Ha küldesz emilkét visszaküldök pár képet és akkor talán jobban átlátod a dolgokat mert itt a fórumon nem akarok untatni senkit. Mindenesetre ez állitólag az usába skandináviába és pár darab németbe készült.
A gyáli piacon volt kinn egy csóka és volt nála egy originál csomagolású babszi gyujtás tok- vonó, alaplap, lendkeró meg a nagyfesz rész, kábellel, pipával tok- vonó, originál csomag 4000-et kért érte én barom kihagytam és azóta sem látom még a csávót sem, sajna ezt buktam.
A kincsekkel csak akkor dicsekedjünk, ha már meg is vannak. Én is hajtok egy különlegességre, remélem másoknak nem szúr szemet és olcsón megúszom az aukciót...
Amivel viszont már dicsekedhetek: tegnap kaptam meg a Vateráról vett eredeti, jó állapotú 28-as alkatrészjegyzéket és műhelykönyvet. El sem mondom, mennyiért, pofám leszakadt. De nem voltam érzelgős, kellett. Vicc, hogy háromszor annyiért vettem a fénymásolt műhelykönyvet. Nem is hittem a szememnek először: a műhelyi kézikönyv műnyomó (fényes) papírra volt nyomva! 71-ben még volt becsülete a Babettáknak.
Hamarosan felkerül a honlapomra is, már beszkenneltem, csak pofozgatni kell még.
A Garelliből holnap kitépem a katalizátort, kiszedek minden folytást a kipuból, hátha megembereli magát. Különben irtam a Bing nek a fórumra és várom a választ. Beszéltem egy fazonnal (német) szerinte lehet Bing a garellin, de csak azon a tipusokon ami nem megy többet 30-nál mert a német kresz szerint le van folytva. Most már semmi sem érdekel kikapom a folytást, beinditom ezzel a karbival és szent este a Garellivel hozom az unokáknak a Jézuskát!
Na ma visszacseréltem a jikov karbit a dellortó helyett, és csodák-csodája, ezzel is alapjárat stabilan van, gázadásra ezzel is azonnal fulladok. Ez valamikor most a hideg beálltával lett ilyen, ezek szerint csak én hittem, hogy a dellortóval van gond... A gyújtás alatti szimeringet cseréltem, mit nézzek meg még ezen kívül? A röpsúlyoknál is igen érdekes dolgot fedeztem fel: két pofáról egyszerűen leesett a ferrodol, és ott kószáltak bent a helyükön... Ezeket persze rögtön cseréltem is, de sajnos csak kőrrugós volt pluszban, úgyhogy az került be..... Na várom az ötleteket, vajon hol szívhatok falslevegőt.......
Azért, csak kíváncsiságból, megírnád, mennyi ennek a csavarnak az eredeti hossza? Itt a karbi egyébként: http://www.vatera.hu/babetta_porlaszto_italy_158142152.html
Dellortósok segítsetek! Kiderült, hogy amit vettem a vaterán karburátort, annak a gázbowden feszességállító csavarja hosszából el van vágva. Hogy mennyi, azt az eredeti ismeretének hiányában nem tudom. A lényeg az, hogy nem tudom megspanolni a gázbowdent, és ez is lehet egy hibaforrás.... Ha van köztetek olyan, akinek van ilyen karbija, és meg tudja nézni, milyen hosszú a csavar, valamint megvan a hozzá való gépparkja, hogy gyártson nekem egy ilyen csavart, azt nagyon megköszönném.... A kontraanya nem kell, az sértetlen...... Köszönöm előre is, ha tud valaki segíteni.. Üdvözlettel: rudni
Mivel lasan letellik a mai melódia és karácsony elött már nem kerülök net elé, ezúton szeretnék minden kedves fórumozó társamnak békés, meghitt karácsonyi ünnepeket kívánni!!
Ma kaptam az egyik kedves ismerösömtöl egy, vadi új babóka láncot! Gyári csomagolásban! Nem tudom mikor vehette, de 97ft volt az ára! Majd délután rakok fel róla képet! :))