Ez természetes ,hogy kerregő hangja van mert tele van kis légbuborékkal ezt légteleniteni nem tudod használni kell egy pár nap múlva olyan lesz mint elötte, vagy emelgesd fel a egy párszor az is jót tesz neki , ...
Én most már 90%, hogy az akkusaru környékére tippelek. Tegnap, legutóbb, amikor kikapcsolt az autó, a szokásos akkusaru le/fel műveletet akartam csinálni, és már a sarulevétel előtt szikrákat láttam, amikor még csak mozgattam a kapcsot, de még nem vettem le.
Szerintem a (+) pólus akkusaruja öregedett el, és már nem mindig fog tökéletesen, elég könnyen is nyílik a zár. Ha ismétlődik a probléma, akkor valahogy kicseréltetem, esetleg felhívlak téged, ha foglalkozol ilyesmivel.
sziasztok!! tudom volt már szó arról hogy a hidraulika rendszer légteleníti magát, de van valami recept arra hogy lehet "korrekten" kizárni a levegőt belőle?? most hogy a kuplungot birizgálták az elvtársak leengedték az LDS-t mert valamelyik cső útban volt nekik a művelethez... egyébként két darabban kött ki a kinyomó csapágy:):) finom!!:) visszatérve az olajra, visszakerült bele, de látom hogy nem teljesen jó még!!!nehézkes az emelés neki, meg a szivattyúnak már megint ilyen hülye kerregő hangja lett!
Én is néztem, hogy milyen ködfényszórót lehetne betenni a helyére, de azért maradtam a középsó légbeömlőnél, mert mégis csak egyszerűbb ha egy darabot csinálok, mint hogy két kicsi takarót kéne szimetrikusan legyártani. Az meg nem esztétikus ha csak befaragod oda (szerintem). Vagy cáfoljátok meg, de akkor képekkel.:)
Katana0626 hozzászólásából merítve valami LEDeset vagy projektorosat akarok betenni, de lehet hogy az általad mutatottra, c5 II ködlámpára tervezem és akkor bárki be tudja majd szerelni.
Más:
Tudja-e valaki, hogy az E jeles LEDes ködlámpa részt vehet-e közúti forgalomban? Azt tudom, hogy az ebay-en kapható xenon ködlámpákat nem szeretik a műszakin.
A másik topikban érdeklődtem már de semmilyen választ nem kaptam, Citroen C5 2.0 autóba probálta valaki valamilyen keveresi arányban vagy atálakitóval E85 (átalakító típusa), és mik a tapasztalatok.
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintem egy kicsit sokat fogyaszt a gépezet "2006-os 2.0 HDI" autómata váltós. Városban 9 liter körül, vegyes 7-8 liter,országúton 6 liter. Vagy ez nem olyan sok? Nem tudom, hogy van-e valakinek ilyenről tapasztalata.
Köszöntök mindenkit, úgy közel egy éve én is C5 tulajdonos lettem, és nem bántam meg. Az én autóm 2003-as 2.0 HDI, szerintem nagyon jó, nagyon megszerettem, az eddigi legjobb díeselem.
Végig olvastam a teljes forumot, az is nagyon tetszik, sok infóhoz jutottam hozzá, ami a későbbiekben biztosan jól fog jönni.
Bár nincs szerencsére problémám az autóval, mégis beszereztem hozzá egy diag programot interfésszel (Lexia 3, kínai klón lehet), viszonylag jó áron, ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem, ha zavarhatlak titeket ilyennel.
Korábban olvastam (tálán betg kollega írta), hogy a kínai klón kábel lehet jó is, csak a hozzá kapott szoftver nem az igazi, honnan tudok jó szoftvert szerezni hozzá, egyáltalán fut-e majd vele?
Én többnyire csak hibát olvastam, és töröltem vele, illetve tudok vele rádiót, meg kulcsot tanítani, de honnan tudom meg, hogy alkalmas-e programozásra, egyszer eljutottam már odáig, hogy felajánlotta a BSI programozást, csak egy kódot kért ami nekem nem volt meg, illetve nem is tudom milyen kód kell neki, (ez a kód megeggyezik a 4 karakteres transzpander kóddal, ha nem akkor honnan tudom azt a kódot beszerezni)?
Ha valakinek van tapasztalata a beállításokkal, programozással kapcsolatban természetesen Lexia programmal azt szivesen venném, ha megosztaná velem röviden.
Igen mert ott lesz a probléma akkusaru és a kábel között lehet ,hogy nem jó a kapcsolat testkábel gond is lehet ezt végig kell bogarászni ez nem valoszinű ,hogy elektronika
Hát elég érdekes amit írsz mert a tartály nem átlátszó van rajta egy nagy zárodugó ha azt leveszed akkor naggyából meg lehet állapitani ,hogy mennyi van benne
Ha szervíz állásba helyezed az autót, akkor be tudsz kukucskálni a bal hátsó kerék mögött, van a tartály. ugyann takarva van, de találsz olyan pozíciót ahol egy elemlámpával bevilágítva