Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

astrag Creative Commons License 2011.10.26 0 0 465

Sziasztok!

 

Volna egy "kis" problémám. Bízom benne tudok ötleteket adni.

Van egy 2007-es kiadásu Astra g 1.7 turbo disel gépkocsim. A múlt héten külföldön voltam vele, odafele tökéletesen ment de a visszaúton mikor 3000 fordulat felé pörgettem nem akart gyorsulni, nagyon lomha lett. Fogyasztás rendben van olajat nem eszik, AGR szelep hiba (nemhiszem, mikor kiiktattuk vagy kipucoltuk a hiba ezután is fen ált). A márkaszervíz össze vissza találgat, más autószerelőknél is volt de ők sem tudják.

 

Kicsit idegesítő, hátha ti találkoztatok már ilyennel, bízom benne tudtok segíteni.

amona33 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 464

Sziasztok !

G Astrámon a kesztyűtartó mögül láncfűrész zúgása hallatszik. :-)

Arra már sikerült rájönni, hogy a belső kerintgető gomb által működtetett aprócska motor hallatja, mert az istennek se akar megállni.

Ennél a tipusnál a motorban van valami okosság, aminek le kellene állítania, vagy máshol valahol ? (2 szál vezeték megy bele)

Feleslegesen nem szeretnék beszerezni semmit....

Thx

kislisztes Creative Commons License 2011.10.21 0 0 463

Sziasztok!

G Astra-m van. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, de nem lett sokkal jobb.

vwopel Creative Commons License 2011.10.09 0 0 462

Nem kell rohanni, de érdemes átnézetni ha bármi rendellenest tapasztalsz. Bármikor lehet bármi. Sokszor jön autó széthullva és mondja a gazda: hááát, nem is gondoltam.....

Előzmény: zsé78 (461)
zsé78 Creative Commons License 2011.10.09 0 0 461

A csukló ropogását nem tudom, hogy lehet megnézni, de egyértelműen a féltengelynek van hangja, ha a guminál fogva megrángatom a kereket ugyenazt a hangot adja mint amikor levett keréknél a féltengelyt megfogva megmozgatom. Ez számomra nem tűnik üzemszerü működésnek. De az egész onnan indult, hogy menetközben nem is igazán hallható inkább érezhető hupogást veszek észre.

Tehát azt mondod nem kellfeltétlenül rögtön rohanni a szerelőhöz ha a tengely kopásától van ez?

Előzmény: vwopel (460)
vwopel Creative Commons License 2011.10.09 0 0 460

Magának a tengelynek a mozgása a természetes kopásból adódik.

A csukló, ha ropog akkor szokás belenézni

Előzmény: zsé78 (459)
zsé78 Creative Commons License 2011.10.09 0 0 459

Sziasztok!

 

G Astrán ha a féltengely hosszanti irányban kotyog és egy két milimétert mozog is, az magának a féltengelynek a hibája vagy gömbcsukló vagy valami más lehet? Kérdésem még, hogy lehet így menni vele valamennyit vagy jobb ha nem kockáztatom? Mondjuk már több hete észrevettem, hogy valahogy furcsa lassúlásnál esetleg kanyarodáskor, de csak most jutottam el oda, hogy megnézzem arra gondoltam a kerék nincs meghúzva rendesen.

Robi0329 Creative Commons License 2011.10.08 0 0 458

A szonda rendben van! már megtaláltuk a bűnőst! 1 szelep repedt!:S valamint az alapjárati morotort kellett kitakarítani!

satu64 Creative Commons License 2011.10.07 0 0 457

Én mérnék egy kompressziót.Ártani néárt.Lamdaszonda kilett mérve?Húzd szét a lamdaszonda csatiját és figyeld hogy változik-e a teljesitmény menetközben.Megfelelő helyen van a gyújtás,Vezérlés nemlett babrálva?

Előzmény: Robi0329 (456)
Robi0329 Creative Commons License 2011.10.07 0 1 456

1996-os évjáratú opel astra 1.4i van! A probléma a következő: gázadásnál gondolkozik,megtorpan! Nehezen gyorsul, és a kelleténél gyengébb tehát erő nem nagyon van benne! gázelvételkor a motornál furcsa "puffogó" hangot ad! A probléma megoldása képp ki lett cserélve a gyujtáskábel,gyujtógyertyákkal,benzinszűrő,a gyujtáselosztó rendben volt! az üzemanyagrendszer is át lett nézve,ott sem találtunk hibát! Én valamelyk szelepfészekre gyanakszom,esetleg ez lehet e a hiba oka?

dusan77 Creative Commons License 2011.10.03 0 0 455

Sziasztok,

 

Eladó egy vadiúj 256 mm átmérőjű, 24 mm vastag, hűtőbordás féktárcspár Opelhez. Ára: 11.000 Ft.

 

Dusán

tom30 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 454

Tettem fel egy abcommal készített videót, valaki lát ezen valami furcsát?

 

http://www.youtube.com/watch?v=qre2WprT20I

Előzmény: tom30 (452)
satu64 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 453

Sziasztok!

Tökéletesen működik az autóm.Lehet hogy másnál nem ez a probléma,de érdemes kicserélni az lapjárati motort.

Rángatásmentes napot mindenkinek.

tom30 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 452

De ha laptoppal nézem az a vezérlőből veszi az adatot és az annyi amennyinek kell lennie.

Reggel néztem 13C fok volt a vízhőmérséglet.

Nem jó gondolom?

Előzmény: vwopel (451)
vwopel Creative Commons License 2011.10.01 0 0 451

A műszerfalnak megy egy 1 vezetékes, a vezérlőnek meg 2 vezetékes. Ez a bűnös, ilyen esetekben

 

http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/termektulajdonsagok.php?cikkszam=6PT009107-081&ktypnr=15757

Előzmény: tom30 (450)
tom30 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 450

Hibakód nincs, ab-com szerint vízhőfok és kinti hőfok is valós érték.

Előzmény: vwopel (449)
vwopel Creative Commons License 2011.09.30 0 0 449

1: vízhőfokmérő

2: hibakód kiolvasás

Előzmény: tom30 (448)
tom30 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 448

Sziasztok!

 

A következő problémával találkozott már valaki?

 

1. Eg yidelye az 1.8-as g astra (x18xe1)reggeli indításnál hidegen fullad, durrog alig lehet vele elindulni csak nagyon finom gázzal.

Ha felmelegszik már jó.

 

2. Ez már régebb óta megvan, de ez sem mindig, motorféknél kis fordulatnál nem egyenletesen lassul hanem rángat, kis gázt adva ugyanúgy rángatva gyorsul.

 

Egr szelep új, ac új, trafóhíd próbakép cserélve(semmi), folytószelepház cserélve. Fals levegőt nem szív.

 

Köszi!

Tamás

klmngabi Creative Commons License 2011.09.28 0 0 447

Sziasztok Fórumozók!

Van a családban egy Opel astra G caravan x20dtl-es motorkóddal 99-es évjárat. Ez az autó már 210 ezer km-t tett meg nálunk,  8évesen vettük kb 60ezerrel (német import) valószínűleg visszatekert órával. :) főleg autópályán jár, München és Kecskemét között. 
volt már adagolócsere turbófelújítás 207 ezerrel ezelőtt (egyszerre). Turbó megint generál előtt áll, ereszti a motorolajat amit beküld a motorba az meg elégeti.

 

Ezenkívül van még egy visszatérő hibám amiért végülis beregisztráltam az oldalra. Gyönyörűen jár a motor 2000 rpm felett húz mint a disznó, a turbó is fütyül rendesen. de viszont tartós 2000 rpm alatt azonos fordulaton tartva kigyullad a check engine, ilyenkor semmi erő nincs benne. ilyenkor kuplungolás közben 2000 fölé pörgetem és a lámpa kialszik. már mehetünk is. Ez a hiba igazából az adagoló és a turbó csere után kezdődött kb 2hónappal, jártunk vele szerelőhöz kiolvasták a hibakódot több helyen is de csak a vállát rángatta mind. Senki nem foglalkozott vele, azt mondták használjuk 2000 felett. :)

 

E hibán kívül minden problémája azonnal orvosolva lett. mindig gyári vagy gyári minőségű alkatrészeket kapott, castrol 10w40 es olaj, manfilter szűrők, adac top10 listáról kap 2évente abroncsot, nagyon megvagyunk elégedve a géppel. 5 emberrel (hentesek, mázsa felettiek) meg fullra megrakott csomagtartóval átlag 130-140-es tempóval 6,5 a fogyasztása, ha kell akkor megy, csak 2000 alatt ne várjál tőle semmit. 

Elnézést a kisregényért, de a pontosabb diagnosztika érdekében találtom fontosnak az autó előéletét részletezni.  

 

Egr-szelepet már takarítottam, kentem, a vákum gázadásra behúz, vákum csökkenésével visszaugrik a helyére. 
Miért veszi vissza a teljesítményt 2000-es fordulat alatt?
Mindenki hozzászólását örömmel várom! köszönöm a figgyelmet! Tisztelettel: klmngabi! 

 

satu64 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 446

Sziasztok!

Nemakarom elkiabálni de úgynézki hogy meglett a hiba,a rossz alapjárat,és a motorféküzembeni rángatásnak.

Kaptam kölcsön egy 15ezret futott alapjáratmotort.Egyhétre adták kölcsön,kétnapja használom és kifogástalanul működik a gép.

(kopp-kopp)Anny szivás után hihetettlen hogy ez volt a baja.Szépen jár a motor,és nincs az a idegesitő motorfékbeni hintázás.

Ha valaki hasonló problémával küzd,érdemes egyből kicserélni,bár énsem hittem hogy ezlesz a baja.Az a baj hogy nehezen lehet megkülönböztetni a különböző jeladok hibáit.Sárgalámpa nempilácsolt,a szerviz meg csak hümmögött.Ötnap múlva újra irok hogy jólett-e.

satu64 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 445

Elégrendesen benne voltam már.Kétflakon féktisztitót fújtam már ki.Semmi reagálás.Mapszenzort cseréltem,semmi.Fojtószelep potit,semmi.Sárgalámpa nemvilágit.AC nyom a szűrője tiszta,üzemanyag szűrő csere.Megzavartam rendesen.Egyébként folyamatoshaladásnál tökéletes.Fogy 5-6 országúton.Gyertya,kábelek stb csere.Hőfokjeladó csere.

Előzmény: vwopel (444)
vwopel Creative Commons License 2011.09.25 0 0 444

Akármi is lehet. Fars levegő, vízgomba, vezérlés, benzinnyomás,stb

Injektorház talptömítését kellene megnézni, féktisztító sprével lehet fals levegőt keresni

Nem tudom mennyire tudsz belemerülni...

Előzmény: satu64 (442)
vwopel Creative Commons License 2011.09.25 0 0 443

A tankban van a pumpa a jobb hátsó űlés alatt. Onnan figyeld a búgást. Cserélni csak azt kell ami rossz.

Előzmény: gmcmail (441)
satu64 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 442

ÜDVÖZLÖK MINDENKIT!

Még új vagyok itt.A segitségeteket szeretném kérni.Astra f 2002-es 1.4i 8sz x14nz.Hideg,meleginditásnál az alapjáratom az egekben,és csak sokára áll vissza,vagy leállitom,újrainditom és egy darabig jó.De akkoris remeg a motor és hintázik.Motorfékezésnél

pedig hintaszerü rángatásba kezd.Az alapjáratmoci kitakaritva,tengely mozog.Vákumcsövek átnézve.Segitségeteket előre is köszönöm.

gmcmail Creative Commons License 2011.09.25 0 0 441

kösz a segítséget, a kesztyütartónál mocorogvalimi inditásnál már mint zümmög meg ilyesmi a benzinpumpára nem gondoltam, mert eddig sem vettem észre, hogy müködött volna , belülről nem halootam soha, de majd megnézetem köszi, esetlegesen a motortérben lehet valamit tenni ellene vagy mindjárt dobjam ki.

Előzmény: vwopel (440)
vwopel Creative Commons License 2011.09.24 0 0 440

""Szerintettek mia baja""

 

Baja 1 város:P

Azt figyeld, hogy felbúg-e a benzinpumpád gyujtásráadáskor vagy indítózáskor. Ha eddig nem figyelted akkor itt az idelye.

Előzmény: gmcmail (439)
gmcmail Creative Commons License 2011.09.24 0 0 439

szisztok segitségeteket kérném abban, hogy van egy 1,4 -s 2006 évjárató ecotech motoros H Astra gépkocsim, 67 ezer kilóméterrel. Semmi gondom nem volt vele eddig, szakszervizbe jártam, de már meguntam, hogy levesznek rendesen az 5 éves szervizem 49 ezerbe került , 

júliusban  Kb 2 nappal ezelőtt gondolt egyet és nem indult el, minden kijelző müködött a müszerfalon , majd  többszöri inditás után gondolt egyet és elindult. Szerintettek mia baja mert ilyet még nem csinált soha, megbizható autó volt " eddig" és remélem ezután is.

DSM-552 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 438

Sziasztok!

 

Új vagyok ezen a fórumon és azért keveredtem ide, mert lenne egy eladó alkatrészem. :)

 

Mégpedig egy 1994-es Opel Astra-hoz. C16NZ motorkódú autóba való, de nem tudom, hogy melyik másik motorkódú Astra-ba jó még.

Konkrétan egy elektromikus gyujtás modulról lenne szó. Tévesen lett megvásárolva kb. 3-4 évvel ezelőtt, mert azt hittük, hogy az volt a baja amikor egyszer megállt a technika az autóba.  Kb. 5 percet volt a kocsiban beszerelve, mert mikor láttuk, hogy ezzel sem indul be akkor vissza is raktuk azt ami benne volt.

 

Na de beszéljenek helyettem a képek:)

 

 

 

 

Az elósztófedél alá való.

 

Na és mennyi az annyi? :) A bolti ára 3-4 évvel ezelőtt volt 14.000 Ft. Hát én valamivel olcsóbban adom. :) 9500-ért árulom, de minimálisan lehet belőle alkudni.

 

Üdvözlettel:

 

Gergő

Szekich24 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 437

Értem és köszönöm.

Az olaj  csere meg szűrők cseréje amúgy is be volt már tervezve azt mindenképp megejtem!

Szóval akkor szerinted a gyújtással lehet valami igaz!?

Mégegyszer köszönöm a segítséget!

Üdv Szekich 

Előzmény: vwopel (436)
vwopel Creative Commons License 2011.09.20 0 0 436

30E???

olaj csere 15E vagy 1 év + érdemes levegőszűrőt is cserélni

benzinszűrő-gyertyák 30E

Kábel vagy jó vagy nem, elosztófedél,rotor,  hall jeladó, gyujtómodul.

Összes vezeték-kontakt ellenőrzése. Benzin nyomás mérés. Nem utolsósorban motor állapotfelmérés.

Vagy végig mégy mindenen, vagy elviszed 1 szakihoz.

Előzmény: Szekich24 (435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!