Tényleg nem lehet, még az asr hosszan nyomva tartásával sem, mely egy-két kocsinál működik (pl.: bmw :)). Viszont, sokat segít, ha az asr off, nagyon durván bele szokott nyúlni.
Hát ja, de turbósból ültem át, meg előtte is alul nyomatékos autóm volt, úgyhogy el is felejtettem már az ilyet... :) Na jó, ez csak vicc, épp akkor úgy véltem, bőven elég lesz, aztán majdnem kevés volt. S mint említettem, "bejáratós" volt, legalábbis, az én olvasatomban, barátom meg ütötte-vágta, hideg motorral is...
Egyébként, nekem a gy f1 gumik nagyon bejöttek rajta. Olyannyira, h ha elkopik a nyárim, akkor olyat teszek a Bravora. :)
Idézet az origós tesztből: "A Sport gombot érdemes mindig benyomni, az ASR OFF-ot csak ritkábban. Csak a kipörgésgátló kapcsolható ki, a menetstabilizáló nem!"
Szóval a menetstabit nem lehet kikapcsolni sajna. :(
Tehát 9 körülre oda kéne érnünk, hogy egy csapatban tudjunk parkolni. Az azt jelenti, hogy aki Pestről jön, ( én csak ezt a részt tudom ledílezni ) annak fél 8 körül kéne találkozni, hogy fél 9-9-re ott legyünk. Tehát jó lenne az M1-M7 közös, kivezető szakaszán található Agip kút? Aki vidékről, az saját maga szervezze meg, és a helyszínen találkoznánk Velük. OK? Ha összejön egy pár ember, írok én vagy Eagle21 az Alfás szervezőknek, hogy a Puntosokon kívül Mi is ott lennénk.
Mi ismerjük egymást Bravo I talikról. Nekem volt a jégkék HGT-m. Akkoriban fekete 5 ajtós Stiloval, vagy tesód 145 QV-jével jöttetek. Illetve a QV-vel lehet, hogy nem, azt máshol láttam.
A fekes SS az enyém! :) 1:36.9-et ment a gép 2 személlyel, Gyulavitéz azt mondta, hogy 1 személlyel kb 2secet lehetne még faragni, mert addigra már volt kb 10 gyors kör a gumikba meg a fékekbe szóval kicsit már fáradtak. Ez a komp lett áttéve most egy SS-be ami az Ignis sportba volt.
Amúgy én pályázásra vettem a kocsit, ezért úgy is módosítgattam, hogy oda minél jobb legyen, az hogy mit megy 400-on nekem csak azért fontos, hogy lássam, hogy a teljesítmény növelés jó irányba halad e vagy sem, de idáig jó! :) Kapott a kocsi toronymerevítőt, dot 5.1-es fékolajat, ferodol ds 2000-es első betéteket. Ami hátra van azok a fém fékcsövek és egy kis ültetés és keményítés.
Sztem itt mi vagyunk, akik nem arra vették, ezért is nincs 400m-es, meg egyéb, "hivatalosan" mért adatunk. :-))) Csak szubjektív, de sztem mindenképp őszinte közlekedési tapasztalataink.
nem, ő is feljött már. Az a gép szintén haver, tényleg jól megy. Valóban szép és pofás autó a kis SS, de azért én maradnék az olasz csodáknál:-)) Gyorsulgatni meg nem nagyon szoktam, féltem az autómat ( pont jónak írom, mi?:-DDD )
Vissza kellett volna csapnod 3.-ba! :) 4000 körül vált a vezérlés utána jobban megindul de 5000-től az igazi. Én 3 személlyel autópályán még gyári állapotában 5.-ben végigforgattam leszabályzásig ami óra szerint 210-215 között volt, ha leveszem a gumikopást meg a km óra csalást akkor a gyári 200-as végsebet tudja. Így hosszú 5.-el is megfutja, de ott már nem megy csak vánszorog.
Igen ez érdekes amúgy, mert olyan 20000km környékére érik össze minden a kocsiba és utána jóval jobban megy mindenhonnan. Amúgy az tényleg baj, hogy nem lehet lejjebb tenni az ülést, de meg lehet szokni.
Mondom, h elhiszem, csak hihetetlen. :) Amikor én hajtottam a sportot, pl.: alig tudtam rágyorsulni (4.-ben, kb. 100-ról) egy épp előző vmi régi japó kocsira, papával a volán mögött, s bár 3-an voltunk benne, ennél azért többet vártam... Csak 130-140 körül volt már biztos, h nem megy el. Mentem 0-100-is, s bár biztos nem jól kezeltem a kocsit, de 3 személlyel (óra szerint!) 10 mp körül jött ki...
Semmi szükség a mérési papírra, nem tűnsz valótlannak. A 3 autó nagyon sok, de akkor ne csodálkozz, h pl.: a széria sportot nem is tekintem "ellenfélnek".
Én is jól ismerem azt a szakaszt, tudom hogy nem egy versenypálya, de ez egy hétvégén volt és hála istennek nem volt olyan nagy forgalom. Mór után viszont szinte nem is volt kocsi, szóval ott lehetett tolni.
már megint ez a gyorsulás meg kié erősebb....fa...m már bele.gyorsulni akartok vegyet nagy vasat...egyszer találkoznék ilyen emberrel úgy jó teli be verném aztán nézzük meg ki fog kiszálni épen az autóból....
abba hagyhatnátok ezt a bizonygatást hogy 400m meg 200m. kikell bérelni egy napra valamelyik ringet és akkor hajrá...
Amúgy hogy on is legyen, nekem amúgy tetszik az új bravo meg a motorok is elég jók benne, csak 1 dologgal nem tudnék megbarátkozni, mégpedig azzal, hogy nem lehet sehogy kikapcsolni az esp-t. Szerintem egy sportos autóban ez lenne a alap, hogy legalább kikapcsolhassam ha akarom, viszont ha jól tudom még az abarth-okba sem lehet kikapcsolni ami viszont már vicc szerintem.
A régi Clio RS meg sztem jobban ment 100-ig, mint az új, ráadásul, az kb. egy súlyban van / volt a swift sporttal, csak épp 177 pacival.
Tényleg jó kocsi, mint írtam, barátomnak volt ilyen (míg be nem zúzta :)), s igaz, h én még a "bejáratás" alatt vezettem párszor (apropó: egyszer közvetlen utána hajtottam egy ignis sporot, az ütősebbnek tűnt...), de semmi extra. Tetszettek az ülések, nagyon jól tartottak, viszont nem lehetett normális vezetőpozicíóba állítani, túl magas volt még leengedve is. A hangja gyönyörű, mint minden, jól pörgethető szívósnak, a kipuff remek találmány rajta, jól néz ki, szépen muzsikál. ;) Az egész autó pofás, főleg a gyári, 17"-os felnikkel, bár kicsit lecsapott a hátulja, mint a Clio 2 RS-nek... 140-160-ig sztem is jó lehet, nem kell senkinek lehúzni, de max csak állórajtos összevetsében állja meg a helyét pl.: a Bravo sporttal szemben (h ne csak OFF-oljak :)), országúton esélytelen (széria vs. széria), bárki bármit is mond.
Elég jól ismerem azt a környéket, naponta járok rajta. Azért mondtam, hogy azon az úton - különösen az általad említett szakaszon - szinte lehetetlen száguldozni. Illetve lehet, csak szétesik az autód. A kamionokról, meg egyéb lassú járművekről nem is beszélve ... Szóval, nem az az igazi versenypálya !