le is lehet falazni.
Sziasztok.
Letezik hogy falazas utan ero novekedés és fogy. csökkenést tapasztalok?
A gep pamacsolasa miatt probaltam meg a lefalazast de az sajnos megmaradt.
2.0 hdi(2. Ba ill 3 .ba mikor 2 ezer alatt van parkettánál koszon a mogottem jovonek,diesel vok: 1 korom lehellet)
mondjuk miota a 2. Uj 3.0 pdtit latom dupla csovon kamazt jatszani , elfogadtam 200e folott ennyi lehet.
majd ha lement 1 tank atlagot szamolok de nagy vonalakban aznos keretek kozt
1000 km alatt volt most felett lesz.
Udv:david
Sziasztok!Próbáljatok meg segiteni.2 hete vettem egy peugeot 407 2.0hdi sw-t.2005-ös évjárat.A két első ködlámpájáról rohad le a foncsor.Használhatatlan.A két visszapillantó tükör alaphelyzetben /csak a tükör része 1-1.5 centit lötyög./ Igy hiába állitom be,menet közben elállitódik.Szeretném kicserélni őket,de a gyárit aranyáron mérik.Ha valakinek volna valamilyen használható ötete szivesen venném.Kérlek segitsetek!!!!!!!!!!!
Aktív ládát tettem a csomagtartóba,a 2 hátsó hangszoróról vettem le a jelet.15-20 percig tökéletesen működött.Most is működik minden,csak a hangszórókból egy folyamatos bííp ismétlődés hallatszik,ha bevan kötve a láda ha nincs.
A memóriás ülés mellé járt, mégpedig azért, mert a vezetőülés alján van egy modull a memóriás üléshez, és az tárolja a tükör helyzetét, ahová visszaállítja a tolatás után az eredeti pozíciót.
Nekem tavaly kellett kicseréltetnem a kormányművemet. A Peugeot rendszerében egy alkatrészként hozza az egész cuccot, kompletten. Nem tudom mi a hivatalos neve, de a szerviz szerint kb 400.000 HUF lett volna csak az alkatrész. Ezt kicsit sokallottam, ezért bontóban vettem komplett kormányművet 60.000 HUF-ért. Szerelőm kicserélte, azóta tökéletesen működik. Érdemes keresni egy megbízható bontóst, a jobbak még garanciát is vállalnak az alkatrészekre...
Szia Feri! Nem nekem mondasz ellent, hanem a Peug. szakembereinek. Amikor még új volt az autóm (2005-ben) dühitett ez az egész, hogy nem hallgathatom annyit a rádiómat, amennyit csak akarom. Ekkor a Peug.-hoz fordultam, kértem hogy változtatssák ezt meg az autómon. Akkor elmagyarázták, hogy ez csak a szoftverbe történő beavatkozással lenne lehetséges. Ekkor kaptam egy részletes tájékoztatást az algoritmusról, amely ezt szabályozza. Ennek lényege, hogy a motor leállítását megelöző folyamatos működését veszi figyelembe és ez alapján számítja ki az engedélyezett időt az eco mód bekapcsolásáig. Ettől függetlenül lehetséges, hogy a késöbbi modelleken már másképpen -akku fesz figyelembe vételével működik a rendszer. Üdvözlet. birobandi
Ma szembesültem, hogy a bal első trapéz-gömbfej kezdi megadni magát. Olvasgattam vagy itt, vagy máshol még korábban, hogy valaki sikeresen megoldotta a csapágy ki- és besajtolással. Kinek volt már ilyennel tapasztalata?
Természetesen mielőtt vita indul el, nem gányolás a cél, egyszerűen kíváncsi vagyok, mi a különbség a 30000Ft-os és 1-2000 Ft-os megoldás között.
Én meg ha szerelek ráteszem az akksitöltőre, van olyan funkció rajta hogys 13.8V-ot ad ki magából. Így is átmegy economy módba... Nem lehet kiírtani ezzel a bsi verziószámmal ami nekem van.
Bocs, de most ellent kell mondanom neked. Ha az akku feszűltsége 12.5 Volt alá megy akkor kapcsol energia takarékos módba, mert még ez a szint elég neki a beindításhoz. Nekem a rossz akkuval 5 perc után lekapcsolt, akksi csere után több mint 30 perc.
Igéretemhez híven megírom mi történt a hűtővízhőmérséklet riasztással kapcsolatban, talán egy + tapasztalat segít márkatársaimnak.
Ezúton is köszönöm birobandi, betq segítségét!
Szerencsésen hazaértem, mert hála istennek nem volt nagy meleg és a "kis cápám" légbeömlő nyílása megmentett a távolsági úton a hűtővíz felforrásától. 100-110 km/h sebességnél nem érte el a 90 fokot.
Amint hazaértem, elvittem a kecskeméti PUG szervízbe és kiderült, hogy a hűtőventillátor motorja ment tönkre. A jeladó tehát nem hamis riasztást adott! Érdekesség a dologban, hogy az első computeres vizsgálat semmilyen hibát nem jelzett. A PUG-nál azt mondták, ilyesmi előfordul, mert a diagnosztika néha "csal". Az autót átadták, azzal, hogy amennyiben ismételten jelentkezik a probléma, vigyem vissza az autót. ( egy fillért nem kért a szervíz ) Visszavittem.
A javítás az új ventillátor motor cseréjével és munkadíjjal együtt 110 000 Ft.volt.
Azért hálás vagyok az autónak, hogy nem forráztam le a motort, pedig Pesten a Soroksári úton dugóban végig jelzett a jaladó, hogy "STOP! The motor temperature too hight"
Szia Mr.C5! Amennyiben a fekete gombod nem lenne eltörve, minden további nélkűl be tudnád kapcsolni gyújtás ráadása nélkűl is a rádiót. Azonban ebben az esetben is max 1/2 órát működik, utána az akkumulátor védelme miatt átkapcsol az autó energi modus üzemmódba és onnan már csak a motor beindítása után tudsz rádiót hallgatni. Egyébként a nyomógomb törése típus hiba volt. Üdvözelt: birobandi