Ez csepeli gyerek volt anno.... már vagy 3× láttam használt autón ezt a Puntot, ifjú titán koromban amikor nézegettem még a hiordetéseket akkor bukkantam rá. De azóta sok tulajt cserélt. Én legútóbb úgy láttam hogy totál szét volt törve az eleje :/
hmm... biztos jó jel egyebek mellett az is hogy hiányzik egy műanyag takaró elem az utas lábánál (ahol a fűtés jut be a lábhoz meg persze a légzsák vezérlő is mögötte bújkál...)
Én is, én is. :) Most még csak épphogy elkezdett melegedni, de már így is tobzódnak a boldogsághormonok, hogy hét ágra süt a nap. :) Még annak is örültem, hogy reggel egész úton, végig telibe tűzött. :)
Most vásároltam egy 2000-es évj. Punto II. 1.2 S-t, amiben az egyik kulcsot nem ismeri fel a kódoló. Mi a teendő ilyenkor és mibe fájna a művelet? Illetve hol szerezhetek be olcsón vezérműszíj készletet és fékeket, gyertyákat, illetve komplett kipufogórendszert?
Az összes punto-nál olyan a hátsó ablaktörlő kialakítása, hogy a lapátot nem lehet cserélni csak komplett a karral együtt.
A gyári beszállító a Champion, árban 5-6000 között mennek, vannak polcomon is ilyenek.
A másik megoldás, hogy lehet benne gumit cserélni ha a műanyag részek nincsenek eltörve, illetve a kar rugója sem gyengült még el. Van polcon Valeo gumicsík bele, 1275.- az ára.
Az ablaktörlő gumicsíkokból többféle profilú létezik, más a bosch lapátba való és más a valeoba is...
Én is méretre vágtam hozzá gumit, és passzol, stabil, meg minden, de nyikorog, mint a rosseb, hiába meleg az üveg, vagy éppen ment rá mosófolyadék. Talán valami minőségibb gumitól nem adja a hangot. De akkor meg már árban közel lenne a teljes hátsó ablaktörlő-lapát.
Nekem meg PII, mostanában akartam venni hátsó ablaktörlőt, mert a gumi elszakadt rajta és mint kiderült csak a Valeo gyárt hozzá lapátot, az is ilyen speckó amit be kell fűzni. 3800Ft lett volna.
De azt egy kicsit sokallom, szóval én is vágatok gumit és azt fogom befűzni, 500Ft-ból megvan :)