Ok! Ha megvagy a tuninggal szólj és tolunk egyet! :)
VDaNi
Ahogy látod ott az adatoknál ott 16.3-at írtak a full gyárira 400méterre ami kb reális is, de az enyém 15.908-at ment és szerintem még lehet belőle faragni. A clio 15.6 optimális esetbe, ami egy apró hibával egyből 15.8 lesz. De a clio is jóval nehezebb az SS-nél.
Amúgy persze a rajton nagyon sok múlik, de azért is írtam, hogy gyári 17-es aluval és a gyári szar Gy F1 gumikkal futottam, ha lenne 2db 15-ös slick gumim amiket megfelelően fel lehetne melegíteni a rajt elött akkor még 1-2tizedet tuti lehetne élből faragni. Amúgy én sem gyorsulásra vettem a kocsit mert ahhoz gyenge, viszont versenypályán nagyon elemébe van!
Amúgy nem szoktam utcán versenyezni mert nagyon veszélyes, persze azért 1-2szer belemegy az ember ilyenekbe is de utána mindig megbánom miután végiggondolom....
Remélem találkozok valakivel majd lacházán és bocsi a pár off-ért!
elhiszek én mindent ,jó autó az a swift sport, csak kérlek más topicban folytassátok ezt az eszmecserét.... nincs idő visszaolvasnom a nem ide illő témákat... :) mr boró írhat, az ő unokaöccse szomszédjának mostohaapja azért mégiscsak egy bravot birtokol(nyolcadik autóként persze) ott a távoli alaszkában... :) a swiftet meg a barátnőm is lenyomná az újdonsült bravojával. :)
Pedig hidd el, hogy nem ment el jobban a clio! Lacházán láttam gyorsulni és 15.8-at ment 2szer is amikor én 15.9-et! Szóval ennyi volt csak a különbség. Mivel nekem ki van cserélve az 5. fokozat hosszabbra és 400-al kevesebbet pörög mint a széria ezért 5.-ben már nem tudtam vele tartani a lépést annyira, de óra szerint 210-el mentem utána. Ja és ez nem 1-2 gyorsulás volt hanem 20km-en keresztüli kergetőzés a 81-esen!
Amúgy ha nem hiszitek szívesen bescenelem a mérési papírt meló után.
Amúgy viszonyítás képen, egy full gyári swift sport kb 3 autót kap tőlem. Számításaink szerint az enyém 130-132Le és 169Nm körül lehet. Legalább is program szerint ennyinek kellene lennie, hogy meglegyen a 15.9 400méteren.
De mondom gyertek el kiskunlacházára március végén gyorsulásra. Jó hűvös lesz még akkor szóval ideális lesz a levegő hőmérséklet.
Itt van egy videó, hogy hogyan megy az én SS-em, mivel a telefont is fogni kellett így nem lett tökéletes, de azért nem volt olyan rossz menet.
Egyetértek,nincs itt semmi gond. Szerintem az új swift egy vállalható kisautó,a sport pedig még élményautónak is elmegy. Régebben ár-értékben nagyon jók voltak,ma egy kicsit módosult a dolog a többi gyártónál tapasztalható hihetetlen árengedménynek.
Látom vannak normális látogatók is.Amennyiben felkerül a kocsimra némi programmódosítás,esetleg egy kis kipufogó mod,szívesen jelentkezek Nálad. Így nem sok értelmét látom.:-))
Ha jól rajtolsz, 100ig 100 lóerőket lehet letudni.
Én a Mazdaval 1 Swift Sportot azért simán lehagyok, de ha a Paradaval 1 durvát rajtolok (RWD+sperr), akkor nagyon kevés autó fog be utána városba, mégha 250-300 lóerő, akkor sem, mert az egyes nekem is végigforog, kettesbe átváltok padlón, ugrik az autó egyet 70ig, aztán lepörög a kettes is hamar, aztán 3as végén mire beérne kb. az erősebb, de rosszabbul rajtoló / lassabban váltó autós, városban legtöbbször elfogy a hely...
De ez csak az én veleményem. Amúgy miért nem folytatjátok a gyorsulgatós Borós vitát az Utcai gyorsulás topicban pl.?
"Amikor kimentem mellé és 3.-ból toltuk kb 80-ról akkor 4. leszabályzásig(170) kaptam nem egész 1 autót(az ő hátsó lököse az én első lökösömnél volt)."
Látatlanban nem kérdőjelezem meg igazmondásod, de ugye nincs harag, ha azt mondom, h ez egy kicsit azért hihetetlennek tűnik... Clio RS vs. Swift Sport, szoros eredmény? Hát....
"Nem kötekedni akarok, de ismered azt a szót hogy szélárnyék????"
De, biztos ismeri. Viszont, amikor a másik sávban volt, s onnan kezdték el tolni, na ott nem volt szélárnyék... Vagy gondolod, h ott neki hátszél volt, a swiftnek meg szembeszél? :) Nem voltunk ott, ezt ők tudják, de itt senki nem szokott vetíteni, hidd el.
Az aberrált tévhited lényege a tévedhetetlenség látszatának keltése, holott egy helyzet (jelen esetben: szópárbaj) kimenetelét sem tudod reálisan értékelni. Azt hiszed, mindig győztes vagy, amikor porig aláznak, akkor is. Gratula a személyiségedhez! :D Ja, kérdezd meg drag-ot, h maradt-e neki a bogyókból, melyeket tőlünk kapott... ;)
Nem kötekedni akarok, de ismered azt a szót hogy szélárnyék???? Ha nem akkor tanulmányozd kérlek, mert én is mentem már a swift sportommal 2.0 197Le-s új clio sport után és az sem tudott elmenni, mert szélárnyékban voltam. Amikor kimentem mellé és 3.-ból toltuk kb 80-ról akkor 4. leszabályzásig(170) kaptam nem egész 1 autót(az ő hátsó lököse az én első lökösömnél volt).
Amúgy meghívlak titeket Lacházára egy baráti gyorsulásra! Ott mindenki megmutathatja mit megy a kocsija!
Az én swiftemen csak egy kipufogó módosítás van meg egy direktszűrő. Legjobb eredményem 15.908 402méteren. (gyári 17-es felnivel és gumival)
Idáig az enyém a leggyorsabb szívó swift sport ami hivatalosan gyorsulásin lett mérve! Ja és hozzáteszem, hogy gyári a komputer és facelift elött szóval csak 7000-ig forog(facelift utániak 7200-ig), de sok sport társamnak van kitolt tiltású ami 7500-ig forog. Ja és lesz egy kuriózum is, egy kompresszoros swift sport ami jelenleg 170Le környékén mozog és 6.9 körül van 100-on!
Ha esetleg jön valaki és szeretne gyorsulni velem, az keressen meg. Egy fekete swift sportom van a szélvédőn rajta van a nick nevem és az oldalunk címe(Tomcy www.suzukisoprts.hu).
Mr. Boró a többi topicba már tudatta velünk, hogy 4milliós órája van, R Mercivel járkál, kisautó áráért szokott kondigépet venni a vidéki házba, Corvetteje is van és a Suzuki csak 1 a több hobbiautója körül... :)
:DDD
Van 1 stílusa, de nem rossz arc amúgy, mondjuk azt tényleg nem értem, hogy a Bravo topicban miért irogat, de ennyit nem fogok visszaolvasni.
így van...de most azóta jóval többen vagyunk már cartársak, szóval reméljük a legjobbakat... Bravo 07-el már ele többszínű lenne a társaság, mint akkor:-)