1. az hogy nem szaroztam senki kocsiját! 2. nem vagyok streetracer ezt kikérem magamnak! 3. az olaszok csak ne dumáljanak amikor még az újságíróknak sem tudna egy autót összetenni ami nem rohad le(alfa 159 v 156 már nem tudom)! 4. "sok f..talicskát attól még megmosolygom.Nem kicsit." Ha hiszed ha nem ezzel pont én is így vagyok! 5. "Egyszer majd nekik is lesz rendes autójuk." Nekem már van rendes autóm, várom hogy te is észhez térj!
A japán belpiacos kocsikról meg ne is beszéljünk amiket ha itt is forgalmaztak volna a bmw, fiat, vw és a többi európai gyártó is lehúzhatta volna a rolót a sportos vagy sportautók terén!
Az meg hogy ki mit kezel versenyautónak szubjektív, de szívesen összeeresztem az SS-emet a Hringen bárkivel! És soha nem mondtam hogy versenyautó! Ez egy kis sportautó és kész!
anno neztem en is a swift sportot, de azert annyira nem gyozott meg (semmi komoly problema, csak kinek mi), igy aztan azt hiszem nem dontottem rosszul a GP t-jet megvasarlasaval 3.7M-ert. :) mondjuk mas kerdes hogy a mostani nagy akciokba mar ugyanilyen bravot lehetne kapni erte. :D
Már nem tudom, mennyiért vette, de sztem 4 millió volt az... (volt ott is kedvezmény, talán fél milla, országos akció, arra nem emlékszem, h azzal együtt volt-e 4, de ezek szerint anélkül)
Már épp kérdezni akartam én is. A gyorsulási versenyeken mért eredményeket nem szabad komolyan venni, pláne nem gyári eredményekkel hasonlítani, mert azoknál mindig jobb lesz a rollout miatt.
elnézést mindenkitől, csak elkezdtem visszalapozni hogy olvassak és kb 5 oldalon ez megy. nem mindegy hogy 15 vagy 14.5mp gyorsul????.... és akkor ezt lapozom pár oldalon keresztül meg adatok.hogy ez mire jó??nemtudom. használom az autót elvisz A-B be.és örülök hogy ha kell akkor tudok előzni vele(pont).
elismerésem azoknak akik elkezdik építeni egy adott célra.. nem kevés pénz és idő. csak értelmét nem látom. volt egy barátom egy lada kombival sok pénz idő majd 2 év után megunta és most már hegyi versenyzik. egyszer kipróbáltuk hogy megy én az S6 ő meg lada. 3tized mp volt a különbség.csak ő költött a ladára 1.5millát meg sok sok órát.én meg annyiért vettem az S6.:-)és semmi időbe nem tellet.
Egyszer láttam egy új bravo-t az egyik bevásárlóközpontba kiállítva valami sport felszereltséggel asszem, és meg voltam döbbenve, hogy a gyárilag sötétített ablakok mennyire durván le vannak sötétítve! Én lesötétítettem az első ablakokat de csak annyira mint a gyári hátsók vannak és az nincs ilyen sötét! :) Jól nézett ki meg minden, de akkor arra gondoltam, hogy ha ez így átmegy a műszakin akkor az enyém is át fog! :P
A Parada aláírom én is, nagyon durván tapadó gumi, u.olyan körülmények között a Michelinhez (Pilot Preceda) 10-15tel gyorsabban tudok menni. Az meg óriási különbség.
Azért 4 misiért szerintem senki nem hozta el a szalonból.
Amikor én vettem akkor még 4.040.000 vot az alapár plusz 70 a metál. Nekem elengedtek 600k-t + a metált, még 300-ba beszámolták a révi vectrám és így 3.140.000-ért hoztam el. De szerintem még a legbénábbak sem hozták el 3.6 felett. A mostani ára 4.230.000 asszem, és most a legalja amiért el lehet hozni az 3,6misi.
Amúgy a sport igazából csak külsőleg egyezik a simával. Erősítve van a kaszni, a féltengelyek is asszem a nagyobb SX4-ről valók, hogy bírják, más a váltó, a motor, akkor hátul tárcsa, 8lufi, stb...
Viszont ha megnézzük a többi márka hasonló tudású kisautóját akkor még mindig az egyik legjobb vétel.
Én lebeszélnélek róla! Az kb tényleg arra és addig jó amíg megtanulja kezelni a kocsit meg kicsit feszegeti a határait, viszont tényleg nem jó gumi. Durván amire elkopik félig addig jó utána egy rémálom, meg hamar lekopnak a széléről vízelvezetők és nagyban romlik esős úton a gumi tapadása utána. 10 fok körül már túlzottan megkeményedik a gumi és nem tapad!
Én a japán gumikat ajánlanám(nem azért mert a bridgestonnál dolgoztam)!
TOYO Proxes T1-R YOKOHAMA Parada (PA01) YOKOHAMA AS01 BRIDGESTONE Potenza RE050 A DUNLOP Sp Sport Maxx
Ezek közül a Parada a legjobb, nagyon tapad nagyon jó! A kompresszoros haveromnak ilyen gumija is van és azt mondja, hogy ég és föld a GY F1 és a Parada és persze a parada javára!
Szóval én elsőkörben a Paradat ajánlom utána a potenza RE050 és a Dunlop, majd fej fej mellett a AS01 és a T1-R!
Persze te döntesz, de én biztos nem vennék megint, és szerintem 10 swfit sportosból 9 ugyan ezen a véleményen van!
(a swift sportban ezek szerint kapcsolható - nem néztem, barátom meg olyat mondott, h ő véglegesen kikötötte... mondjuk, utána meg kidobta a hátsó üléssort... :DD előtte meg motor és motortér borítás jött le :))
Aha, tehát akkor az nem az övé. Mondjuk, nem most láttam már... Persze, én is maradok az olasznál, de ami jó, azt el kell ismerni. A barátom talán még többet kapott az autója miatt, mint én, h h lehet 4 milkát adni egy suzukiért, stb.. :)
Amikor ritkán mi is "tesztelgetünk", akkor egy idő után mindig megállapítjuk, h szegény autó, most már hagyjuk... ;) (főleg az állórajtost hagynám / hagynánk ki leginkább, az tényleg kínzás néha, ha pár jön egymás után, egyéb menetek nem okoznak lelki gondokat ;))
Ez már a Stiloban is így volt, a GTben is így van. A 159es már az új "alapokra" készült, ott minden kikapcsolható. Bravoban meg ki kell húzni a biztosítékot! :)))