A palikat be lehet palizni mindig... Ha valami nem ér csak 750-et azért nem fogok adni 1 millát hiába akarja eladni annyiért, és ugye a piaci árról nem is beszélünk... Igaz rirka de vannak még korrekt emberek Mo-on is... Ne vedd sértésnek :)
Jah és igenis van 1 mmilla alatt nem túl sokat futott megkimélt normális PII-Brava a piacon. Miért egy 10-11 éves PII HLX mennyit ér kérdem a lentebb "okoskodó" kollégát?
De tudod mit nem kell h válaszolj, ugysem erre történt az első " felhívás"-om :)
Mindenkinek szép napot, és szeretnék megkérni mindenkit, h tényleg csak az építő jellegű ötletekkel bombázzatok a többihez se időm se kedvem (már mocsánat ha valakit ezzel megsértenék)
Bocs, hogy belekotty, de Magyarországon élünk, ezért nem érdemes hangoztatnod, hogy 1 millióig keresel XY autót, mert akkor az eladó a 750.000 Ft-ot érő autóját 950.000-ért adná neked. Mert hát az 1 millió alatt van. Épp a lakásfelújításomnál tapasztalom, ki hogyan füllent, lódít, kamuzik, hebeghabog, változtat stb., és csodálkoznak, ha mindenre írásos megerősítést, megállapodást, szerződést kérek. Az autópiac nem kevésbé balkáni.
Nem hurroglak le de a mobile24-en megnéztem a németországi kínálatot és sztm rosszabb mint az itthoni a Puntok többsége baromira leharcolt, két db van ami az én értékítéletemben megfelelő de azok 1.4m és 2.3m Ft+ mo. üzembehelyezés!
Az lehet de akkor is sok. És most bele ne kezdjünk a visszatekeréses témába :)
De csak a pélad a kedvéért: 2000-es HLX PII vettünk 79e km-el első tulaj szervizkönyv (valós km) szervízszámlák, a sokat emlegetett női tulajtól. Müszakilag teljesen ok, volt egy kis dörzsöléses meghúzás, a JH kerékíven meg egy kulcskarc a BE ajtón. Jah és 720 volt kb 1,5-2 éve. Most volt a 100-es nagyszervíz most lett kuplung cserélve benne (a gyári volt benne), amúgy teljesen ok az autó. Igaz nagy nehezen találtunk egy Fiatos Ismerős számolta be ennyiért az volt az utsó napja a kereskedésben uh megkaptuk a beszámítási érért. Igaz sokat nem tettek volna rá, max egy 50-est.
Tudom, hogy ezért a hsz-ért egy páran lehurrognak majd, de ha tényleg ilyen autót akarsz ennyiért akkor mindenképpen Németországot javasolnám. Itt nálunk sajnos nagyon nagy szerencse kell hogy ilyet fogj ki. főleg 2 hét alatt...
(az "ilyen" alatt a rendszeresen szervizelt, jól felszereltet értem)
Valami megbízhatő szerelőt keresek Budaörsön, vagy Érd és környékén, vezérműszíjcsere okán :-)) Aki tud ilyen szerelőt, ne tartsa magában :-) Állítólag nem nagy vaszisztdasz az 1.2 8V-n cserélni, de inkább csinálja hozzáértő...
Kérdés mi a 3-as punto?Ha nem grande hanem 2/b,akkor a felső burkolaton van egy kipattinthatós ablakocska,alul meg ki van vágva a kérpít,ami félrehejthetó és alatta vannak a csavarok.Egy 17-es csőkulccsal kell kicsavarni,elvileg a kerékkulcsra találták ki és már ki is lehet szedni.
Amikor ráadod a gyújtást a felvillanó mindenféle szimbólum annyit jelent, hogy akkor tulajdonképp tesztel , önellenőrzést végez az autó magán.
A gyújtás ráadásakor világít egy piros légzsákszimbólum + villog vagy folyamatosan világít egy narancssárga légzsákszimbólum. A piros szimbólum hamar elalszik, előbb mint a narancssárga. A villogó légzsákszimbólum az utasoldali légzsák ellenőrzését jelzi, és azt hiszem pár másodpercig tart. Miután a villogás megszűnt és nem világít újra a piros szimbólum akkor a rendszer jó, működőképes, légzsák be van kapcsolva (ha újra világít a piros akkor gond van).
Ha ki van kapcsolva az utasoldali front légzsák, folyamatosan világítania kellene a narancssárga figyelmezető fénynek.
Ha gyújtáskor folyamatosan világít, majd elalszik a narancssárga szimbólum esetet megnézem majd a kézikönyvben, és megírom. Remélem benne van.
Ha járó motor mellett is folyamatosan világít a piros légzsák szimbólum, akkor valami hiba van a rendszerben.
Punto II 1.2 16V ELX-el van a következő gondunk: a műszerfalon villog a légzsák visszajelzője,ha ráadom a gyújtást...most kiikatattuk a légzsákot(a kesztyűtartó oldalán lévő kapcsolóval) és most is világít ha ráadom a gyújtást viszont ha elindítom akkor már nem ég...
Néztük az anyós ülés alatt 2 darab csatlakozó van,egy nagyobb méretű sárga és egy kisebb(az azt hiszem fehér) de csak a nagyobb méretű van bekötve(VAN OLDALLÉGZSÁK IS AZ ÜLÉSEKBEN!!) és a másik csatlakozó csak ott fityeg...gondoltuk h csak nincs rádugva,kivettük az ülést,hogy megkeressül a dugaljt de nincs rajta! Esélyes hogy ez a hiányzó kapcsoló miatt ég a műszerfalon a visszajelző?És milyen kapcsoló hiányzik?Arra gondoltunk,hogy talán az lehet a hiányzó "láncszem" ami érzékelné hogy ül valaki az ülésen! Esetleg van valakinek ilyenje eladó?
A jobb hátsó lámpabúrában az index égő elől letört a prizmám..az lenne a kérdésem, hogy lehet-e ilyen prizmát venni valahol, illetve, hogy a 3-as puntesznak a lámpabúrája hogy jön le? :)
Nézegettem a kárpit alatt hogy hol fogja a csavar, de úgy tünt, mintha inkább csak rá lenne pattintva 2-3 helyen..
Nekem most Firestone SZ90-em van, nagyon jól tapad, szárazon és vizes úton is, picit jobban kopik, de valamit valamiért. Én úgyis mindig cserélgetem az elsőket a hátsókkal, az egyenletes kopás érdekében.
Előtte SZ80 volt ez most Dayton D320 néven érhető el. Kicsit öregebb konstrukció de csak a nevet változtatták meg.
Ez is nagyon jó kis gumi volt, és nem is kopott annyira mint az SZ90.
A TZ300ról is jókat írnak.
A Barum Bravurisokat (már van 2-es verzió) valaki dícséri, valaki nem. Szerintem ekkora teljesítményhez, bőven elég.
Ezt a gumit: Kumho ECSTA SPT KU31, a tesztek is ajánlják, és most akciós.
Ezek most 13000 körüli áron vannak.
Mindenki másképp gondolkodik, nem is akarok befolyásolni senkit, de ami biztos, hogy én kínai és ilyen energia és üzemanyag megtakarítós gumikat nem fogok venni. A kínaiakat dolgokat alapból utálom, azokat amiket saját kútfőből gyártanak vagy loptak, nem a külföldi licensz alapján gyártott cuccokra gondolok, energiatakarékos gumim meg volt már, de vízen nagyon csúszott, szóval nekem nem kell többet ilyen.