1.) Személy szerint nem szavaztam az Őjjópalyi Jujdejóra, sem az annak valagát nyalogató politikusokra
2.) Azért mert 1000 milliárd szereti tehénszart, még nem biztos, hogy nekünk a tehénszar a legjobb étel. Pedig ők nem tévednek. VAgy a bürokretének is tévedhetnek?!
A tengeri hajózásra vonatkozó EU szabályok törvénybe foglalása egy országban, akinek nincs tengere... Igazi brüsszeli fafejűség, mint az uborka görbülete.
----------------------
1./ Az uborka görbülete című EU előírás, magyar, leginkább budapesti városi legenda.
Nincs ilyen előírás.
2./ Tizen évig kuncsorgott minden politikusunk, hogy vegyenek fel az EU-ba.
A mostaniak is.
Akkor meg tartsuk be a klub szabályait.
Nem az EU akart Magyarországhoz tartozni, mi magyarok csúsztunk térden állva évekig, hogy szeretnénk betartani előírásaikat.
Nem ismerem a részleteket, és jogász sem vagyok, de attól, hogy Magyarországnak nincs tengere, még lehet magyar lobogó alá bejegyzett hajó, ahogy az volt is az ezredforduló környékéig. Apropó, most biztos hogy nincs? Kedvtelési célú adriai jacht sem? Egyáltalán: milyen hajóra vonatkozik ez a szabályozás, mert az nem derül ki?
Ezt már két vagy három évvel ezelőtt bejelentették. A tengeri hajózásra vonatkozó EU szabályok törvénybe foglalása egy országban, akinek nincs tengere... Igazi brüsszeli fafejűség, mint az uborka görbülete. (mindemellett szerintem lenne nem kevés oka az EU-nak belerúgni a Felügyeletbe)
Szerintetek létezik olyan északi parti kikötő, ahonnan a pénztárból elvihetek eredeti, nyomtatott menetrendfüzetet? Vagy csak Siófokon érdemes próbálkozni?
Sajnos idén kimaradt nekem az Utazás kiállítás. Baromi drága, és egyre gyérebb a kínálat. :(
"A bizottság a tengeri közlekedéssel kapcsolatban öt tagállamot, köztük Magyarországot arra szólította fel, hogy teljesítsék a lobogó szerinti állammal szembeni követelményekre vonatkozó uniós jogszabályokban foglalt adminisztratív felügyeleti kötelezettségeiket. A kötelezettségek között szerepel többek között annak ellenőrzése, hogy a hajó felépítése, berendezése és üzemi irányítása megfelel-e a biztonsági szabályozásoknak. A bizottság indoklása szerint az említett országok nem végezték el a minőségirányítási rendszer előírt tanúsítását, amelynek hiánya hosszú távon negatív hatással lehet a hajózó flotta biztonságára és környezeti teljesítményére nézve."
Bárcsak hatással lenne bármi is a hajózó flottánkra! Nevetséges...
Igen, és van egy kép a Horthy Miklós híd építéséről (204), az ungvári képek is valószínűen 38 utániak, sőt van egy 57 körüli kép is (293), ua. a budapestiek zöme 30 körül készült. A balatoniak talán 30-as évek, de ezt itt biztos van, aki nálam pontosabban tudja.
Érdekes a 145-ös is, az Óbudai-öbölről, kb. 80 hajó látható benne.