Hát érdekes amit írtok ezek benzinesek ? mert ez dízelnél nem jellemző gondolok itt az akumulátor inditóáramára ,hogy a benzinesben kissebb inditóáramu aksi van, na holnap megnézem egy autón , nekem xenon van benne az nem érzékeny ilyen mértékü feszültség ingadozásra
Rossz a féklámpakapcsoló van hozzá ha kell ,az esp nek tudnia kell hogy fékezel vagy sem ha a kapcsoló bizonytalan kontakthíbás akkor híbát fog írni és kiapcsolja az esp-t.
A pislogás akkor van, amikor az autó a szintet korrigálja. Sajnos elég nagy feszültséget használ a szivattyú motorja. Ez is egy kis mérnöki mellényúlás. Az elején nekem is furcsa volt, de már teljesen meg szoktam.
sziasztok! tapasztalt már valaki olyat hogy "pislogna" a tompított?? piszok idegesítő tud lenni, hogy véletlenszerűen pislog egyet-kettőt.. másik dolog: a lexia helyett egy másik diagbox nevű programot szeretnék kipróbálni, de az aktiválásnál valami nem akar összejönni! tud valaki segíteni? köszi gergő
2001-es C5 2.2 HDI-nél mi okozhatja azt, hogy hol működik, hol nem a féklámpa (mind a három) és mikor nem ég, akkor megjelenik a kijelzőn, hogy ASR/ ESP NOT FUNCTION. Lehet, hogy valahol a vezeték van megszakadva? Mi lehet a kiváltó oka a hibaózenetnek?
Sikerült kicserélnem mindkettőt.. Mondjuk a gázolajszűrőnél inkább levettem az egész szűrőházat és úgy cseréltem ki a szűrőt, elég jól rá volt húzva :S
Meg van a kicsikém 2.0 SX van nagy öröm, szép és nagy kényelmes tetszik az egész családnak.
Már túlvagyunk az ismerkedésen, megrendeltem a szürőket hozzá meg az olajat, ezért is lenne egy pár kérdésem.
- kulcs kérdés, müködik a központizár a riasztóval de olyan erösen kell nyomni a gombot, hogy félek lesz valami baja, megoldás?
- ablak mosófolyadék tartállyal vannak gondok, a gumisnál voltam és utána azt vettem észre hogy valahol ereszti a folyadékot, kérdés, hogy lehet hozzá férni, szerintem az érzékelője is rossz lehet mert TOP UP WASER FLUID, már ha jól értelmezem az üzenetet.
- hátsó ablaktörlő úgy érzem néha önnálósitja magát gondol eggyet és elindul hiába van kikapcsolva, ez valyon mitől lehet?
A pollenszűrő cserét fényképek segítik a 1588-as hozzászólásomban. Annyit még kiegészítésnek hozzátennék, hogy ha a gázpedál feletti filc burkolat már nincs fent, vagy csak egyszerűen kivehető, nem kell végigcsinálni az általam leírt műveletet. Akkor egyszerűen csak ki kell csavarni, vagy ha nem csavar tartja akkor kipattintani a helyéről a szűrőt.
Ha leveszed a motortakarót, akkor pont középen látsz majd egy kerek hengert, amibe megy be egy pár cső a tetején, meg van rajta egy csatlakozó is. Az a gázoljszűrő. A csöveket és a csatlakozót nem biztos, hogy muszáj lehúzni én csak azért tettem meg mert könnyebben odafértem. Utána a tetejét kell letekerni úgy, hogy a bordázott peremet tekered. Én miután harmadjára vertem be a kezem, elővettem az olajszűrő fogót, majd raktam rá egy rongyot, hogy ne sértsem meg a műanyagot. Eléggé rá volt tekerve, ami nem baj. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
2002-es c5-ben (2.0Hdi) hogy tudok pollen és gázolajszűrőt cserélni? Azt sem tudom, hogy hol a pollenszürő :S
Elõre is kösz a segítséget!
Nem tárva nyitva kell hagyni az ajtót, hanem nem kell becsapni csak óvatosan betolni. Ugysem vagy az autóban ha horgászol, letekered az ablakot és kész.
Újraindításig nem fog menni semmi,biztosan tudom!Legalábbis C5 I-esnél így van.Egész éjjel kint vagyok mert néha őrködöm,és még a motors ülés sem megy ha economy-ba lép.Be kell indítani az autót....Más nem segít!