Szia.
A rádio két oldalán van két kicsi luk. Ide kell először behatolni egy torx kulcsal, T10 vagy T15 nem emlékszem pontosan. Ha a két csavart kitekerted akkor kitudod húzni a rádiót. Innen már egyenes út vezet mindenfelé.
Köszi! Csak azt nem tudom, hogy hogy férek hozzá a magnót, klímakezelőt stb felfogató csavarokhoz. Le kelle pattintani a műanyagot? Meg ha már itt vagyok nincs valakinek eladó színes kijelzője??? Szép napot! :)
Szia atus21! Úgy tünik, hogy quartz 9000-nek a korszerüsített változata. Szerintem az egy nagyon jó fogyasztás takarékos olaj volt, gondolom ez is az lesz. A Peugeot tesztelte tudomásom szerint. Árban nem tudom milyen. Üdvözlet: birobandi
Szia.
Nekem is bypass hibám van ! Ha 90 fok fölé megy a viz hőfoka idönként nekem is ezt csinálja. Amint visszahül elmúlik. Ki kell cserélni a szelepet, csak macerás.
Én meg azt javaslom, hogy ne vegyél hozzá gyári résolaj csövet, mert egy szar 13ezer forint körüli összegért. Kicseréltük az egyik autón, és aztán ki kellet cserélni sima autóboltosra, mert szar minőségű volt a cső, és ledobta a csatlakozóról. Mellesleg igen szar cserélni. Max akkor venném meg mégegyszer, ha nem tudnék beszerezni csőcsatlakozókat hozzá.
Csak tanácsként írnám, hogy annyi résolaj nem tud lenni ezeknél a motoroknál ami lenyomja a résolaj csövet. Soha elsem indítanád, mert a szivattyú nem bírná előállítani a nyomást. Cseréld le a szivárgó csövet és reménykedj hogy onnan származott az olaj.
Szia abw1101! Én nem gondolnám, hogy dísznek találták ki, mert ahhoz nem elég szép. :) persze van élet FAP nélkűl is, de akkor szerintem kár volt ezt a kocsit venned. Üdvözlet: birobandi
Nem tudjátok hogy lehet szétszedni a műszerfalat? Illetve a középkonzolt. Magnó, klíma stb... Kijelzőt cserélném, magnót beépítenék stb... Nem akarok barmolni! Van vmi rajz vagy ilyesmi? Köszi! :)
Problémám lenne. Peugeot 407 2.0 HDI jobb szélső ha szemből nézzük a verdát, hengernél jön a gázolaj valahonnan csöpög...a tulfolyócsőből jött ki de rengeteg és azt vettem észre hogy füstöl a verda, amikor kinyitom a motorháztetőt és tényleg ami hátracsobogott gázolaj az illan el füst formában.
Látszik is a csöpögés a túlfolyónál..meg a sok gázolaj hátul ahol megállt tócsákban..Ráhúztam gyorskötözővel de még mindig jön szerintem.. Ma Mohácsről hazafele menet bementem szekszárdra a pezsó szervízbe ahol aszonták sok a résolaj ezért nyomja le a csövet ami porlasztó csere lesz..Ebbe meg siemens porlasztó van nem bosch....
Amúgy látszik a kis csövön hogy ennyi volt az élettartama tehát könnyen lehúzható, és remélem csak ennyi a baja nem valami komolyabb.
Bármilyen infó jóljön. Ja meg annyit mondták hogy padra kéne tenni de fél 5 volt ezért nem volt kedvük vele már matatni..
Hova vigyem mit csináljak? Mi lehet a baj?
167 eze kilóméternél járok. Pénteken vettem meg a paripát és eddig örültem de most szétbasz az ideg.
A fogyasztása hibátlan 4.6 ot ír ki a gép, Bicske-Mohács oda vissza.
Szinte biztosan üzemanyag probléma, legvalószínűbb a nagynyomású szelep. Nézd meg élő adatban a railcső nyomást és hogy mekkora az eltérés az utasítástól.
Sok szerencsét hozzá, nem egyszerű kiszedni, nem is nagyon probálkoznak szinte lehetetlen kiszedni sérülés nélkül. :( Újonnan 1 millió forint kürül mozog az ára.
Szerintem áljál egy tető közelébe, ahonnan viharban véletlenül lehulló cserép be fogja verni, és a héz biztosítása meg ki fogja fizetni :)
Sziasztok, érdeklodnék hogy jovohéten viszem a kocsit szerelohoz h kitisztitisák az egr-t. Mitol fugg az hogy cserélni kell vagy elég kitakaritani is? Az autó elég erosen kormol, ebbol gondoltam hogy már esedégkes a szervizelése.
Egyébként ez a kijelző lefagyasztásos dolog sikerült már valakinek? Végleg megoldódik a dolog? Ha sikerült hogyan? Be kell csomagolni valamibe? Mennyi ideig kell betenni? Köszi!