Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni hogy új alapjáratimotor berakása előtt bekell-e tanitani,vagycsak simán berakom és kész.Astra f 1.4i x14nz 2002-es.Válaszotokat előre is köszönöm.
Volna egy "kis" problémám. Bízom benne tudok ötleteket adni.
Van egy 2007-es kiadásu Astra g 1.7 turbo disel gépkocsim. A múlt héten külföldön voltam vele, odafele tökéletesen ment de a visszaúton mikor 3000 fordulat felé pörgettem nem akart gyorsulni, nagyon lomha lett. Fogyasztás rendben van olajat nem eszik, AGR szelep hiba (nemhiszem, mikor kiiktattuk vagy kipucoltuk a hiba ezután is fen ált). A márkaszervíz össze vissza találgat, más autószerelőknél is volt de ők sem tudják.
Kicsit idegesítő, hátha ti találkoztatok már ilyennel, bízom benne tudtok segíteni.
G Astra-m van. A sebváltó gombja mit hátramenetbe kapcsoláskor kell felhúzni nem ugrik vissza a helyére. Úgy kell visszatolni alaphelyzetbe. Valószínűleg valami rugó adta meg magát benne. Hogyan lehet az ilyet javítani? A gombhoz kapcsolódó rudazatot próbáltam kenni szerviz spray-vel ami a szoknya alatt van, de nem lett sokkal jobb.
Nem kell rohanni, de érdemes átnézetni ha bármi rendellenest tapasztalsz. Bármikor lehet bármi. Sokszor jön autó széthullva és mondja a gazda: hááát, nem is gondoltam.....
A csukló ropogását nem tudom, hogy lehet megnézni, de egyértelműen a féltengelynek van hangja, ha a guminál fogva megrángatom a kereket ugyenazt a hangot adja mint amikor levett keréknél a féltengelyt megfogva megmozgatom. Ez számomra nem tűnik üzemszerü működésnek. De az egész onnan indult, hogy menetközben nem is igazán hallható inkább érezhető hupogást veszek észre.
Tehát azt mondod nem kellfeltétlenül rögtön rohanni a szerelőhöz ha a tengely kopásától van ez?
G Astrán ha a féltengely hosszanti irányban kotyog és egy két milimétert mozog is, az magának a féltengelynek a hibája vagy gömbcsukló vagy valami más lehet? Kérdésem még, hogy lehet így menni vele valamennyit vagy jobb ha nem kockáztatom? Mondjuk már több hete észrevettem, hogy valahogy furcsa lassúlásnál esetleg kanyarodáskor, de csak most jutottam el oda, hogy megnézzem arra gondoltam a kerék nincs meghúzva rendesen.
Én mérnék egy kompressziót.Ártani néárt.Lamdaszonda kilett mérve?Húzd szét a lamdaszonda csatiját és figyeld hogy változik-e a teljesitmény menetközben.Megfelelő helyen van a gyújtás,Vezérlés nemlett babrálva?
1996-os évjáratú opel astra 1.4i van! A probléma a következő: gázadásnál gondolkozik,megtorpan! Nehezen gyorsul, és a kelleténél gyengébb tehát erő nem nagyon van benne! gázelvételkor a motornál furcsa "puffogó" hangot ad! A probléma megoldása képp ki lett cserélve a gyujtáskábel,gyujtógyertyákkal,benzinszűrő,a gyujtáselosztó rendben volt! az üzemanyagrendszer is át lett nézve,ott sem találtunk hibát! Én valamelyk szelepfészekre gyanakszom,esetleg ez lehet e a hiba oka?
1. Eg yidelye az 1.8-as g astra (x18xe1)reggeli indításnál hidegen fullad, durrog alig lehet vele elindulni csak nagyon finom gázzal.
Ha felmelegszik már jó.
2. Ez már régebb óta megvan, de ez sem mindig, motorféknél kis fordulatnál nem egyenletesen lassul hanem rángat, kis gázt adva ugyanúgy rángatva gyorsul.
Egr szelep új, ac új, trafóhíd próbakép cserélve(semmi), folytószelepház cserélve. Fals levegőt nem szív.
Van a családban egy Opel astra G caravan x20dtl-es motorkóddal 99-es évjárat. Ez az autó már 210 ezer km-t tett meg nálunk, 8évesen vettük kb 60ezerrel (német import) valószínűleg visszatekert órával. :) főleg autópályán jár, München és Kecskemét között. volt már adagolócsere turbófelújítás 207 ezerrel ezelőtt (egyszerre). Turbó megint generál előtt áll, ereszti a motorolajat amit beküld a motorba az meg elégeti.
Ezenkívül van még egy visszatérő hibám amiért végülis beregisztráltam az oldalra. Gyönyörűen jár a motor 2000 rpm felett húz mint a disznó, a turbó is fütyül rendesen. de viszont tartós 2000 rpm alatt azonos fordulaton tartva kigyullad a check engine, ilyenkor semmi erő nincs benne. ilyenkor kuplungolás közben 2000 fölé pörgetem és a lámpa kialszik. már mehetünk is. Ez a hiba igazából az adagoló és a turbó csere után kezdődött kb 2hónappal, jártunk vele szerelőhöz kiolvasták a hibakódot több helyen is de csak a vállát rángatta mind. Senki nem foglalkozott vele, azt mondták használjuk 2000 felett. :)
E hibán kívül minden problémája azonnal orvosolva lett. mindig gyári vagy gyári minőségű alkatrészeket kapott, castrol 10w40 es olaj, manfilter szűrők, adac top10 listáról kap 2évente abroncsot, nagyon megvagyunk elégedve a géppel. 5 emberrel (hentesek, mázsa felettiek) meg fullra megrakott csomagtartóval átlag 130-140-es tempóval 6,5 a fogyasztása, ha kell akkor megy, csak 2000 alatt ne várjál tőle semmit.
Elnézést a kisregényért, de a pontosabb diagnosztika érdekében találtom fontosnak az autó előéletét részletezni.
Egr-szelepet már takarítottam, kentem, a vákum gázadásra behúz, vákum csökkenésével visszaugrik a helyére. Miért veszi vissza a teljesítményt 2000-es fordulat alatt? Mindenki hozzászólását örömmel várom! köszönöm a figgyelmet! Tisztelettel: klmngabi!
Nemakarom elkiabálni de úgynézki hogy meglett a hiba,a rossz alapjárat,és a motorféküzembeni rángatásnak.
Kaptam kölcsön egy 15ezret futott alapjáratmotort.Egyhétre adták kölcsön,kétnapja használom és kifogástalanul működik a gép.
(kopp-kopp)Anny szivás után hihetettlen hogy ez volt a baja.Szépen jár a motor,és nincs az a idegesitő motorfékbeni hintázás.
Ha valaki hasonló problémával küzd,érdemes egyből kicserélni,bár énsem hittem hogy ezlesz a baja.Az a baj hogy nehezen lehet megkülönböztetni a különböző jeladok hibáit.Sárgalámpa nempilácsolt,a szerviz meg csak hümmögött.Ötnap múlva újra irok hogy jólett-e.
Még új vagyok itt.A segitségeteket szeretném kérni.Astra f 2002-es 1.4i 8sz x14nz.Hideg,meleginditásnál az alapjáratom az egekben,és csak sokára áll vissza,vagy leállitom,újrainditom és egy darabig jó.De akkoris remeg a motor és hintázik.Motorfékezésnél
pedig hintaszerü rángatásba kezd.Az alapjáratmoci kitakaritva,tengely mozog.Vákumcsövek átnézve.Segitségeteket előre is köszönöm.
kösz a segítséget, a kesztyütartónál mocorogvalimi inditásnál már mint zümmög meg ilyesmi a benzinpumpára nem gondoltam, mert eddig sem vettem észre, hogy müködött volna , belülről nem halootam soha, de majd megnézetem köszi, esetlegesen a motortérben lehet valamit tenni ellene vagy mindjárt dobjam ki.
szisztok segitségeteket kérném abban, hogy van egy 1,4 -s 2006 évjárató ecotech motoros H Astra gépkocsim, 67 ezer kilóméterrel. Semmi gondom nem volt vele eddig, szakszervizbe jártam, de már meguntam, hogy levesznek rendesen az 5 éves szervizem 49 ezerbe került ,
júliusban Kb 2 nappal ezelőtt gondolt egyet és nem indult el, minden kijelző müködött a müszerfalon , majd többszöri inditás után gondolt egyet és elindult. Szerintettek mia baja mert ilyet még nem csinált soha, megbizható autó volt " eddig" és remélem ezután is.