Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24037
1. az hogy nem szaroztam senki kocsiját!
2. nem vagyok streetracer ezt kikérem magamnak!
3. az olaszok csak ne dumáljanak amikor még az újságíróknak sem tudna egy autót összetenni ami nem rohad le(alfa 159 v 156 már nem tudom)!
4. "sok f..talicskát attól még megmosolygom.Nem kicsit." Ha hiszed ha nem ezzel pont én is így vagyok!
5. "Egyszer majd nekik is lesz rendes autójuk." Nekem már van rendes autóm, várom hogy te is észhez térj!

A japán belpiacos kocsikról meg ne is beszéljünk amiket ha itt is forgalmaztak volna a bmw, fiat, vw és a többi európai gyártó is lehúzhatta volna a rolót a sportos vagy sportautók terén!

Az meg hogy ki mit kezel versenyautónak szubjektív, de szívesen összeeresztem az SS-emet a Hringen bárkivel!
És soha nem mondtam hogy versenyautó!
Ez egy kis sportautó és kész!
Előzmény: Törölt nick (24022)
gambl-R Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24036
Támadáááááááás !!! :)))
Előzmény: mcI_2.0 (24035)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24035
Invázió... :D
Előzmény: seewer (24034)
seewer Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24034
Najónapot, úristen mik történtek itt tegnap este óta! Hadban álunk a japófanokkal? :-)Csak győzzem visszaolvasni:-)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24033
anno neztem en is a swift sportot, de azert annyira nem gyozott meg (semmi komoly problema, csak kinek mi), igy aztan azt hiszem nem dontottem rosszul a GP t-jet megvasarlasaval 3.7M-ert. :) mondjuk mas kerdes hogy a mostani nagy akciokba mar ugyanilyen bravot lehetne kapni erte. :D
Előzmény: Tomcy7 (24012)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24032
nekem potenzva van 205/45, tenyleg eleg jol tapad, cserebe kopik is. :)
Előzmény: Tomcy7 (24011)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24031
Már nem tudom, mennyiért vette, de sztem 4 millió volt az... (volt ott is kedvezmény, talán fél milla, országos akció, arra nem emlékszem, h azzal együtt volt-e 4, de ezek szerint anélkül)
Előzmény: Tomcy7 (24012)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24030
Köszi a tippeket, ha arra kerül sor, akkor majd mintázat alapján döntök, nekem számít a szépség is, adok a külsőségekre. :D
Előzmény: Tomcy7 (24011)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24029
Hát azért a légzsákokhoz és a digit klímához ragaszkodnék. :-)
Nekem a navi hiányzik egyedül, mert iszonyat a tájékozódási képességem.
Előzmény: Varshi (24028)
Varshi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24028
sőt, a légkondi meg a légzsákok súlya is csak visszafog :p (már nem tudunk férfiként meghalni, mi? :D)
Előzmény: canonfan_448 (24027)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24027
nem kell bele ESP-t venni. :D
Előzmény: Tomcy7 (23978)
G6 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24025

Érdekes amikor a Corolla TS-en próbáltad, még nem voltál elájulva tőle, akkor épp a Pirelli volt az isten :P

Előzmény: VDaNi (24013)
G6 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24024
Már épp kérdezni akartam én is. A gyorsulási versenyeken mért eredményeket nem szabad komolyan venni, pláne nem gyári eredményekkel hasonlítani, mert azoknál mindig jobb lesz a rollout miatt.
Előzmény: Varshi (24020)
Varshi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24023
Eddig te nem voltál tekintettel másokra (soha), hát most így jártál.
Előzmény: Törölt nick (24022)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24021
igen az Audi S6 4.2q
Előzmény: VDaNi (24018)
Varshi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24020

Csak mert tudod, miért mondom?

 

Asszem Tökölöm kb. 30 cm a roullout, gondolom a többi helyen se sokkal kisebb.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0580&tav=1p4&mp=16

16,2-es negyedmérföldből így lesz 15,8 mp.

Előzmény: Tomcy7 (24017)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24019
A gyáriak mindig átmennek a műszakin. :)

Pl. a PUG 206 SW hátsó ablaka még abból az időből van, mikor hátul sem szabadott sötétíteni, mégis átment a műszakin... :)
Előzmény: Tomcy7 (24014)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24018

Mi az az S6?

 

Audi?

Előzmény: piros madááár (24016)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24017
Passzolom, otthon megnézem neked, de nem tudom, hogy rajta van e lapon.
Megmondom őszintén még nem néztem soha! :)
Előzmény: Varshi (24003)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24016
elnézést mindenkitől, csak elkezdtem visszalapozni hogy olvassak és kb 5 oldalon ez megy. nem mindegy hogy 15 vagy 14.5mp gyorsul????....
és akkor ezt lapozom pár oldalon keresztül meg adatok.hogy ez mire jó??nemtudom.
használom az autót elvisz A-B be.és örülök hogy ha kell akkor tudok előzni vele(pont).

elismerésem azoknak akik elkezdik építeni egy adott célra.. nem kevés pénz és idő.
csak értelmét nem látom. volt egy barátom egy lada kombival sok pénz idő majd 2 év után megunta és most már hegyi versenyzik. egyszer kipróbáltuk hogy megy én az S6 ő meg lada. 3tized mp volt a különbség.csak ő költött a ladára 1.5millát meg sok sok órát.én meg annyiért vettem az S6.:-)és semmi időbe nem tellet.
Varshi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24015
24003
Előzmény: Tomcy7 (24012)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24014
Egyszer láttam egy új bravo-t az egyik bevásárlóközpontba kiállítva valami sport felszereltséggel asszem, és meg voltam döbbenve, hogy a gyárilag sötétített ablakok mennyire durván le vannak sötétítve!
Én lesötétítettem az első ablakokat de csak annyira mint a gyári hátsók vannak és az nincs ilyen sötét! :)
Jól nézett ki meg minden, de akkor arra gondoltam, hogy ha ez így átmegy a műszakin akkor az enyém is át fog! :P
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24013
A Parada aláírom én is, nagyon durván tapadó gumi, u.olyan körülmények között a Michelinhez (Pilot Preceda) 10-15tel gyorsabban tudok menni. Az meg óriási különbség.
Előzmény: Tomcy7 (24011)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24012
Azért 4 misiért szerintem senki nem hozta el a szalonból.

Amikor én vettem akkor még 4.040.000 vot az alapár plusz 70 a metál.
Nekem elengedtek 600k-t + a metált, még 300-ba beszámolták a révi vectrám és így 3.140.000-ért hoztam el.
De szerintem még a legbénábbak sem hozták el 3.6 felett.
A mostani ára 4.230.000 asszem, és most a legalja amiért el lehet hozni az 3,6misi.

Amúgy a sport igazából csak külsőleg egyezik a simával. Erősítve van a kaszni, a féltengelyek is asszem a nagyobb SX4-ről valók, hogy bírják, más a váltó, a motor, akkor hátul tárcsa, 8lufi, stb...

Viszont ha megnézzük a többi márka hasonló tudású kisautóját akkor még mindig az egyik legjobb vétel.
Előzmény: mcI_2.0 (24007)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24011
Én lebeszélnélek róla!
Az kb tényleg arra és addig jó amíg megtanulja kezelni a kocsit meg kicsit feszegeti a határait, viszont tényleg nem jó gumi.
Durván amire elkopik félig addig jó utána egy rémálom, meg hamar lekopnak a széléről vízelvezetők és nagyban romlik esős úton a gumi tapadása utána. 10 fok körül már túlzottan megkeményedik a gumi és nem tapad!

Én a japán gumikat ajánlanám(nem azért mert a bridgestonnál dolgoztam)!

TOYO Proxes T1-R
YOKOHAMA Parada (PA01)
YOKOHAMA AS01
BRIDGESTONE Potenza RE050 A
DUNLOP Sp Sport Maxx

Ezek közül a Parada a legjobb, nagyon tapad nagyon jó! A kompresszoros haveromnak ilyen gumija is van és azt mondja, hogy ég és föld a GY F1 és a Parada és persze a parada javára!

Szóval én elsőkörben a Paradat ajánlom utána a potenza RE050 és a Dunlop, majd fej fej mellett a AS01 és a T1-R!

Persze te döntesz, de én biztos nem vennék megint, és szerintem 10 swfit sportosból 9 ugyan ezen a véleményen van!
Előzmény: mcI_2.0 (23999)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24010

Odáig csak nem fajulnék... :)

(a swift sportban ezek szerint kapcsolható - nem néztem, barátom meg olyat mondott, h ő véglegesen kikötötte... mondjuk, utána meg kidobta a hátsó üléssort... :DD előtte meg motor és motortér borítás jött le :))

Előzmény: VDaNi (24006)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24009

:-))

Előzmény: zee2003 (24005)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24008

BMWnél 1 gombnyomással DTC üzemmódba lépsz, akkor már enged 1 kis csúszást, ASR alig van, a DSC is visszábbvesz az arcából 1 kicsit :D.

 

Alfanal meg ASR disconnected, aztán ASR/VDC disconnected. Vagy bekapcs, vagy kikapcs. :)

Előzmény: mcI_2.0 (24002)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24007

Aha, tehát akkor az nem az övé. Mondjuk, nem most láttam már... Persze, én is maradok az olasznál, de ami jó, azt el kell ismerni. A barátom talán még többet kapott az autója miatt, mint én, h h lehet 4 milkát adni egy suzukiért, stb.. :)

 

Amikor ritkán mi is "tesztelgetünk", akkor egy idő után mindig megállapítjuk, h szegény autó, most már hagyjuk... ;) (főleg az állórajtost hagynám / hagynánk ki leginkább, az tényleg kínzás néha, ha pár jön egymás után, egyéb menetek nem okoznak lelki gondokat ;))

Előzmény: bravo07 (23986)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24006

Ez már a Stiloban is így volt, a GTben is így van. A 159es már az új "alapokra" készült, ott minden kikapcsolható. Bravoban meg ki kell húzni a biztosítékot! :)))

D

 

Előzmény: Tomcy7 (23978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!