Jelenleg az MPM 10-es kapálógépemen Pannónia T5 karburátor van (az előző tulajdonos szerelte rá), a motor alapjáraton rendben van, de használat közben a motor fordulatszáma nem egyenletes. Elkoszolódhatott a karbi? Érdemes venni rá gyárit?
Amennyiben van valakinek elfekvőben jó állapotú eladó karburátor a típushoz kérem jelezze.
Nem mondod hogy bal oldalt van a karbi :) még jó hogy elmondtad ellenkező esetben a kipufogót takarítottam volna ki ,pff Azért egy szimszon karbit ne hasonlíts már ehhez :
Na azért valamit tisztázzunk! Az MTD az nem egy gyár. Más gyártók termékeit összeépítik és saját nevükön árulják őket.
Pl.: Én vettem lassan 10 éve egy MTD benzinmotos fűnyírót. A vázát a Szabadszentkirályi Kft gyártotta it Magyarországon, A motorja pedig Briggs Xc 35. a mai napig semmi komoly baja nem volt. Tehát az MTD nem feltétlen rossz csak nem mindegy, hogy milyen alkatrészből van építve.
Jut eszembe a mamám szomszédjának van egy ilyen motorhibás gépe! csak most kórházban van, de lehet megérdeklődöm nála, hogy mennyiért adná ide. Gondoltam rá hogy meg kéne venni.
Persze,természetesen olyanra csináltam a függesztést,talajkövetős:) Valószínűleg anyaghiba,vagy anyaggyengülés következtében történt az eset.. De amint átom sajnos senkinek nincs számomra használható hajtóműve,mindegy van itt a közelben egy mókár akinek több tíz talán száz rotakapa áll azt udvarán,valószínűleg megszállta a rotakapa démon hogy ennyit összeszedett,ha neki nem lesz akkor szerintem senkinek nincs..:)
Siess az OBI-ba, mig el nem viszik. Robi 156H (Honda gcv 160) 109.900 ft. Máshol jóval drágább, minimum 30 ezerrel. Magyar viszonylatban kiváló hajtómü remek motor. Az OBI-ban beüzemelve, olajjal feltöltve árulják, tehát legalább ki van próbálva. Én pár napja vettem, felrotáltam 1000 m2-t kis pihenésekkel, elvégre bejáratós. Erős, csendes, jó. Én most használtam életemben először rotakapát, nagyszerü kis gép. 4 kapával elég kezdetben, mert azért igy is kapaszkodni kell néha, el ne szaladjon.
Kapálógép vásárlását tervezem, de nem tudom mely dolgokra érdemes odafigyelni vásárláskor. Évente kb. 3-4 alkalommal fogom használni, kertes családi házaknál.
Tudom hogy többféle hatóművel árulják őket de nem tudom melyiknek milyen a típus hibája.
Régebben létezett egy kismotor szerelő műhely a Régi Fóti úton a Dózsa György út közelében itt Bpesten ,létezik az még ? Valami linket vagy telefont ha kaphatnék hozzá az baró lenne!
Üdv vettem egy kevés üzemórás honda gcv 160 as motort , egyenlőtlen az alapjárata. valaki tisztította már házilag a karbiját? mert a honda szak szerviz- be 3 ezerért tisztitják ki ,legközelebb nyiregyen vannak 40 km.
nekem mtd-m van és frankón mükszik igaz azt nem dijazta hogy az őszel a szomszéd sogorjának autó ajtaját megfgogta azóta ha a légszűrőnél hajlamos kicsit csepegni a benya de ha egy deszkát beteszek az orkerék alá már nem csinálja.. Sajnos eltört akkor a légszűrő ház és nem lett a legtökéletesebb a ragasztás.De viszont ugyan ugy jól dolgozik.. Apropó nem kell valakinek futó rota után??? http://indafoto.hu/crusnik/image/19622505-6500ce8a A képen látható futóról lenne szó sajna nekem a gépemhez picit nehéz.. terra után volt használva az előző gazdánál... vonó fejet is tudok adni ha kell...
Ducati MPM2 előgyújtás, és megszakító hézag értékeket szeretnék kérni tőletek. Egyébként lehetséges olyan trafó probléma, hogy hidegen szépen pöfög alapjáraton, aztán ahogy melegszik, egyre inkább kihagy, még fordulaton is, míg végül megáll?
A hétvégen rotálgattam apósom 6.5le kínai gépével Brigs motros. Kíváncsiságbol szétnéztem a neten hasonló után. Találtam is csak azon már honda másolat a motor. A tulaj szerint tökéletesen működik.4 éves de gond még nem volt vele. Érdemes lenne megvenni. Valakinek van tapasztalata kinai honda koppintásokkal?
csak a motoron lévő kúpos kuplung tányérban kell ferodol t cserélned,az alsó trapéz alakúval semmi dolgod. Nyugodtan felragaszthatod tiszta felületre komolyabb pill rag tóval.nekem évek óta állja helyét.
Nem használom sokoldalúan,rotálásra van másik 2 gép,ő csak ezt a futót szokta húzni..nem volt terhelve,üresen mentem vele,a Tisza gátra akartam épp felmenni,az emelkedő alján volt egy kisebb mélyedés amikor azon akartam átmenni akkor roppant egyet és már jött is az olaj belőle,amire hazadöcögtem vele teljesen körbeszakadt..Emelett régebben vittem már vele 4-5 mázsát+én 110-115kg..vígan vitte,általában rajtam kívül 50-100 kg súlyú cuccot szokott vinni,észre sem veszi..egyetértek,ezt a hajtóművet nem erre tervezték amire én használtam,ez arra való hogy Lajos bácsi egy évben egyszer beröfenntse és felrotálja vele a 150 m2 kertjét. Nem szeretnék másik gépet venni,mert ezzel a motorral teljesen meg vagyok elégedve,amire nekem kell azt örömmel csinálja,csak egy komolyabb hajtóműre lenne szükségem.
Ez a hajtómű nem arra készült, hogy pótkocsi terheljél rá, ne csodálkozz, hogy így történt.
Kb.két éve látogatom ezt a fórumot, megértem, hogy aki vesz egy rotakapát, szeretné sokoldalúan kihasználni, de itt követik el a hibát, nem arra vannak tervezve, főleg az újabbak.
Némi erősítéssel azért lehet javítani a helyzeten, de az legyen acélból!!!
Régi Honda 400, 600 majdnem olyan áron kapható, mint ezek az újabb csodák, türelem, ki lehet fogni strapabíró cuccokat, persze nem, most a szezonban.