hat amivel nekem volt/van dolgom az 1992-s, de akkor biztos ebben is volt mar cserelve.
(mondjuk ez meglepo, mert az uzemanyagszuro pl. meg a gyari :-)))
- meg a szervoban piros ATF volt
- vezermuszij is ugy nezett ki mintha meg a gyari lett volna (sok kicsi apro repedes keresztben (es a csavarok kitekeres utan olyan szep tisztak voltak, hogy szerintem azt meg senki sem szedte szet...))
- 2005-ben 30ekm-rel ezelott volt rajta olajcserelve
- a 3 polusu gyertyaknak kb. 1,5mm-s hezagja van (szerintem ezt sem csereltek meg...). hetvegen kicserelem. behozom melohelyre es lefenykepeztetem egy kollegaval (tukorreflex + allvany) - ilyen gyertyat meg nem lattam
-termosztat is gyari volt (szepen 70C-n allt a viz))
hatso fekcsovet mar vki cserelte. ugy szepen keresztben megy at a teren. kuszobot is foltoztak. helyenkent sikerult odapottyozni, de van ahol csak a kuszobre jutott a pöttybol, majd ugy szimplan rogton az egeszre alvazvedo :-)
muanyag vedolemez visszadrotozva, mert a a klipsz elrohadt (a 2 x 20cent mar tul sok lett volna)
JA!! egy nemetorszagi kocsirol van szo! (de van ra meg 14 honap TüV)
(de csak az volt a tulaj gondja, hogy elszallt a szervo (nyomocsove kirohadt es egy tühegynyi helyen kinyomta az egesz lötyit))
G2 menetes, azaz patronos, legalábbis a gyári. A G3 valahol 94 tájékáig ua mint a G2, majd utána gólyalábas. Ennek már az alakja is más, tehát a kettő nem csereszabatos.
bardi hoz 1,8-s Golf3 -hoz elso lengescsillapitoba csak patront. Megneztem es preselt kupak van rajta. Ebbe hogyan lehet belevarazsolni a patront? (ha egyaltalan lehet)
Ha a dúsításra reagál, akkor vedd le a karburátort és pucold ki. Magától a karbi nem állítódik el, viszont könnyen eldugulhat a kevékolajtól ha kipárolog a karbiból a benzin (főleg ha nem használod sűrűn).
köszi, új fejlemény: a töltés helyrejött miután megcsináltam a hátsó lámpa vezeték szakadását Már csak a gyújtás ellenőrzését,csörgését és a motor gyengeségét kellene megoldani. Megpróbálom a dúsítást legközelebb.
A gyújtást meg szerintem ne mérd, hanem állítgasd és teszteld az úton. De simán lehet hogy nem gyújtás a baj, hanem a keveréked szegény. Attól ugyanúgy "csörög" a kétütemű, mint a négyütemű a korai gyújtástól.
elöremenö és visszatérő ág közé betenni egy nyomásszabályozót T elágazókkal?
Mindent lehet, de egyrészt igen komoly barkácsolásnak fog tűnni, másrészt meg kéne keresni, hogy mitől lett a nyomás 3 bar, mert ha megint fellép ez a baj, akkor az autó szépen meg fog állni, mert a szabályzóval beállított 1-1,5 bar nem fog tudni annyi benzint áttolni a duguláson, hogy az autó menjen(kivéve, ha az injektortól visszafolyó vezeték dugult*).
*ez esetben viszont jelenkeznie kellett volna túldúsulásnak, mert akkor a rendszernyomás sem 1 bar volt, hanem több
Kivéve ha el van dugulva a rendszer. - Ahogy azt te is leírtad alatta.
Értelek én, de az a szelep élete során csak egyszer tud kinyitni - üzemszerűen soha nem fog keresztülfolyni rajta a benzin, tehát a szivattyú hűtéséhez sincs köze.
Akkor bocs, nem láttam még ilyen szelepes pumpát, legalábbis amit eddig szétvágtam, azokban nem volt. Viszont kis lyuk, amin állandóan "spriccelt" a benzin, az minden.