Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76579

Ja! Egyforma is, ......az utolsó két karakterig. :-/
Előzmény: Faterson (76574)
Faterson Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76578
a dízeltuningban? valóban nem :-(
Előzmény: vwopel (76577)
vwopel Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76577
a ,,tuningosokat,, +se kérdezted:-(
Előzmény: Faterson (76576)
Faterson Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76576

kerestem de nem találtam, ha valaki tud bontott forrást, vagy van neki sikítson!

Előzmény: vwopel (76575)
vwopel Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76575

""szerintetek?""

 

szeríntünk sem 1forma:-)

 

miért nem vettél 1 bontottat vagy 5öt?

Előzmény: Faterson (76572)
Faterson Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76574

ugyanazt a cikkszámot dobja a MAHLE katalógus a 140(AEL) és a 115(AAT) motorkódra is

Előzmény: 409 (76573)
409 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76573

Valószínűleg a 140lovas dugattyúja. (meg a sor5 2.5 PD)
Előzmény: Faterson (76572)
Faterson Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76572

sziasztok!

 

audi A6 2,5 TDI 1995 AAT

 

nos, mint írtam nemrégen, az egyik dugó megsérült a vműszíj szakadásakor, amit ki kell cserélnem

vettem is hozzá egy zsír új MAHLE dugót (az eredeti is az), de sajnos nem egyezik a régivel, de a MAHLE katalógus csak egy cikkszámot hoz rá

 

a beszúrt képen jól látszik a különbség a palástfelületeken
a csapszegpersely is más, az enyémben teflon van, az újban meg réz

a csapszeget az eredetiben rögzítő dróttal ke beszerelni, az újban viszont seeger gyűrűk vannak
a tömege is más: az eredeti 580g, az új 606g

egyébként a geometriai méretek stimmelnek

 

szerintetek?

 

no_holy_shit Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76571

 

ja es bal hatso kerekcsapagy faszaul be volt allitva: kb 5mm jateka volt alul a kereknek (melegen)

 

Előzmény: no_holy_shit (76570)
no_holy_shit Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76570

mert annak a kocsija aki berbeadja nekem a lakast es ha nem csinalom meg jol, akkor

1, visszahozza es csak a gondom van vele (meg neki is)

2, nem hozza vissza, mert ez ugy sem tudja megcsinalni

 

(igy legalabb remelhetoen hamar lesz szallagparkettam :-) )

 

amit elfelejtettem:

- a fek fek ugy utott, hogy egy DDR-labmaszirozo gep elbujhat mellette. mondjuk egyszer kellett egy nagyo(bba)t fekezni es akkor megjavult

- ablakmosomotor nem ment (bontott motorral ok, de hatrafele a cso eldugulva (suritett levego sem segit))

 

(de kulonben jo benne az akksi, a gumik es a szelvedo nem torott)

 

Előzmény: VWTD (76569)
VWTD Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76569
"(de csak az volt a tulaj gondja, hogy elszallt a szervo (nyomocsove kirohadt es egy tühegynyi helyen kinyomta az egesz lötyit))"

ha ez a baja akkor ezt kell megcsinálni minek( körbeverni )a "szegény ember" autóját:)
Előzmény: no_holy_shit (76568)
no_holy_shit Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76568

 

hat amivel nekem volt/van dolgom az 1992-s, de akkor biztos ebben is volt mar cserelve.

 

(mondjuk ez meglepo, mert az uzemanyagszuro pl. meg a gyari :-)))

 

- meg a szervoban piros ATF volt

- vezermuszij is ugy nezett ki mintha meg a gyari lett volna (sok kicsi apro repedes keresztben (es a csavarok kitekeres utan olyan szep tisztak voltak, hogy szerintem azt meg senki sem szedte szet...))

- 2005-ben 30ekm-rel ezelott volt rajta olajcserelve

- a 3 polusu gyertyaknak kb. 1,5mm-s hezagja van (szerintem ezt sem csereltek meg...). hetvegen kicserelem. behozom melohelyre es lefenykepeztetem egy kollegaval (tukorreflex + allvany) - ilyen gyertyat meg nem lattam

-termosztat is gyari volt (szepen 70C-n allt a viz))

 

hatso fekcsovet mar vki cserelte. ugy szepen keresztben megy at a teren. kuszobot is foltoztak. helyenkent sikerult odapottyozni, de van ahol csak a kuszobre jutott a pöttybol, majd ugy szimplan rogton az egeszre alvazvedo :-)

 

muanyag vedolemez visszadrotozva, mert a a klipsz elrohadt (a 2 x 20cent mar tul sok lett volna)

 

JA!! egy nemetorszagi kocsirol van szo! (de van ra meg 14 honap TüV)

 

(de csak az volt a tulaj gondja, hogy elszallt a szervo (nyomocsove kirohadt es egy tühegynyi helyen kinyomta az egesz lötyit))

 

Előzmény: 409 (76566)
C20NE Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76567
Akkor az enyémben már nem gyári volt, amit én annak hittem...
Előzmény: 409 (76566)
409 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76566

G2 menetes, azaz patronos, legalábbis a gyári. A G3 valahol 94 tájékáig ua mint a G2, majd utána gólyalábas. Ennek már az alakja is más, tehát a kettő nem csereszabatos.
no_holy_shit Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76565

"III-asba ilyennel még én nem találkoztam . ha jol tudom nincs is hozzá patron!"

 

de mivel ugyanaz mint a 2-s ezert megis van hozza. de ha ugy jobban hangzik, akkor: belerakom a nem belevalo Golf2 patronjat ami megis ugyanaz.

 

 

Előzmény: VWTD (76563)
C20NE Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76564
Nekem a gyári gólyaláb GII - ben nem volt menetes...
Előzmény: VWTD (76563)
VWTD Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76563
Szia

(-golf 2 golyalab, ami ha jol remlik meg menetes)

a III-as gólyaláb ugyan az mint II-es !

de a II -esben volt olyan amibe cserélhetö a patron

III-asba ilyennel még én nem találkoztam . ha jol tudom nincs is hozzá patron!
Előzmény: no_holy_shit (76560)
C20NE Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76562
GolfII-ben is volt ilyen is, olyan is.... (a gyári szerintem préselt volt annál is)
Előzmény: no_holy_shit (76560)
C20NE Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76561
Cserélni kell a gólyalábat! Én inkább vettem komplett lengéscsillapítót, nem bajlódtam a patronnal...
Előzmény: no_holy_shit (76560)
no_holy_shit Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76560

 

bardi hoz 1,8-s Golf3 -hoz elso lengescsillapitoba csak patront. Megneztem es preselt kupak van rajta. Ebbe hogyan lehet belevarazsolni a patront? (ha egyaltalan lehet)

 

- kupak le majd visszakalapal ???

- van alatta menet

- mentet kene vagni ra?

 

(-golf 2 golyalab, ami ha jol remlik meg menetes)

 

 

alteás x Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76559
Ha találsz bontottat, akkor 200 000 ból meg van cak-pak.
Előzmény: bcontact (76554)
Ad Dio... Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76558
Ha a dúsításra reagál, akkor vedd le a karburátort és pucold ki. Magától a karbi nem állítódik el, viszont könnyen eldugulhat a kevékolajtól ha kipárolog a karbiból a benzin (főleg ha nem használod sűrűn).
Előzmény: jeepy (76557)
jeepy Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76557
köszi,
új fejlemény:
a töltés helyrejött miután megcsináltam a hátsó lámpa vezeték szakadását
Már csak a gyújtás ellenőrzését,csörgését és a motor gyengeségét kellene megoldani.
Megpróbálom a dúsítást legközelebb.
Előzmény: Ad Dio... (76556)
Ad Dio... Creative Commons License 2010.06.15 0 0 76556

A töltéshez Csipy31 ért, sztem környékezd meg.

 

A gyújtást meg szerintem ne mérd, hanem állítgasd és teszteld az úton. De simán lehet hogy nem gyújtás a baj, hanem a keveréked szegény. Attól ugyanúgy "csörög" a kétütemű, mint a négyütemű a korai gyújtástól. 

Előzmény: jeepy (76538)
Quattroman Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76555
persze hogy lehet.
és pont 2x annyit fog érni az autód:)
pontosabban kb annyiba kerül mit az autó mostani ára.....
Előzmény: bcontact (76554)
bcontact Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76554
Sziasztok!
utólag lehet klímát beszerelni? Egy 94-es Cordobáról lenne szó.
Mennyibe kerülne? (ha lehet)
Köszi
kormi07 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76553

nem láttam még ilyen szelepes pumpát

 

Központi befecses VW gyári VDO pumpák mind ilyenek.

Előzmény: 409 (76550)
kormi07 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76552

 furcsa, hogy nem zár le többé :s....

 

Pedig nem.

 

 elöremenö és visszatérő ág közé betenni egy nyomásszabályozót T elágazókkal?

 

Mindent lehet, de egyrészt igen komoly barkácsolásnak fog tűnni, másrészt meg kéne keresni, hogy mitől lett a nyomás 3 bar, mert ha megint fellép ez a baj, akkor az autó szépen meg fog állni, mert a szabályzóval beállított 1-1,5 bar nem fog tudni annyi benzint áttolni a duguláson, hogy az autó menjen(kivéve, ha az injektortól visszafolyó vezeték dugult*).

 

*ez esetben viszont jelenkeznie kellett volna túldúsulásnak, mert akkor a rendszernyomás sem 1 bar volt, hanem több

Előzmény: akyy (76546)
kormi07 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76551

Kivéve ha el van dugulva a rendszer. - Ahogy azt te is leírtad alatta.

 

Értelek én, de az a szelep élete során csak egyszer tud kinyitni - üzemszerűen soha nem fog keresztülfolyni rajta a benzin, tehát a szivattyú hűtéséhez sincs köze.

Előzmény: Paco155 (76531)
409 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 76550

Akkor bocs, nem láttam még ilyen szelepes pumpát, legalábbis amit eddig szétvágtam, azokban nem volt. Viszont kis lyuk, amin állandóan "spriccelt" a benzin, az minden.
Előzmény: akyy (76546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!