Szia Feri! Nem nekem mondasz ellent, hanem a Peug. szakembereinek. Amikor még új volt az autóm (2005-ben) dühitett ez az egész, hogy nem hallgathatom annyit a rádiómat, amennyit csak akarom. Ekkor a Peug.-hoz fordultam, kértem hogy változtatssák ezt meg az autómon. Akkor elmagyarázták, hogy ez csak a szoftverbe történő beavatkozással lenne lehetséges. Ekkor kaptam egy részletes tájékoztatást az algoritmusról, amely ezt szabályozza. Ennek lényege, hogy a motor leállítását megelöző folyamatos működését veszi figyelembe és ez alapján számítja ki az engedélyezett időt az eco mód bekapcsolásáig. Ettől függetlenül lehetséges, hogy a késöbbi modelleken már másképpen -akku fesz figyelembe vételével működik a rendszer. Üdvözlet. birobandi
Ma szembesültem, hogy a bal első trapéz-gömbfej kezdi megadni magát. Olvasgattam vagy itt, vagy máshol még korábban, hogy valaki sikeresen megoldotta a csapágy ki- és besajtolással. Kinek volt már ilyennel tapasztalata?
Természetesen mielőtt vita indul el, nem gányolás a cél, egyszerűen kíváncsi vagyok, mi a különbség a 30000Ft-os és 1-2000 Ft-os megoldás között.
Én meg ha szerelek ráteszem az akksitöltőre, van olyan funkció rajta hogys 13.8V-ot ad ki magából. Így is átmegy economy módba... Nem lehet kiírtani ezzel a bsi verziószámmal ami nekem van.
Bocs, de most ellent kell mondanom neked. Ha az akku feszűltsége 12.5 Volt alá megy akkor kapcsol energia takarékos módba, mert még ez a szint elég neki a beindításhoz. Nekem a rossz akkuval 5 perc után lekapcsolt, akksi csere után több mint 30 perc.
Igéretemhez híven megírom mi történt a hűtővízhőmérséklet riasztással kapcsolatban, talán egy + tapasztalat segít márkatársaimnak.
Ezúton is köszönöm birobandi, betq segítségét!
Szerencsésen hazaértem, mert hála istennek nem volt nagy meleg és a "kis cápám" légbeömlő nyílása megmentett a távolsági úton a hűtővíz felforrásától. 100-110 km/h sebességnél nem érte el a 90 fokot.
Amint hazaértem, elvittem a kecskeméti PUG szervízbe és kiderült, hogy a hűtőventillátor motorja ment tönkre. A jeladó tehát nem hamis riasztást adott! Érdekesség a dologban, hogy az első computeres vizsgálat semmilyen hibát nem jelzett. A PUG-nál azt mondták, ilyesmi előfordul, mert a diagnosztika néha "csal". Az autót átadták, azzal, hogy amennyiben ismételten jelentkezik a probléma, vigyem vissza az autót. ( egy fillért nem kért a szervíz ) Visszavittem.
A javítás az új ventillátor motor cseréjével és munkadíjjal együtt 110 000 Ft.volt.
Azért hálás vagyok az autónak, hogy nem forráztam le a motort, pedig Pesten a Soroksári úton dugóban végig jelzett a jaladó, hogy "STOP! The motor temperature too hight"
Szia Mr.C5! Amennyiben a fekete gombod nem lenne eltörve, minden további nélkűl be tudnád kapcsolni gyújtás ráadása nélkűl is a rádiót. Azonban ebben az esetben is max 1/2 órát működik, utána az akkumulátor védelme miatt átkapcsol az autó energi modus üzemmódba és onnan már csak a motor beindítása után tudsz rádiót hallgatni. Egyébként a nyomógomb törése típus hiba volt. Üdvözelt: birobandi
Bekapcsolni a rádiót csak akkor leget, ha ráadod a gyűjtást. Ez tény, sokan nem szeretik, de ez van...
Kikapcsolni a rádión található hangerő szabályzó gomb megnyomásával lehet. Ha nem működik akkor be van ragada vagy el van törve. Ki kell tisztítani, ha az nem segít akkor csere...
Olyan kérdésem lenne, hogy a rádiót miért nem tudom bekapcsolni, csak akkor tudom ha rajta van a gyujtás, izzításig elfordítva.. Kulcs elfordítása nélkül be sem lehet kapcsolni. Ötlet? Kiment valami biztosíték vagy mi a rák?
Mondjuk rá, de sajnos fizetni is kellett érte, nem is keveset... Egyébiránt közeleg a 8 év, meg a 120k km, szóval lassan aktuális lesz a beépités is! :-)