a hidraulika olajat időnként muszály ellenőrizni a tartályba manuálisan és felönteni mert ez egyben kormányszervo olaj is és van veszteség Tartályon van jelölés nem érdemes megvárni a minimum szintet.
Szevasz semmi extra bekötöd az újjjjjjjjjj aksit vársz egy fél percet és kipróbálod hogy a kulcson lévő gombok nyitják csukják e az autót ha igen akkor indulni fog ha nem akkor várni kell még egy kicsit ,hogy a BSI magához térjen, a rádión és a kijelzőn kivűl semmi mást nem kell bellítani.
Sajnos több mint egy hétig beteg voltam most vetten észre hogy teljesen meghalt a c5 ben az akksi semmi feszültség holnap veszek egy újat mi teendő ? indulni fog gond nélkül vagy teljesen törlődik ilyenkor ???
Ma végre én is nekiálltam megcsinálni az ablakmosó motort,mivel csak előre spriccelt.
Sikerült is,bár nem értettem miért ez a szerencsétlen agyatlan megoldás a dugattyúval..Miért nincs egyszerüen külön a két csonk???
Végre hátra is spirccel,kapott egy kis zsírt a dugattyú meg kipucoltam.Bár nem volt könnyű szétszedni.Rendesen megenyhűlt a ház szorítása így kapott összerakásnál némi akrill szilikont.
Köszönöm Betg-nek a gyors telefonos segítséget! :)
Nem nehéz kicserélni a fékpedál felett van benézel a müszerfal alá ,ha van egy szövet burkolat azt le kell venni kb 2 perc és meg fogod látni , én ilyenkor mind a 2 kapcsolót ki szoktam cserélni 1eft/db
Jó estét nem muszály levenni a lökháritót az ablakmosó motor kiszereléséhez én nem szoktam , jobb oldalon ki kell venni a sárvédőnél lévő csavart és adoblemeznél lévő csavart egy kicsit előrenyomni és utána oldalra simán el lehet annyira húzni a lökháritot ,hogy a motort ki lehet húzni a tartályból ,meg a szintljelzőt is ehhez két ember kell mert egy tartja a lökháritót a másik kiszedi a motort ill a szintjelzőt , egy gumi gyűrűben csatlakozik a tartályba egy kis feszegetésssel simán ki lehet szedni , vissza meg jó erőssen be kell nyomni és kész némi gyakorlattal kb 5 perc az egész .
Többen kérdeztétek ,hogy hol vagyok Bp XVI. ker pontos cím telefonon üdv
Még javasolnám hogy regisztrálj a http://service.citroen.com/ oldalon. Itt megvan az alvázszám alapján az összes alkatrész cikkszámmal. Innét való az alább beszúrt képem is.
A lökhárító levételt Joco ügyesen leírta neked, a motorszámod pedig stimmel az autódba. Ha alkatrészt keresel, akkor azt az alvázszám, illetve a motor típus, nálunk EW10J4 alapján tedd.
Itt egy pár adat az autódról. Itt stimmel a motorszám.
A 2. kép szintúgy, bár takarhatja a doblemez széle (hatlapfejű 10-es csavar), emeld fel az autót szerviz állásba mert nem fogsz hozzáférni rendesen a csavarhoz.
A 3. kép az alsó patentokat mutatja.
A 4. kép csak a fényszóró mosó takarója miatt volt nekem fontos, nem tudom, hogy mindegyikben van-e. (finoman kihúz és kipattint)
Az 5. kép a csavar és patent nélküli felfogatási pontokat mutatja. Ha szemben állsz a lökhárítóval, akkor próbált úgy levenni, hogy magyag felé húzod, nehogy a rögzítő fülek letörjenek.
Írtad a tied ezüst az enyém kékre sikerült, a hátsó ablaktörlő problémát egyenlőre úgy oldottam meg, hogy kivettem a biztósitékot így biztos nem indul el.
Azt írtad lekell venni az első lökháritót ablak mosóhoz mennyire bonyolult a leszerelése?
Hát érdekes amit írtok ezek benzinesek ? mert ez dízelnél nem jellemző gondolok itt az akumulátor inditóáramára ,hogy a benzinesben kissebb inditóáramu aksi van, na holnap megnézem egy autón , nekem xenon van benne az nem érzékeny ilyen mértékü feszültség ingadozásra
Rossz a féklámpakapcsoló van hozzá ha kell ,az esp nek tudnia kell hogy fékezel vagy sem ha a kapcsoló bizonytalan kontakthíbás akkor híbát fog írni és kiapcsolja az esp-t.
A pislogás akkor van, amikor az autó a szintet korrigálja. Sajnos elég nagy feszültséget használ a szivattyú motorja. Ez is egy kis mérnöki mellényúlás. Az elején nekem is furcsa volt, de már teljesen meg szoktam.
sziasztok! tapasztalt már valaki olyat hogy "pislogna" a tompított?? piszok idegesítő tud lenni, hogy véletlenszerűen pislog egyet-kettőt.. másik dolog: a lexia helyett egy másik diagbox nevű programot szeretnék kipróbálni, de az aktiválásnál valami nem akar összejönni! tud valaki segíteni? köszi gergő
2001-es C5 2.2 HDI-nél mi okozhatja azt, hogy hol működik, hol nem a féklámpa (mind a három) és mikor nem ég, akkor megjelenik a kijelzőn, hogy ASR/ ESP NOT FUNCTION. Lehet, hogy valahol a vezeték van megszakadva? Mi lehet a kiváltó oka a hibaózenetnek?