Sziasztok! Nincs valamelyikőtöknek, elfekvő központi kijelzője egy Peugeot 307-be. Sajnos az enyém már melegben egyáltalán nem olvasható, leírás alapján megpucoltam, de nem segített.
Szét lett szedve a monsieur /monszenyör/ vezérlése:)
Szíjat ledarálta-elkoptatta a 2/3 ra vékonyodott az eredetihez képest . Vezető görgő vagy a feszítő lehet a ludas hogy eltudott mászni. A vezetőre gyanakszom mert azon a részén van a be vágás a műa burkol. ba.
Régi szíjjal ideglenesen össze lett rakva . Most már beindul. Nincs zaj -csattogás-fémes zörej a vezérmű házból ezért gondolom a szelepek nem kaptak ,motor szépen egyenletesen jár . Csak az injektorok mágnes kattogása hallatszik de az elég szépen ciripel. El akarom vinni hibakód kiolvasásra és törlésre is . Tudtok ajánlani valakit aki ilyennel foglalkozik Csepel -Szigetszentmiklós és környékén?
nekem is letört már mindkettőnek a végéből egy szem kombiét raktam be (bontottat) , picit erősebb, nem lett kemény a rugózás, nem ül le ha megpakolom, azóta nem törik...
Csere egyszerű, kaszni megemel, erős laposvassal becsúsztatod a helyére KÉSZ !
A hatso lokharito ket oldala alatt talalhato a szellozo nyilas, lesd meg ott a lehetosegeket, vagy A kerekleengedonel, esetleg fogsz egy furot, a jobb oldalon csonalsz eg likat, melyett jol leszigetelsz.
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogyan lehet sw csomagteréből egy kábelt szakszerűen levezetni a lökhárító alá? Pontosabban az érdekelne, hol kell ledugni a vezetéket. Télire szeretnék 230v-os villanyfűtést, a csati a lökhárító környékén lenne.
Szia! A szürke kerettel együtt. Én egy csavarhúzó segítségével oldalról és felülről benyúltam és kipattant. Az oldalán van egy villaszerű kis mozgató kar, az volt kiakadva nekem is. Vissza raktam, azóta hibátlan.
Üdv! Valami zörgést hallottam hátulról, felemeltem és láttam, hogy a bal hátsó rugó aljából letörött egy darab és ott zörög a tányéron(?). Mekkora meló a rugót cserélni? El lehet így menni vele a szervizig? (Kb 5km) Ilyenkor mit érdemes még cserélni? Többi rugót is? Nagyon szépen köszönöm. Holnap viszem szervizbe, akiben teljesen megbízom, csak kíváncsi vagyok mire számíthatok :) köszi!
Üdv kartársak! Volt már téma de nem nagyon találom. Búgó váltó esetén mik lehetnek a bajok? Difi,csapágy?
Volt egy kérdés a neten, arra az volt a válasz,hogy csak a váltó fogaskerekeinek az illesztéséből adódik. Bárkinek valami egyéb ötlet?
2003-as 307 sw 2.0 autóm hidegen remeg egy kicsit és torpan, melegen közel normális. Találkozott már valaki ilyen hibával? Trafó, gyertya már volt cserélve.
Tegnap cseréltem a leömlő mögötti tűzkarikát, árok felett, úgyhogy az is kivitelezhető otthoni körülmények között... ;) Elég macerás, mert egy valamit érő racsnis kulcs már nem fér oda, szórakozni kell vele, de meg lehet csinálni, szépen óvatosan...
Szia! Én ezt a leírást használva csináltam meg már 3 és fél éve,azóta is tökéletesen üzemel!
Nem vagyok műszerész-zseni,ezért kb 4-5 órámba került,de ingyen volt,annyi különbséggel,hogy a duda nyomószerkezetét nem kell kiszerelni,a kormánnyal együtt lejön!
Nemtudom mit értettetek félre, de egy rossz szó, hátsó szándék, bárki ócsárlása, stb... nem volt és nem is kivehető, értelmezhető a hozzászólásomból. (de lehet hogy mégis ennyire hülyén fogalmaztam?) És egyáltalán nem is akartam se vitát, se trollkodást, se semmi rosszat. Nem tudtam, hogy kifejezetten gyártat! ilyen alkatrészt Sys, csak annyit szűrtem már le az itteni beszélgetésekből, hogy javít ilyen problémát! Teljesen jószándékból vetettem fel az ötletet, hogy valaki rendeljen belőle egy jóó nagy marékkal, s vállalja ennek a beszerelését, de korrekt ésszerű áron. Mert biztos lenne/van rá jelentkező, akinek ez a nyüansznyi "filléres" kis probléma keseríti meg a vezetés élményét. (ahogy nekem is).
De sajnos újat nem tud kompletten venni (45-től fölfelé), vagy ugyanannyit kifizetni egy javításért egy-egy "szervízben"! S így ha ~feleannyit mond rá javítási költséget is, már sokkal nagyobb esélye van megszerezni a munkát egy hozzáértő szakinak. Tudom mennyi, meg mire kell a szervízben akkora árat, költséget fizetni, holott ott se sokkal végeznek, töltenek több munkát, időt ennek javításával. Nem elvenni akartam senki munkáját, se pénzét, se beleszólni nem akartam semmibe. Jószándékból, ötletből írtam, erre kb kivagyok útálva a topic-ból. :/
~fél éve vadászok ilyen cuccot, de sehol se találni, bontóba is ~20k ért adnak komplett kapcsolót (ami nem 100% hogy nem hibás), egy helyen ~fél órával csúsztam le egy ilyen kütyü eladásáról, azóta sincs egy darab sem. Már gondolkoztam, hogy rendelek. De most 1-2 darabot? Letettem róla, mondván hátha... valakivel "összefogunk", vagy valaki már rendel, benne van a bizniszben. Nem tudtam, hogy ZolySys gyártatja. Az meg, hogy ennyiért!!! garit vállalva, spéci alkatrészt legyártatva, szétszedi, összerakja, akár helyszínen is, örömmel fizetem ki neki!!!
De az, hogy szervízbe beviszem, elkérnek ~50k-et, s nem cserélik, vagy javítják, csak raknak alá egy erősebb rugót, és még csak a panelt se tisztítják meg. Hát ebből nem kérek, köszönöm. Ezért írtam amit írtam, hogy valaki rendeljen cuccot, s rakja bele korrekt áron, amit örömmel fizetnék meg.
De nem a lehúzást.
Mint pl:
Az, hogy nem volt motorvédő lemezem, vízfelverődés miatt kiírta anti..fault, meg cata.fault, szenved, görcsöl a cicus, alig megy... szervíz látatlanba megmondta, hogy min. 80k. trafó, miegymás, minden csere (a fél lelkét a kocsinak)! Bakker. Na lebontottam trafósort, szépen csillivillire lepucol, áttöröl, helyét, mindenét. Kiszedem, meglátom gyertyák milyen sarkosak, elszaldok veszek 4 gyertyát, berakom, összerakom. Pöccre indul, hiba eltűnt! Még jobban is megy az új gyertyától, elszaladok boltba veszek motorvédő lemezt, felcsavaroz 1 óra altt, azóta hibátlan, hiba eltűnt. És mindez került ~30k-be. És nem 80k és még motorvédő lemezem is van, meg új gyertyák.
Na mind1. Senkit sem akartam, akarok megbántani ezen írásommal sem, ahogy előzővel sem volt szándékom.