A féltengely főleg gyorsitáskor ráz, 110 km/óránál normál haladásnál a főleg a felni szokott gondot okozni ezek a borzalmas utak szétverik , nem feltétlenül tojás lesz hanem oldalirányba üt akár egy kicsit és már ráz, ezt cenrirozni nem lehet igazán ,ilyenkor egy jó felnis szaki kell Nagytarcsán tudok egy profi srácot olcsó és nagyon ért hozzá.
Hát igen megprobáltak rábeszélini a zöld színű LHM-re még a olajon a kép is egy C5-ös volt de nem hagytam megam.
Hát persze ezt az olajat úgy kell meghozatni de ezen is túlvagyunk.
Következő kérdés kb 110km/ó környékén gyenge remegés érezhető a kormányon ehez mit szóltok ilyen tapasztalata volt valakinak esetleg. A http://service.citroen.com talátam hasonló hivatkozást de csak fizetősen érhető el.
a hidraulika olajat időnként muszály ellenőrizni a tartályba manuálisan és felönteni mert ez egyben kormányszervo olaj is és van veszteség Tartályon van jelölés nem érdemes megvárni a minimum szintet.
Szevasz semmi extra bekötöd az újjjjjjjjjj aksit vársz egy fél percet és kipróbálod hogy a kulcson lévő gombok nyitják csukják e az autót ha igen akkor indulni fog ha nem akkor várni kell még egy kicsit ,hogy a BSI magához térjen, a rádión és a kijelzőn kivűl semmi mást nem kell bellítani.
Sajnos több mint egy hétig beteg voltam most vetten észre hogy teljesen meghalt a c5 ben az akksi semmi feszültség holnap veszek egy újat mi teendő ? indulni fog gond nélkül vagy teljesen törlődik ilyenkor ???
Ma végre én is nekiálltam megcsinálni az ablakmosó motort,mivel csak előre spriccelt.
Sikerült is,bár nem értettem miért ez a szerencsétlen agyatlan megoldás a dugattyúval..Miért nincs egyszerüen külön a két csonk???
Végre hátra is spirccel,kapott egy kis zsírt a dugattyú meg kipucoltam.Bár nem volt könnyű szétszedni.Rendesen megenyhűlt a ház szorítása így kapott összerakásnál némi akrill szilikont.
Köszönöm Betg-nek a gyors telefonos segítséget! :)
Nem nehéz kicserélni a fékpedál felett van benézel a müszerfal alá ,ha van egy szövet burkolat azt le kell venni kb 2 perc és meg fogod látni , én ilyenkor mind a 2 kapcsolót ki szoktam cserélni 1eft/db
Jó estét nem muszály levenni a lökháritót az ablakmosó motor kiszereléséhez én nem szoktam , jobb oldalon ki kell venni a sárvédőnél lévő csavart és adoblemeznél lévő csavart egy kicsit előrenyomni és utána oldalra simán el lehet annyira húzni a lökháritot ,hogy a motort ki lehet húzni a tartályból ,meg a szintljelzőt is ehhez két ember kell mert egy tartja a lökháritót a másik kiszedi a motort ill a szintjelzőt , egy gumi gyűrűben csatlakozik a tartályba egy kis feszegetésssel simán ki lehet szedni , vissza meg jó erőssen be kell nyomni és kész némi gyakorlattal kb 5 perc az egész .
Többen kérdeztétek ,hogy hol vagyok Bp XVI. ker pontos cím telefonon üdv
Még javasolnám hogy regisztrálj a http://service.citroen.com/ oldalon. Itt megvan az alvázszám alapján az összes alkatrész cikkszámmal. Innét való az alább beszúrt képem is.
A lökhárító levételt Joco ügyesen leírta neked, a motorszámod pedig stimmel az autódba. Ha alkatrészt keresel, akkor azt az alvázszám, illetve a motor típus, nálunk EW10J4 alapján tedd.
Itt egy pár adat az autódról. Itt stimmel a motorszám.
A 2. kép szintúgy, bár takarhatja a doblemez széle (hatlapfejű 10-es csavar), emeld fel az autót szerviz állásba mert nem fogsz hozzáférni rendesen a csavarhoz.
A 3. kép az alsó patentokat mutatja.
A 4. kép csak a fényszóró mosó takarója miatt volt nekem fontos, nem tudom, hogy mindegyikben van-e. (finoman kihúz és kipattint)
Az 5. kép a csavar és patent nélküli felfogatási pontokat mutatja. Ha szemben állsz a lökhárítóval, akkor próbált úgy levenni, hogy magyag felé húzod, nehogy a rögzítő fülek letörjenek.
Írtad a tied ezüst az enyém kékre sikerült, a hátsó ablaktörlő problémát egyenlőre úgy oldottam meg, hogy kivettem a biztósitékot így biztos nem indul el.
Azt írtad lekell venni az első lökháritót ablak mosóhoz mennyire bonyolult a leszerelése?