(képes beszámolómat 2. -ra kezdem, mert meg"viccelt" a zindex grrrrrrrrrr)
Tehát:
Kiemntem a keletibe, hogy felmérjem a helyzetet NEMZETKÖZI VONAT FRONTON!!!
Tisztára REGGELI feeling volt a keletiben délbe. Tömeg alig, reggeli vonatok dögivel, szóval különleges volt...
Az EC 174 a hatodik vágányon várakozott indulásra már jó sok órája, még a végül szegény meggondolta magát és olyan nem sokkal fél1 előtt megfogták és kihúzták.
Helyére került az EC 170 Berlinbe tartó, H-START szerelvény...
A nyolcadik vágányon pedig a DACIA várt, de ő úgy, ahogy hajnalban befutott RO felől... Mint a képen is látható, az osztrák rész hiányzott róla... A 4. kép: Kap egy ÖBB első és egy ÖBB termes másodosztályt... Bocsi a képminőségért, de sütött a nap keményen - ami a DACIA esetében nem mindennapi... - A Beogradi kocsikat nem véltem felfedezni a szerelvényben... Indulását az 5. fotón látható időpont jeézi
A kijelző egyfolyt. pörgött és pörgött - Érkezés = 0.
Vicces a 14:10 -es LISZT EC , de rájöttek a Burgra....
Az OEC 62 és az EC24 kimaradni látszik...
Amint a Dacia elhúzott, betolták a helyére a BARTOK IC -t, mely kapott még az elejére plusz3 kocsit
ÖBB Bmz Bpmz Bmz és egy Bizniszklasszos 1.o -t
Gondolom az OEC 62 -t ezzel a vonattal majd el lehet érni a Westbf -on - 1 körül jöttem el, akkor még nem indult el, de gondolom,hogy olyan 13:10 körül ki tud futni...
Segítettem is egy Osztrák házaspárnak, akik az OEC62 -vel szerettek volna nach Linz fahren, de nem tudták, hogy mi van...
Amúgy TV-sek elég aktívan jelen voltak .)