sziaztok. sajnos nem akar menni az én paripám sem. A hiba jelensége, hogy 2000 fordulat után elgyengül az autó és nem akar kipörögni. Hibakód kiolvasásakor a légmennyiség mérő hibát írta ki. Légmennyiség mérő csere és a kód törlése után az autó ugyanúgy nem megy. Körülbelül 10 km megtétele után újbók világít a mil.lámpa. Most tárolt hibának a P0402- túlzott EGR áramlás érzékelése hibát illetve nem állandósult hibának ugyanúgy a P0402 és a P3007-No description (Manufacturer Controlled Cod (non-uniform DTC)).
Előzményként még csak annyit szeretnék mondani, hogy az autó turbó cserén esett át és úgy éreztem mintha a turbó és a utána levő katalizátor közötti bilincsnél kifújna, körülbelül 1000 km-t mentem vele így és utána jött elő az előbbiekben említett hiba.
Most ha eléindítom az autót akkor egy érdekes süvítő hang jön onnan a turbó felől, de a turbó szerintem dolgozik. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert nemrégóta élek külföldön és itt már a kiolvasás is rohadt drága. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok,
Probléma ami ma jelent meg. Mentem hazafele a konyves kalman krt on es a piros lapatol elindultam amikor kiirta a számítgép hoy esp / asr faulty. Leállitottam a taligát ismet kiirta. Egy idő utan kb 5 perc elmult a hiba. Megint lekapcsoltam a verdàt, bezartam. Es akkor mar nem irta ki a hibát. Mi lehetett az oka? Egyből levert a víz....
407 2.0 hdi 2004 12.
Sziasztok!3 napja vettem egy 2005-ben gyártott 707-es sw-t.RD-4 rádio van benne.A gyári cd-t/nem tömöritett/lejátsza,az mp3-at nem.Kérem ha valaki segitene!!!!!!!!!!!!!!Köszönöm.
Kissé leült a topik, igy felhozok egy érdekes témát: fogyasztás. A minap kipróbáltam, hogy mennyi a tartalék mennyiség, amikor már bejelez a műszer és mennyire pontosan adja meg a computer a hátralévő távolságot: jelentem, hogy majdnem teljesen pontosan annyit megy el nálam az autó, amennyit a comp ir. (3.0 V6 benzines) A mutató majdnem teljesen az alsó végpontján volt a piros mezőnek, amikor tankoltam. Egyébként visszaolvasva azt láttam, hogy a dizelek computere lefelé csal, mindig kissé a tényleges fogyinál kevesebbet mutat, mig a V6 minig kicsit felfelé csal.
Egyébként, hátha valakinek fontos info lesz egyszer: az eddigi 5500 km alatt az átlagfogyim 9.8l/100 km a comp szerint, ami a valóságban olyan 9,55 körüli értéknek felel meg, egészen elfogadható egy 210LE-s 1650kg-os automata verdától.
Na jó. Akkor másik kérdés. SW-m van. A tető sötételő elektromos rolós szerkezet vagy minek nevezik, szóval az szétesett, szorul. Javítható vagy cserélhető? Ez gyakori jelenség?
Korábban segítséget kértem, mert az elektronika azonnali megállást javasolt a hűtővíz forrása miatt, a hőfokjelző teljesen kiakadt a piros mezőben.
Akkor segítséget kaptam Tőletek, - és a PUG szervízemtől telefonon - hogy amennyiven nem forr a hűtővíz, akkor valószínűleg a jeladó lehet hibás. Ezen tanácsokat elfogadva haza is indultam és sikeresen haza is értem.
Elvittem az autót a PUG szervízembe ( Kecskemét) , ahol a számítógépes vizsgálat és a menet-vizsgálat során a hiba nem jelentkezett.
Azóta sem kapok riasztást a rendszertől!!!!!
Hozzáteszem, hogy 1 órán át vizsgálták az autót és egy fillért sem kértek! Vannak még ilyen szervízek is. ( Peugeot Hovány Kecskemét )
Úgy látszik, hogy a 407 1,6 HDI-hez tartozék az autómatikus hibajavítás is :-)))))))
Szia.
A rádio két oldalán van két kicsi luk. Ide kell először behatolni egy torx kulcsal, T10 vagy T15 nem emlékszem pontosan. Ha a két csavart kitekerted akkor kitudod húzni a rádiót. Innen már egyenes út vezet mindenfelé.
Köszi! Csak azt nem tudom, hogy hogy férek hozzá a magnót, klímakezelőt stb felfogató csavarokhoz. Le kelle pattintani a műanyagot? Meg ha már itt vagyok nincs valakinek eladó színes kijelzője??? Szép napot! :)
Szia atus21! Úgy tünik, hogy quartz 9000-nek a korszerüsített változata. Szerintem az egy nagyon jó fogyasztás takarékos olaj volt, gondolom ez is az lesz. A Peugeot tesztelte tudomásom szerint. Árban nem tudom milyen. Üdvözlet: birobandi