Régebben létezett egy kismotor szerelő műhely a Régi Fóti úton a Dózsa György út közelében itt Bpesten ,létezik az még ? Valami linket vagy telefont ha kaphatnék hozzá az baró lenne!
Üdv vettem egy kevés üzemórás honda gcv 160 as motort , egyenlőtlen az alapjárata. valaki tisztította már házilag a karbiját? mert a honda szak szerviz- be 3 ezerért tisztitják ki ,legközelebb nyiregyen vannak 40 km.
nekem mtd-m van és frankón mükszik igaz azt nem dijazta hogy az őszel a szomszéd sogorjának autó ajtaját megfgogta azóta ha a légszűrőnél hajlamos kicsit csepegni a benya de ha egy deszkát beteszek az orkerék alá már nem csinálja.. Sajnos eltört akkor a légszűrő ház és nem lett a legtökéletesebb a ragasztás.De viszont ugyan ugy jól dolgozik.. Apropó nem kell valakinek futó rota után??? http://indafoto.hu/crusnik/image/19622505-6500ce8a A képen látható futóról lenne szó sajna nekem a gépemhez picit nehéz.. terra után volt használva az előző gazdánál... vonó fejet is tudok adni ha kell...
Ducati MPM2 előgyújtás, és megszakító hézag értékeket szeretnék kérni tőletek. Egyébként lehetséges olyan trafó probléma, hogy hidegen szépen pöfög alapjáraton, aztán ahogy melegszik, egyre inkább kihagy, még fordulaton is, míg végül megáll?
A hétvégen rotálgattam apósom 6.5le kínai gépével Brigs motros. Kíváncsiságbol szétnéztem a neten hasonló után. Találtam is csak azon már honda másolat a motor. A tulaj szerint tökéletesen működik.4 éves de gond még nem volt vele. Érdemes lenne megvenni. Valakinek van tapasztalata kinai honda koppintásokkal?
csak a motoron lévő kúpos kuplung tányérban kell ferodol t cserélned,az alsó trapéz alakúval semmi dolgod. Nyugodtan felragaszthatod tiszta felületre komolyabb pill rag tóval.nekem évek óta állja helyét.
Nem használom sokoldalúan,rotálásra van másik 2 gép,ő csak ezt a futót szokta húzni..nem volt terhelve,üresen mentem vele,a Tisza gátra akartam épp felmenni,az emelkedő alján volt egy kisebb mélyedés amikor azon akartam átmenni akkor roppant egyet és már jött is az olaj belőle,amire hazadöcögtem vele teljesen körbeszakadt..Emelett régebben vittem már vele 4-5 mázsát+én 110-115kg..vígan vitte,általában rajtam kívül 50-100 kg súlyú cuccot szokott vinni,észre sem veszi..egyetértek,ezt a hajtóművet nem erre tervezték amire én használtam,ez arra való hogy Lajos bácsi egy évben egyszer beröfenntse és felrotálja vele a 150 m2 kertjét. Nem szeretnék másik gépet venni,mert ezzel a motorral teljesen meg vagyok elégedve,amire nekem kell azt örömmel csinálja,csak egy komolyabb hajtóműre lenne szükségem.
Ez a hajtómű nem arra készült, hogy pótkocsi terheljél rá, ne csodálkozz, hogy így történt.
Kb.két éve látogatom ezt a fórumot, megértem, hogy aki vesz egy rotakapát, szeretné sokoldalúan kihasználni, de itt követik el a hibát, nem arra vannak tervezve, főleg az újabbak.
Némi erősítéssel azért lehet javítani a helyzeten, de az legyen acélból!!!
Régi Honda 400, 600 majdnem olyan áron kapható, mint ezek az újabb csodák, türelem, ki lehet fogni strapabíró cuccokat, persze nem, most a szezonban.
Ma megtörtént az olajcsere a motorban. Feltöltésre került olajjal a felújított hajtásház is. Du. próbakört is mentem vele, tökéletesen muzsikál. Egy hajszálnyit lassabb mint a másik, 28 fogú a csigakerék.(régi 24).
Holnap megmutathatja mit tud terhelés alatt.Takarmány beszerzés lesz.
Ma sajnálatos dolog történt,eltörött a csodálatos hajtóművem..rettenetesen gyenge,vékonyfalú anyag,nem tudom hol gyártják,de kínai minőségre hajaz..tehát nem ér egy sapka szart sem..
Róla lenne szó:
Pirossal jelöltem hol tört el,elég volt vele haza vánszorogni..
Így nézett ki működőképesen..
Az ok amiért írok,ha lenne valakinek eladó hajtómű,persze nem ilyenre gondolok mint ez volt(azt hiszem KF midi volt a gép csak én más motorral használom)hanem egy komolyabb hajtómű ami bírja a kiképzést,akkor vevő lennék rá,nem tudm hogy lehet majd rávariálni ezt a kuplungházat ami az én gépemen van jelenleg ha egyáltalán rá lehet..de nekem jó lenne kupluinggal együtt a hajtómű,a motorom a szokásos 3 csavaros felfogatású..
Segítségeteket kérném, MJ-5-ös Terra rotakapámon nincs slussz és nem is találom, hogy a vezetéket hova kellene bekötni. Ha valaki tudna segíteni, sürgős lenne. Előre is köszönöm.
Hondába vegyél gyári honda olajat, a hajtóműbe pedig a robi által javasolt terméket (ezek a már korábban más által leírt típusok, nem kell rajtuk változtatni!)
A karburátorral óvatosan! Csak akkor szed le/szét ha valóban szükséges. A hondák kényesek, tehát ha minden rendben megy, szépen duruzsol az alapjárat és a teljesítményt is leadja, akkor max csak kíváncsiság -képpen tekerd le a karburátor úszóház csavarját és nézd meg belülről ha szép tiszta (ami ha működik akkor 100%), és a fehér műanyag úszón sincs lerakódás, akkor no para!
Olajcsere (ha használt volt a gép): üzem melegre járatott gépből leengedjük a benzint, a karburátorból is, majd oldalra döntve az olajbeöntő csövön kiöntjük az olajat. Ezt követően megvárjuk amíg langyosra hűl a blokk, majd tiszta benzint ~2dl beöntünk az olajbeöntő nyíláson (langyos motorba!!!!!!!) és óvatosan mozgatjuk a motort hogy lötyögjön az olajtálcában a benzin és felszedje a leült olajsarat. Ezt követően ahogy az olajat úgy a benzint is kiöntjük majd a műveletet addig ismétled amíg tiszta benzin nem jön (jellemzően 2x elég!) a végén szoktam várni 10 15 percet, hogy elillanjon a maradék benzin az olajtálcából, majd beleöntöm az új Honda 0,5l olajat.