'szt a 640x480 a mai napig sem működik, tök rúzvelt, mi?? Egyébként csináltam egy új gurítódombot, még csak a sínek vannak meg a terepet nem dolgoztam ki. Működő dolog alapján készült, de van még reszelnivaló rajta. A játéknak van egy aprócska hibája: minden kocsi tökéletesen csapágyazott. Ugyanis ha meglököd őket, a végtelenbe is elgurulnak (kipróbáltam!). Ugyanolyan hiba, mint a mozdonyok lehetetlenül rossz futása (gázelvétel egyenlő a fékezéssel). Szóval akár még jó is lehetne a játék, ha jó lenne. Sajnos, nincs másik.
Katt ide ha le akarod tölteni a gurítót.
Jah én. Egyenlőre semmi érdemlegeset nem tudom mutatni, mert újragyártom a Bp Déli pu-t, de kéne egy magyar trinz site nem?
Ahhoz kéne egy két megszállott vasútmodelles és trainz hívő:)
Ha lesz vmi eredmény közreadom
Nektek az angol váltó(kereszt) ,hogy mükszik??
A tököm tele lett a keresztváltókkal, úgyhogy csináltam négy váltóból meg egy kereszt áthúzásból egyet. Teljesen egyedi:))csak a rengeteg váltó állító kép áttekinthetetlen lett.
Rajtam kívül ki gyárt pályákat a játékhoz?
Mi lenne, ha egy helyre felpakolnánk ezeket?
Építettem egy gurítódombot, állat lett nagyon! Igyekszem finomítgatni rajta, amit lehet, mert a 6-tengelyes dízelgépek a 3-as váltóknál rendszeresen siklanak :-( Pár gurításnál sikerül aláváltanom, volt, hogy az állítótoronynak gurult a véletlenül leakasztott szerelvény :) kész katasztrófafilm :))
Én rendelkezem némi 3DS tudással, de jelenleg az M41, M61, Ap, By és Bhv kocsik gyártása folyik MSTS-hez. Ha ezek meglesznek (hét végére talán...talán..mindíg csúszik) akkor belenézek a trainz-be is, mert állítólag ahhoz sokkal egyszerűbb objektumokat generálni.
Hát nem tudom. De szerintem nem nagyon van korlátozás.
A auran oldalán láttam egy készülő mapot ,100km-es bejárható tereppel, tehát aszem lehet több 100 km-ert csinálni...szerintem itt a opredszer max filemérete szab határt ami nekünk, magyaroknak bőven elég a kis magyarországunkról:)
Szal amit megtudtam, hogy ez a verió lesz a februáriban is. Kiskereskedökén lesz február valamikor kapható, azt írják,hogy 15 mozdony
50 kocsi..ez kb. annyi mint ami nekünk is van nem?
Three fully playable and editable layouts from North America, Europe and Australia
kb ez is stimmel...
Szerintem ez a verió lesz a boltokban.
Matiz viszont hungary régió is kéne a mapokhoz.
Az iso trainzba a regiók a wolrd(s?) mappában vannak becsomagolva, és ehhez van egy progi az isban.
A rippesben ez nincs betömörítve. Ide kéne egy hungary régiót létrehozni.
Ebbe kellene egy csomo objektum....ahoz meg a 3dmax tudás kéne:(
Kéne a létező 1db! páylaudvar méllé vagy 5-6,
magyar házak, bérházak, panel házak, jelzők, MÁV-os helység táblák...stb.
Persze ez a maximum tudom:) de én maximalista vagyok.
Ha minden jól megy a héten nekiesek egy két 3dmaxos cuccnak.
de hogy ne szenvedj vele itt van még 1x ftp://168.88.66.62/Public/ tagged by equa/ FOR.HELIOS/ scanned by Sceneboard thx/ filled by equa/ leecht it/[ - Games - ]/ spacek maradjanak müxik kipróbáltam
itt elvileg letöltheted ftp://168.88.66.62/Public/<7spc>tagged<1spc>by<1spc>equa/<1spc>FOR.HELIOS/<10spc>scanned<1spc>by<1spc>Sceneboard thx/<6spc>filled<1spc>by<1spc>equa/<6spc>leecht<1spc>it/[<1spc>-<1spc>Games<1spc>-<1spc>]/ a szám és utána a spc szöveg az a kihagyott helyeket jelenti szóval round<1spc>house; round house -t jelent
Mielött belekezdenénk a pályákba..
Olvastam vmit a méretarányokról.
A szerkesztőben van (real,n,s,tt,h0..)
Csak tudnám ez mit változtat...
És ,hogy ez kihat a sebességre is....
?
Egyáltalán minek a pályának méretarány?:)
Jah az MSTS TrainSim Round House-ról tudtok vmit???
Már lefényképeztem a Délit:) már csak 1-2 hónap és kész a map:O
Cabin modban azért nem olyan rossz a helyzet
Mentem egy disel mozdonnyal ami nem bírt pl. felmennt egy emelkedőn 5-6 kocsival a hátán. Sőt ha a féket kiengedtem gurult vissza ezerrel.
Vmelyik villany mozdonnyal meg simán felment.
A kisiklások is elég realisztikusak szerintem.
Egy rosszúl összerakott váltó kész katasztrófa.
Az reverse üzemmúd viszont tényleg xar.
Ha szakítok mint áálat:) és átkapcsolom reversbe,
gyorsabban megáll mintha full minden féket bekapcsolok.
A terepasztal hatás természetes. Ekkora pályáktól mit vársz?
Én egy nap alatt összeraktam gyorsan egy Deli pu-t egészen kelemföldig(azt már nem:).
Szépen kidolgoztam a terepét.., és úgy már inkább msts hatása volt!
Mert ugye ott a pályák inkább hosszúak,mint szélesek:),de ott meg nincs elágazás semerre sem, ill. van de vakvágány.
A grafika 850 penyon nem tudom miért olyan szar neked matiz?
Bár nekem 1333 athlonom van asus 7700-el és tudom ,hogy ezért az én kurvaanyám, de nem is savage4-re tervezték.
Szal a grafika nálam megy, és savage 4-el is megy:) próbáltam.
De mint lentebb írtam szerintem is van még mit csiszolgatni. A játék uncsi egy idő utan, de aszem ez a verzió tényleg a pályaszerkesztőre koncentrál, ami néha le is fagyott, ill. az alagutak rajzolásánál bugos is .Ha sokat cseszekteted a texturákat elrontja, és minden save-nél ujra belepiszkít egy elrontott polygont.
Emelett várom nagyon a network modult, ami gondolom csak akkor jön ki ,ha lesz kétmillió pálya ,és negyvenezer object, meg train.
De ez rajtatok múlik csak. Én pl ma megyek a délit lefenyképezni :) meg a sin hálózatot lerajzolni.
Már csak a 3DMax telepítes hiányzik:) (Abból mi lesz?)
Szal a játék szerintem jó. De az lesz tuti egy-két éven belűl!