Nem tárva nyitva kell hagyni az ajtót, hanem nem kell becsapni csak óvatosan betolni. Ugysem vagy az autóban ha horgászol, letekered az ablakot és kész.
Újraindításig nem fog menni semmi,biztosan tudom!Legalábbis C5 I-esnél így van.Egész éjjel kint vagyok mert néha őrködöm,és még a motors ülés sem megy ha economy-ba lép.Be kell indítani az autót....Más nem segít!
A jobb oldali visszapillantóm nem akar mozdulni,valami kiakadt a motoros dolognál!Egyszer már csinálta a bal oldali amikor valaki frankón telibe kapta a tükröm,és berepült a belseje az utastérbe..Még jó,hogy nyitva volt az ablak.....Na eg,hogy nem vitte le a fejem."Mázlis nap volt"....Szóval akkor ott kiakadt egy kis műanyag fogaskerék is,és csak egy irányba ment.Szerintem ugyanez a hiba most a túloldalon is.Viszont nem tudom hogy kell szétszedni...Amúgy is illett volna már lebontani,mert a hőmérő szenzort is cserélni kellene..Ha valaki tudna valami képet vagy leírást adni miként álljak neki lépésről-lépésre,megköszönném!Süt a nap,lenne kedvem nekiállni! :)
Nekem nem gyári rádióm van,és economy módban is szól tovább és ugyanazt a tápot kapja mint a gyári,nem kötöttem keresztbe semmit!
Mivel a táp állandó ezért szerintem hiába kötsz neki máshonnan tápot,mármint a gyári rádiónak,nem fog menni mivel ahogy a mester írta a computerrel kommunikál és azt tíltja le a rádiót.Nem a tápot szünteti meg!
Esetleg van valakinek ötlete, hogy az "economy mode" -ot hogyan lehet kiiktatni a rendszerből? Nagyon bosszantó, hogy elmegyek pecázni, mögöttem halkan szól az autórádió, majd magától kikapcsol. Ha újraindítom, akkor megint megy egy pár percig, majd megint lekapcsol.
Megoldás lenne, hogy adok a rádiónak egy direkt betápot arról a szivargyújtóról, amelyikben gyújtás nélkül is van áram?
Be kell hogy induljon öninditózásra nem fog economiból normál módra váltani ,az ,hogy nem indul be annak semmi köze az economi mód-hóz az valami más probléma lesz.
Meg tudná-e mondani valaki, hogyan lehet mode economi actif-ból kiszedni a járművet? Hengerfej felrakás után nem akar kijönni belőle, pedig szíjszakadás előtt mindig indítózásra abbahagyta. Mellesleg nem is indul, de elég hervadt az akksi, most töltöm....
Bocsi nem voltam elég részletes a fogyasztás leírásában. Ez a legovatossab vezetéssel ennyi. Ha nem ovatoskodom akkor még 1,5 2l -rel is lehet több.Nem tudoom, hogy beállítással lehetne ez kevesebb? Vagy nem érdemes vagy nem is lehet nem tudom!?
Van ilyen sarum kábelestül mindenestül tökéletes állapotban , nézd meg hogy a saruba a vezeték ahol bele van forrasztva az nem engedett e el gondolom a sarukat megpucoltad az oxidot eltávolittottad ,ha nem elég szoros akor egy kombinát fogóval össze kell szoritani a ráhajló részt és jobban fog tartani nekem ez álltalában be szokott válni....
A város lehetne egy kicsit kevesebb de ez nem sok mivel autómata vátóról van szó a többi érték teljesen normális ,persze a fogyasztás azért erőssen lábfüggő is , van egy kuncsaftom aki 2.2hdi 5.5lit fogyasztással jár kecskemét Bp távlatban én erre képtelen lennék nem birnám ki ,hogy ilyen finoman menjek