"Apám hallod ha én a gyári 122lovasommal (ami szintén csak papír forma ez köztudott...) nyomtam eddig a swift sportokat akkor neked meg se kottyan az ilyen...:-)"
Milyen érdekes, hogy én is kerülgettem a Buzukival a Bravo T-Jeteket, nem? :-))
5,5? én ilyeneket még nem mértem... de már ideje lenne.... Viszont igen...hát...1 dolog a papír forma... más a mért adat és a tapasztalat. Apám hallod ha én a gyári 122lovasommal (ami szintén csak papír forma ez köztudott...) nyomtam eddig a swift sportokat akkor neked meg se kottyan az ilyen...:-)
és még mindig a téli kerekek vannak fent... de sztem március végéig maradnak is... Ahogy elnézem ezt a xar időt...
Ömlesztve kapjátok, remélem, nem lesz hiszti miatta. :-)
"Mr Boró csodálatos kalandjai a swift-el.
:-DDDDD"
Az egy remek topic volt, érdemes végigolvasni. :-))
.........................
"itt nekunk mas jon be. mas forma, mas karakterisztikaju motor, ennyi. nekem bejon a turbo motor, ha 1024x gyorsabb a swifted, akkor is. :) bekelj meg vele. :)"
A fene sem gondolta volna. :-)
.........................
"Még kettő, legyen inkább még négy. :-)"
Az nem elég formabontó, én előre tenném a ködlámpák mellé, hogy onnan is látni lehessen, micsoda lóerőgyár közelít! :-)
.........................
"T-Jet sport tulajként volt szerencsém vezetni barátom swift sportját, s tényleg jól megy, gyönyörű a hangja, de nem említhetó egy lapon a t-jettel."
Én sem akarnám vele egy lapon említeni, hidd el. :-) A tiéd gyárilag hány lovas?
.........................
"Figy ha már ott tartunk amit belinkeltél nézdd már meg kicsit jobban légyszives... (...) 80-120 nál a Branyesz 3,2mp-et ver a szutyira:-)"
Igen, de én már elsőre is olyan jól megnéztem, hogy azonnal láttam: ötödikben mérték. :-)))
Sziasztok! Bocs a belevaú, de szvsz casco. Cirka harminc éven át kocc se, múlt év novemberéig. Ekkor sajnos egy őzzel kötöttem igen szorosnak mondható ismeretséget. A kapcsolat hozadéka egy 470 ezres javítási számla. A biztositásnak hála nem csak az őzbőr került a karácsonyfa alá.
Figy ha már ott tartunk amit belinkeltél nézdd már meg kicsit jobban légyszives... http://www.zeperfs.com/duel1655-1829.htm 0-100 hú valóbban 0,6 mp el jobb a swinyód....valszeg mert azért van némi súlyhátránya a Bravónak.De tovvább is kellene ám bírni:-) 80-120 nál a Branyesz 3,2mp-et ver a szutyira:-) Akkor milyen is ez a különbség?Hova is billen az a mérleg?
Mielőtt megkérdőjelezel mást picit olvass már jobban utánna, főleg ha ilyen linkeket tolsz be és ezekre hivatkozol...
Egyébként meg ez egy ilyen Fiat Bravo topic... Lehet nyálat verni egy Suzuki topicban ezekkel a linkekkel de itt semmit nem érsz el vele... Főleg ha a tartalmat nézzük, hogy valahogy nem is úgy van az amit írsz...
Még nem olvastam a többi, építő jellegű hozzászólásodat, de tőlem holnap is találkozhatunk. :) T-Jet sport tulajként volt szerencsém vezetni barátom swift sportját, s tényleg jól megy, gyönyörű a hangja, de nem említhetó egy lapon a t-jettel. Ennyi.
Tesztadatok: nyomaték más mérésen 245 Nm, végsebesség saját mérés szerint (gps) 212, de az akkori óra szerinti tempónál mentem gyorsabban is, csak akkor nem volt nálam gps. A km-es eredménye jól néz ki a japónak, a Bravo-tól sem láttam sokkal jobbat, de természetesen az sem jó az oldalon. Papír alapon még elvitázhatunk, vagy összehozunk egy talit. :D
az mar onmaga karikaturaja, ha mar eddig te nem tetted volna azza a switft sportot ezekkel a hozzaszolasokkal. sztem amugy nem rossz, nem nez ki rosszul, valoszinuleg jol is megy, de itt nekunk mas jon be. mas forma, mas karakterisztikaju motor, ennyi. nekem bejon a turbo motor, ha 1024x gyorsabb a swifted, akkor is. :) bekelj meg vele. :)
Látatlanban megmondom, hogy ez a budafoki fékpadon lett mérve, ott vannak ilyen nagy hajtáslánci veszteségek. Persze ettől még a mérés pontos, csak a veszteségeket az úton gördülő keréknél sokkal nagyobbnak számolja. Ezen a padon mérve a Swift lehet, hogy nem érné el a 80 lóerőt sem, viszonyításképp a Corolla TS tudott 131 lovat. De ezt már a zolkós topikban kitárgyaltuk :)