Ma szembesültem, hogy a bal első trapéz-gömbfej kezdi megadni magát. Olvasgattam vagy itt, vagy máshol még korábban, hogy valaki sikeresen megoldotta a csapágy ki- és besajtolással. Kinek volt már ilyennel tapasztalata?
Természetesen mielőtt vita indul el, nem gányolás a cél, egyszerűen kíváncsi vagyok, mi a különbség a 30000Ft-os és 1-2000 Ft-os megoldás között.
Ma kolléganőm oda hozta hozzám 407 esét nem indul.Inditásra csak katogott.Érdekes dolog volt az hogy a kijelzők nem mentek el tehát áramot kapoott rendesen. mivel diag nem volt nálam nem tudtam tesztelni.Elsőre Akura gondoltam de nem ment ki eco módba mindem működött ezért le tettem az akuról.Belökés 2m márt járt is a moci leálitani nem merterm de ezt holnap megtudom.
sziaztok. sajnos nem akar menni az én paripám sem. A hiba jelensége, hogy 2000 fordulat után elgyengül az autó és nem akar kipörögni. Hibakód kiolvasásakor a légmennyiség mérő hibát írta ki. Légmennyiség mérő csere és a kód törlése után az autó ugyanúgy nem megy. Körülbelül 10 km megtétele után újbók világít a mil.lámpa. Most tárolt hibának a P0402- túlzott EGR áramlás érzékelése hibát illetve nem állandósult hibának ugyanúgy a P0402 és a P3007-No description (Manufacturer Controlled Cod (non-uniform DTC)).
Előzményként még csak annyit szeretnék mondani, hogy az autó turbó cserén esett át és úgy éreztem mintha a turbó és a utána levő katalizátor közötti bilincsnél kifújna, körülbelül 1000 km-t mentem vele így és utána jött elő az előbbiekben említett hiba.
Most ha eléindítom az autót akkor egy érdekes süvítő hang jön onnan a turbó felől, de a turbó szerintem dolgozik. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert nemrégóta élek külföldön és itt már a kiolvasás is rohadt drága. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok,
Probléma ami ma jelent meg. Mentem hazafele a konyves kalman krt on es a piros lapatol elindultam amikor kiirta a számítgép hoy esp / asr faulty. Leállitottam a taligát ismet kiirta. Egy idő utan kb 5 perc elmult a hiba. Megint lekapcsoltam a verdàt, bezartam. Es akkor mar nem irta ki a hibát. Mi lehetett az oka? Egyből levert a víz....
407 2.0 hdi 2004 12.
Sziasztok!3 napja vettem egy 2005-ben gyártott 707-es sw-t.RD-4 rádio van benne.A gyári cd-t/nem tömöritett/lejátsza,az mp3-at nem.Kérem ha valaki segitene!!!!!!!!!!!!!!Köszönöm.
Kissé leült a topik, igy felhozok egy érdekes témát: fogyasztás. A minap kipróbáltam, hogy mennyi a tartalék mennyiség, amikor már bejelez a műszer és mennyire pontosan adja meg a computer a hátralévő távolságot: jelentem, hogy majdnem teljesen pontosan annyit megy el nálam az autó, amennyit a comp ir. (3.0 V6 benzines) A mutató majdnem teljesen az alsó végpontján volt a piros mezőnek, amikor tankoltam. Egyébként visszaolvasva azt láttam, hogy a dizelek computere lefelé csal, mindig kissé a tényleges fogyinál kevesebbet mutat, mig a V6 minig kicsit felfelé csal.
Egyébként, hátha valakinek fontos info lesz egyszer: az eddigi 5500 km alatt az átlagfogyim 9.8l/100 km a comp szerint, ami a valóságban olyan 9,55 körüli értéknek felel meg, egészen elfogadható egy 210LE-s 1650kg-os automata verdától.