Keresés

Részletes keresés

csabyke Creative Commons License 2007.11.29 0 0 2366
Noh - megszületett a BÁCSKA Nemzetközi Gyorsvonat!!!

Elsem hiszem :)))

BP - WIEN viszonylat:
Elég bő a felsorolt szolgáltatások száma... Szinte mind ugyanaz mint a LEHÁR ÖBB EC
Avala kevesebb szolgáltatást fog nyújtani, ezenkívül a CSÁRDÁS -ba van bicaj is jelölve...

hmm hmmm hmmm csak nem hogy mégis ÖBB szerelvények lennének ECink?
Vmodellező Creative Commons License 2007.11.29 0 0 2365
PLACI Creative Commons License 2007.11.24 0 0 2364

Képzeljétek, tegnap milyen érdekes utazásom volt! Reggel mentem volna Győrből a Pannoniával. 6.30 körül be is ért, csak éppen érdekes kocsiösszeállítással: V63 + CD WLAB (göncölszekeres) + MÁV CAF Amz 19-91 + MÁV CAF Amz 19-91 + CD B + SNCFR B (kék) + valamelyik hálókocsi. Ennyi. Tehát összesen 2 másodosztály. Lett volna, ha fűtés+világítás lett volna a kék románban. De nem volt. Ehhez képest kitömték az utasok a vonatot, még a kék kocsit is, ohne fűtés, világítás. Gondoltam, ha már állni kell, akkor azt fűtött kocsiban teszem. Átmentem a CAF-ba: tömve a folyosó ÁLLÓ utasokkal! Ilyet sem ért még meg egy CAF kocsi.:) Sebaj, hamar, +10-zle beérkezünk Keletibe; itt ért a következő "sokk": a két CAF kocsi nem akad le, továbbmegy BUKARESTIG! Én örültem neki, mert Szolnokig mentem. Természetesen másodosztályúként ment, sőt, ki is volt ragasztva egy nagy 2-es az ajtókra. Pótjegy nélkül, 2.o.jeggyel, EC 1. o. kocsiban!:) Utasok lézengtek, nem mertek sokan beleszállni, így 1fülke/utas volt az átlagsűrűség. Pontosan(!) indultunk, de csak Rákosig: ott megfeküdt a gép, és mondták a jv-k, hogy át lehet szállni a 8.45-ös gyulaira, megállítják. A belföldi utasok kivétel nélkül átszálltak, persze én nem.:) Fűtés, világítás volt, én meg 1. osztályú páholyból néztem Rákos állomás forgalmát. A csatlakozást már úgysem értem volna el Szolnokon a 6202-re, sebaj, ütemes menetrend van. Gondoltam, előremegyek, megnézem, melyik gép. Útközben látom, a MÁV WRm teljesen üres, hideg, nincs fűtés, és semmilyen személyzet. Megyek tovább, és az első kocsi a vonaton egy kék színű, 2. osztályú 21-86-os, vadonatúj IC kocsi!

Sl-re +80-nal érkeztünk, bemegyek a csarnokba, látom, a 6202 még ki van írva, +90. Végül +120-szal indult Sl-ról (9.48 helyett 11.48). Így végülis elértem az eredeti csatlakozásomat.:)

Képek később.

BahnScorper Creative Commons License 2007.11.23 0 0 2363
Igen.
Előzmény: HLP (2357)
csabyke Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2362
Hát a 42-es Lisztet hülyeség is lett volna leközlekedtetni szerintem... És az ÖBB EC62 -re is át lehetettt szálni in Wien ohne gond....

Jah, elfelejtettem beírni: Szerintem picit megvolt kergülve az ÖBB, mert írtam olyan fél4 körül az említett napon, hogy valami csoda révén +60 az OEC 62
St Pölten előtt azonban már csak +5 volt...
Előzmény: HLP (2361)
HLP Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2361
Mondjuk az pofátlanság volt a MÁV részéről, hogy a Kvarnert törölték. Egyetlen nemzetközit sem töröltek (kivéve esetleg az ütemes bécsieket), még a gerulata is lement. Csak a 30-as vonallal lehet ezt megcsinálni. Legalább Gyékényesig lement volna, akkor vissza nem lett volna nagy késése.
Előzmény: Nandesz2 (2360)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2360
A késés egy dolog, és más az, ha nem közlekedik le a vonat, és nincs szerelvény a párjára.
Előzmény: HLP (2358)
HLP Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2359

Tegnap a Venezia 230 percet késett párosban...

 

HLP Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2358

Ők meg a Maestral mai 160 perces késését.  Úgy tudom , ilyenkor nem fizet senkinek senki... Egyszer az eygik késik, másszor a másik. Párszor azért ők is feláldozták már a Veneziát meg a Goldonit az elővárosi járataikért...

Előzmény: Nandesz2 (2356)
HLP Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2357
Reggel is fel lehetett szállni oda?
Előzmény: BahnScorper (2350)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2356
Remélem, hogy a MÁV megfizeti a HZ-nek a három EC kocsi futását...
Előzmény: BahnScorper (2350)
DVB Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2355
Sziasztok!

Nekem például kellemes lesz, ha a 70-esen akarok menni EC-vel kifelé, mivel Dunakeszi Gyártelepen lakok és legútobb az 5.50-es EC-hez az első vonattal kellett bemennem Pestre +troli. Ráadásul visszafelé is praktikusabb. Jó persze nem sok ilyen ember lesz, de mivel amúgy is lelassitott mindig az EC (néha meg is állt, ha ismerős volt rajta) akkor nem probléma ha megáll.

Üdv.
DVB
Előzmény: Nandesz2 (2291)
M41 2312 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2354
Köszi. Ezt nem tudtam:).
Előzmény: BahnScorper (2353)
BahnScorper Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2353
1998-ig így volt...
Előzmény: M41 2312 (2352)
M41 2312 Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2352
Érdekes, hogy 1994-95-ben a 1010 CSÁRDÁS még Malmöbe ment:).
Előzmény: gw (2347)
BahnScorper Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2351
Na igen, ez egy érdekes oldal, de azért vannak benne pontatlanságok... például hogy akkoriban még a Saxonia egységesen ex DR-kocsikból állt (a hálót kivéve ráadásul távolsági Halberstädterekből), csak később cserélték le előbb a kusettot, majd az 1./2. osztályú kocsit is...
Előzmény: gw (2347)
BahnScorper Creative Commons License 2007.11.22 0 0 2350
A horvátok speciel léptek... így volt a Kvarner végén ma reggel három horvát kocsi is...
csabyke Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2349
+530 = 8:50 perc, azt tudja valaki, hogy mi a az isten volt annak az oka, hogy kihúzták a hatosról fél1-kor és nem hagyták, hogy kifusson az EC170 helyett???

A Társvasutas dologról annyit, hogy sem az FS SNCF és a DB nem toleráns a társvasutakkal...

Akkor mi miért legyünk azok? Minnél nagyobb a káosz, annál nagyobb a hatása (szerintem...) mostha fennakadás nélkül zajlana le egy sztrájk, akkor az már nem sztrájt!
Előzmény: M41 2312 (2345)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2348

De szép fotó téma lett volna ilyen vagonokkal!:)

Előzmény: gw (2347)
gw Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2347
hogy nézett ki a Saxonia 1994-ben? meg még sok más Cseh-Szlovák vonat múltbeli összeállítása (ha valaki még nem ismerte volna).
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2346
Abban, hogy a minimális tolerancia sem szorult a MÁV-ba a társvasutakkal szemben, abban a csakis és kizárólag a MÁV a fő hunyó.

Ha tudom, hogy közeleg a vihar, bedeszkázom az ablakot, és nem várom meg, hogy elvigye a szél a házat, hogy aztán jól széttehessem a kezem, hogy jaj, hát elvitte a házat a szél...
Előzmény: BahnScorper (2343)
M41 2312 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2345
EC 174 +530-nál tart.
csabyke Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2344
A BEOGRAD nemzetközi gyorsvonatról mi hír? Befutott reggel, vagy elakadt valahol... ?

Mivel a DACIA -n nem voltak rajta a kocsijai illetve a Bartók elejére sem tették rá őket...

Lehet, hogy a 10 órával későbbi Avala húzta ki az ÖBB-s alvós kocsijait?
BahnScorper Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2343
Itt nem a MÁV a fő hunyó. Magasabb szinten kellett volna elejét vennie az ilyen dolgoknak. Úgy, ahogy a németek tették - már előre törvénysértőnek minősítették a távolsági sztrájkot... és most a nagyobb sztrájknál sem mertek az éjszakai vonatokhoz nyúlni, de még a nemzetköziek közül se mindhez...
Előzmény: Nandesz2 (2339)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2342

A 4 ÖBB vagon után volt az IC 348 " Bartók Béla".

 

Fedvény: A 4 ÖBB vagon után volt az EC 42 "Liszt Ferenc".

Előzmény: Törölt nick (2338)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2341
Köszi az infót és az első két kép ugyanaz a szerelvény.
Előzmény: csabyke (2340)
csabyke Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2340
Az első két kép ugyanaz a szerelvény akarlenni ugye? Mert akkor az a helyzet, hogy az ÖBB-s kocsik ajtajairól levoltak szedve a táblák és a számok is. Én megnéztem a Keletiben, amikor rátolták a Bartók IC elejére
Az egész szerelvény Bartók IC-nek volt hírdetve
Előzmény: Törölt nick (2338)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2339
Érdekes ez a nemzetközi járatos dolog. Mi tiltja meg a MÁV-nak, mint cégnek, hogy előre gondolkodjon, ha a munkavállalói sztrájkolnak?

Nem értem, hogy miért nem tettek meg mindent annak érdekében, hogy a nemzetközi járatok késéseinek külföldre való átvitelét csökkentsék?

Éjjel ki kellett volna állítani a magyar szakaszon elmaradó nemzetközi járatok szerelvényét a határállomásra. A 174 szerelvényét Sturiba, a Kvarner kocsijait is le kellett volna vinni a határra, a 42 és a 24 szerelvényét Hegyesbe, és még sorolhatnám.

Tényleg nem értem, tiltja valami törvény a gondolkodást?
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2338

 Én erről tudok csak. Fél 2-kor készült ez a kép! Nem figyeltem az ÖBB vagonok ajtaján sajnos az útirányt így lehet akár EC 24 vagy EC 62 is! De talán nagyobb esély van az előbbire.

 

 A 4 ÖBB vagon után volt az IC 348 " Bartók Béla".

 

 Ez nem kavarodás, de a Dacia-Expresszt 12:53 perckor fotóztam nem messze Kelenföldtől. ÖBB 1. osztály + ÖBB 2.osztály + háló és fekvőhelyes kocsikból állt a mai nap az Expressz.
Előzmény: csabyke (2333)
csabyke Creative Commons License 2007.11.21 0 0 2337
Hmm vicces dolgok vannak kibontakozóban:

DACIA: Köv. megálló: Wien Westbf, de késés nincs percben kiírva

Bartók IC348: +140 Bruck an der Leitha előtt

OEC 62 +60 - Hegyeshalom elútt...

Hogy volt ma az OEC62?
Logikus lépésnek tartottam volna, ha mondjuk Lehárként nem jön le a Keletibe, hanem például Wien Westről indul csak Münchenbe úgy, hogy a Bartókról át lehessen szállni München felé...
Ha délben indult Hegyeshalomból, akkor úgy du2 körül érkezhetett meg a Keletibe és akkor elég gyorsan kellett volna vixafordulnia, hogy +60 -al járjon HH előtt -


Van valakinek 5lete / Infója, hogy merre kószált?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!