Csak tanácsként írnám, hogy annyi résolaj nem tud lenni ezeknél a motoroknál ami lenyomja a résolaj csövet. Soha elsem indítanád, mert a szivattyú nem bírná előállítani a nyomást. Cseréld le a szivárgó csövet és reménykedj hogy onnan származott az olaj.
Szia abw1101! Én nem gondolnám, hogy dísznek találták ki, mert ahhoz nem elég szép. :) persze van élet FAP nélkűl is, de akkor szerintem kár volt ezt a kocsit venned. Üdvözlet: birobandi
Nem tudjátok hogy lehet szétszedni a műszerfalat? Illetve a középkonzolt. Magnó, klíma stb... Kijelzőt cserélném, magnót beépítenék stb... Nem akarok barmolni! Van vmi rajz vagy ilyesmi? Köszi! :)
Problémám lenne. Peugeot 407 2.0 HDI jobb szélső ha szemből nézzük a verdát, hengernél jön a gázolaj valahonnan csöpög...a tulfolyócsőből jött ki de rengeteg és azt vettem észre hogy füstöl a verda, amikor kinyitom a motorháztetőt és tényleg ami hátracsobogott gázolaj az illan el füst formában.
Látszik is a csöpögés a túlfolyónál..meg a sok gázolaj hátul ahol megállt tócsákban..Ráhúztam gyorskötözővel de még mindig jön szerintem.. Ma Mohácsről hazafele menet bementem szekszárdra a pezsó szervízbe ahol aszonták sok a résolaj ezért nyomja le a csövet ami porlasztó csere lesz..Ebbe meg siemens porlasztó van nem bosch....
Amúgy látszik a kis csövön hogy ennyi volt az élettartama tehát könnyen lehúzható, és remélem csak ennyi a baja nem valami komolyabb.
Bármilyen infó jóljön. Ja meg annyit mondták hogy padra kéne tenni de fél 5 volt ezért nem volt kedvük vele már matatni..
Hova vigyem mit csináljak? Mi lehet a baj?
167 eze kilóméternél járok. Pénteken vettem meg a paripát és eddig örültem de most szétbasz az ideg.
A fogyasztása hibátlan 4.6 ot ír ki a gép, Bicske-Mohács oda vissza.
Szinte biztosan üzemanyag probléma, legvalószínűbb a nagynyomású szelep. Nézd meg élő adatban a railcső nyomást és hogy mekkora az eltérés az utasítástól.
Sok szerencsét hozzá, nem egyszerű kiszedni, nem is nagyon probálkoznak szinte lehetetlen kiszedni sérülés nélkül. :( Újonnan 1 millió forint kürül mozog az ára.
Szerintem áljál egy tető közelébe, ahonnan viharban véletlenül lehulló cserép be fogja verni, és a héz biztosítása meg ki fogja fizetni :)
Sziasztok, érdeklodnék hogy jovohéten viszem a kocsit szerelohoz h kitisztitisák az egr-t. Mitol fugg az hogy cserélni kell vagy elég kitakaritani is? Az autó elég erosen kormol, ebbol gondoltam hogy már esedégkes a szervizelése.
Egyébként ez a kijelző lefagyasztásos dolog sikerült már valakinek? Végleg megoldódik a dolog? Ha sikerült hogyan? Be kell csomagolni valamibe? Mennyi ideig kell betenni? Köszi!
2.0 Hdi 2004 es 407 es tulajdonosa vagyok, és egy olyan problémám adódott hogy menetközbe a fordulatszám pillanatra lesett 0 ra aztán vissza normál fordulatra.. meg volt már olyan is hogy hullámzóan elkezdett menni a motor mikor tempomattal mentem majd egy idő után nem gyorsult jobban és leállt mikor kugurolta a sebességet a kocsi, motortérbe csippogott a kompjuter majd 2-3 perc után elhallgatott és ujra engedte indítani a kocsit, nah ezt már régebb óta csinálta de tegnap elvittem kiolvastatni és ezeket a hibákat hozta: Fötengej jeladó hibás jel kipufogó gáz nyomás szohasztikus hiba vagy mi..
Szerelő azt modnta hogy ha a fötengej jel adó nem érzékel akkor az lekapcsolhatja a motort. de a fap is beleszolhat..
Kérdésem az lenne hogy votl e már valakinek valami ilyesmi problémája? MEg hogy anyagiakba hogy számoljak mennyibe kerülhet a móka?
Valószínűleg azért, mivel te vagy a hirdetés feladója, és a gépedben eltárolt cookie-n tartja nyilván az oldal, hogy beléptél, és jogod van pl. szerkeszteni az adott hirdetést.
Mezei user-nek (mint nekem) pedig egy login ablak jön be.
Ma csereltem ki a pollenszurot az sw-n, haat, nem tudom, hogy nektek hogyan sikerul bevarazsolni, en szinte begyomoszoltem a helyere, talan nem gyurodott meg nagyon...
Aki ezt igy talalta ki, azzal azert elbeszelgetnek ergonomikus tervezesrol! :-)