Keresés

Részletes keresés

Buksi Creative Commons License 1999.09.07 0 0 57
Szép jó reggelt mindenkinek!

csinnnKA!
Tényleg a végeredményre gondolok. Egyébként már régen feladtam volna az egészet, mert nem egy leányálom.

A méh minden hónapban felkészül arra, hogy a megtermékenyített petesejtet befogadja. A méh fala alkalmas lesz arra, hogy oda beágyazódjon az emberió, azonban ha ilyen nincs, akkor az többé-kevésbé rendszeresen kiürül, tehát ennek nem sok köze van ahhoz, hogy van-e petesejt, vagy nincs. Azt hiszem így működik a dolog.

csinnnKA Creative Commons License 1999.09.06 0 0 56
Buksi!
Szép kis herce-hurca áll már mögötted, Te szegény! :-I
Dehát gondolj a végeredményre! :-)
(Gondolom, azt teszed.)
Lehet, hogy most hülyeséget fogok kérdezni, de ezzel az elzáródott petevezetékkel hogy tudtál menstruálni?
Mert ha a petesejt a petefészekből nem tudott lejönni a méhbe, akkor az egész menses-folyamat mégis hogy működött???
(Bocs, tényleg elég laikus vagyok... félő, hogy mire én is nyakig járok majd a témában, addigra saját bőrömön tapasztalhatok meg mindent.)
Buksi Creative Commons License 1999.09.06 0 0 55
Kedves csinnnKA és Zsófi!!
Amikor megcsinálták a harmadik HSG-t csak annyit tudtak megmondani, hogy nem tudott a kontraszt anyag átmenni a vezetéket, így nem láttak semmit. Ezután megműtöttek és akkor derült ki, hogy fejlődési rendellenesség miatt mindkét vezetéknek a vége zárva van. Lehet, hogy volt peteérésem és a sok gyógyszer és injekció miatt termelődött is rendesen (olyan lehettem mint egy rágódumi automata), de nem jutottak szerencsétlenek a hasüregemből sehová sem. Megműtöttek, kívül-belül megnéztek mindent (petefészket, vezetéket, méhet) azért is, hogy nincs-e rajta ciszta, mióma, meg még mit tudom én, hogy miminden. A vezetéket megnyitották, és akkor kaptunk 1/2 évet arra, hogy teljesen normális úton teherbe essek, mert utána igen valószínű, hogy ismét elzáródik a rendszer.