4-5 hónapra tervezi. Segítőnek ajánlkoztunk egy csomóan, ha szükséges, fizikailag is, amennyire be lehet vállalni. Infókkal folyamatosan bombázzuk. (Nincs is annál szebb, amikor az ember itthonról, a fotelből követi nyomon más fizikai törekvéseit. :) ) A baj valóban inkább a lelkesedéssel van: én pl. még mindig nem értem, hogy a Börzsöny holnaptól mitől lesz kevésbbé sz...patós terep, mint ma a Pilis...
A lelkesedése sem sokáig tartott.Nekem az tűnt fel,hogy vannak a képek a csilli-villi felszerelésről,de ez nincs összhangban a teljesítménnyel.És ugye a minap szegény buggy5 kapott hideget-meleget,de azért az ő helyzete lényegesen könnyebb lenne,ha beüt a krach,hisz gyorsabb haladásra lenne képes.A mankós túratárs(akinek amúgy minden elismerésem,hogy belevágott) élete akár ténylegesen is veszélyben lehet egy ilyen hirtelen hideg és hózáporos idő esetén.Kíváncsi lennék,hogy mennyi idő alatt tervezte teljesíteni a távot.
A pilisi szakaszra (Csobánka-Visegrád) visszajön a 30-50 centis hó miatt a friss bejegyzése szerint és holnap a Börzsöny jön. Jeleztem neki, hogy a héten maradjon az alacsonyabb régiókban, aztán majd jöjjön vissza pótolni, ahogy azt a Pilissel is csinálja.
Már írtam neki kora reggel, hogy ha így csinálja, akkor a pecsételgetés felesleges...
Most írta ki nemrég, hogy ezt a szakaszt feladja, és komppal átmegy Visegrádnál, ide meg majd visszatér, és megcsinálja külön. Csak azt nem értem, miért hiszi, hogy a Börzsöny sokkal jobb lesz útviszonyilag. :)
Félek hogy nem fogja pótolni, és nagyon csalódott lesz ha nem kap jelvényt a végén. Ha valaki tartja vele a kapcsolatot az jelezze már hogy a szabályok betartandók. ( Persze ez csak azzal jár hogy ezentúl nem kürtöli majd világgá a buszozásokat. )
Szurkolok neki, de azért kitűző nem jár a végén, bár minden pecsételő helyet érint. Kivéve persze, ha pótolja ezen hiányosságokat:
"A mai napon sajnos csalnom kellet, mert nagyon elfáradtam az előző napok megterhelési miatt és Pilisszentkereszt 11.7 km-re volt, amit aznap semmiképp nem tudtam volna elérni. Ezért úgy döntöttem, hogy elkanyarodok Csobánka irányába és majd onnan busszal közelitem meg P.szentkeresztet."
illetve
"12 órára megérkeztem P.szentkeresztre, megtaláltam a kocsmát ahol pecsételtem, ettem ittam 😀 14 órakor indult a busz Dobogókőre, fél háromkor pecsételtem és nekiáltam szállást keresni, ebben egy hölgy is a segítségemre volt akivel a pecsételő helynél találkoztunk."
A harmadik "fejezet" azokat a "fürtöket" tartalmazza, melyek nem kerültek be a nyilvántartásba.
Ezek a bizonytalan "fürtök".
Nincs sok, szerencsére, mindösszesen 16 (kiágazó útvonalakkal együtt 48), fel is tettem a honlapra, meglehetősen vegyes az oka annak, hogy ezeket nem tudtam hitelt érdemlően azonosítani.
A szombathelyi ZÖLD "körtúra" azt hiszem kivétel, de már nem volt kedvem új verziót előállítani.
A lista végén a három fürttel (amúgy Baranyai-dombság tájegység) a probléma az, hogy a TUHU térképén szakadozottak az útvonalak.
Találtam forrást, ezen követhető a tájegység úthálózata, de azt nem tudom, hogy a TUHU térképén miért ennyire "elhanyagolt" ez a tájegység.
Sajnos, nagyon messze van, ennek rendbe tétele meghaladja lehetőségeimet.
Egy hete még hosszabb volt a lista, de sikerült néhány útvonalat nyilvántartásba venni, a Tartalomjegyzék következő verziójában ezek már láthatóak lesznek, "megjelöltem" a fürtöket a kód melletti cellában.
Én nemrég 4 gyerekkel keltem át a Mecsekben Árpádtetőnél a "Kék"-en. Nem állítom, hogy nyugodt voltam. Az autók még csak-csak betartják a 90-et 100-at, de a motorosoktól félek. És a domb miatt északról rövid a látótávolság, főleg egy 200-al repesztő kétkerekű esetében. Ezen a szakaszon elég sok baleset van.
Nagyfernekágtól délnyugatra már látszik az új út kiágazása a régiből, aszerint 2X1 sávos marad. Sajnos több nincs rajta a légifelvételen, az autó meg csak a régi úton ment végig. Ha úgy gondolod, írd majd le ide, mit találtál, miután bejárjátok a szakaszt!
Tamás, lehet, hogy el vagyok tájolva, de azon a szakaszon nem 2x2 sávos a 86-os? Mert egy sima országúton nagyobb izgalmak nélkül át tudok kelni, de ez azért 110-es táblánál egy kicsit megemelné az adrenalinszintet.
Van valakinek esetleg friss tapasztalata, hogyan áll a helyzet az RP-DDK-n Zalalövőnél a 86-os útnál? Amit HEV jelöl az milyen átkelési lehetőség (vadátjáró vagy annál veszélyesebb mutatvány)?
En az esetem par napos turakrol beszelek, ahova azert 10 muzliszeletet elviszek magammal, meg este kajalok rendesen, illetve lehet reggelizni indulas elott.
A Gian Bar azert kitesz egy egesz etkezest, meg jo minosegu szenhidrat forras a zab miatt.