Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24069
nem felek attol hogy szamomra megfizetheto lesz. :))) 7-8 milla minimum lesz. de lehet nem is baj, ez mar erosen kozelit a sportauto kategoriahoz, csak hat az hogy vkinek van ra penze nem biztos hogy tudja is vezetni, es aki ilyet vesz nyilvan nem visszafogott tempot fog vele autozni.
Előzmény: gambl-R (24067)
seewer Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24068
Úgy néz ki nekem nem lesz ilyenem.:)))
Előzmény: gambl-R (24067)
gambl-R Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24067
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24066
en is epp ezt akartam megfogalmazni csak egy kicsit lightosabban. :)
szoval engem is meglepett ez a hsz, mert ebbol szamomra tenyleg az derul ki, hogy a lenyeg lelepni mindenkit, a leggyorsabbnak lenni. ez a magatartas viszont nem kozutra valo. persze nem akarok szemellenzot viselni, en is megyek egy-egy gyorsabb kort az uton, de nem azzal indulok neki az utnak hogy ma korbeautozok mindenkit. :)
Előzmény: Törölt nick (24065)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24064
Tegnap nem akartam már tovább tüzelni a topikot,de én megvertem már 0-100ra is SS-t(mondjuk életemben először akkor jót rajtoltam),sőt az Ignis S-t is.Itt jön be az,hogy söfőr és söfőr között különbség van.Nem mentünk többet akkor,mert elkanyarodott a srác,azóta meg nem volt rá alkalom.Az IS az egyik barátomé(nagyon nem szereti),az kb. fél kocsit kapott,igaz csak 110 fölött kezdtem el jobban távolodni.
Előzmény: Tomcy7 (23975)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24063
Akkor legyen sportos kisautó nekem mind 1.
Amúgy én is bánom hogy megvettem, mert imprezát akartam egy szép kis GT-t!
De legjobban azért sajnálom mert az ilyen kis hülyék amikor pattognának odaállnék eléjük az impivel, adnék egy kövér gázt aztán a méteres lángcsóva leolvasztaná azt az öntelt mosolyt az arcotokról, meg a lökösötökről!
Meg azzal nem kellene bizonygatni semmit mert ember nem lenne aki kimerne állni ellene, legalább is nem ilyen kategóriás autóval!
Előzmény: Törölt nick (24060)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24062

"Ezt bizonyítja hogy a furata csak 78 a lökete meg 83!"

 

Igen ez igaz, a hosszúlöketű motorok nyomatékosabbak alul, cserébe nem olyan pörgősek. Bár, ha jól rémlik, a Tiéd 7000 fölött szabályoz. Az azért nem rossz.

 

Miért milyenek a japó kaják? Eddig egyszer voltam igazi japán étteremben, az olyasmi volt, mint a kínai, csak ott volt még ugye a sushi. Nekem bejött.

 

"soha senkinek nem tűnt el semmije, csak amit a másik magyar ellopott tőle!"

 

Hehe. Miért van, hogy ezen nem csodálkozom? :-))

 

A 150 lovas cdti az fiat motor. Nekem c vectrában volt hozzá szerencsém, de abban nem volt rossz ;-))

Előzmény: Tomcy7 (24055)
demmat Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24061

Bocs, hogy belevau, de már nem bírom magamban tartani..:-)

Magam is Grande Punto Tjet tulajdonos vagyok amúgy..

 

Szvsz megint az almát hasonlítjátok a körtével, mint anno nálunk a GP topikban, amikor ment a vita, hogy melyik a jobb az 1.3 Mjet vagy az 1.4 Tjet..

 

Miért is kell egy japó-magyar kisautót szívó 1.6-os motorral egy olasz alsóközép 1.4 benzines turbóhoz?!

 

A fékekről csak annyit, hogy az SS első féktárcsája 282mm ha jól tudom ennyi az új bravo-é is, a hátsó fékje pedig akkora mint a előző generációs Civic Type R-nek ami 201Le!

 

So what?! :-))

 

A Grande Tjet-en elöl 284mm-es tárcsák vannak, hátul pedig 264-esek.

És a Tjet motor miatt ugyanúgy erősebb futóműalkatrészek+ ültetés. A Sport kiviteleken (az enyém Emotion) ráadásul még vastagabb stabilizátorral és egy picivel feszesebb karakterisztikájú rugókkal.

Ja, és mindez 1170kg saját tömeggel. Szerintem inkább azzal kellene hasolítgatni a Swiftet..

 

Mondjuk, tény, hogy a youtube-on lévő pár videón elég csúnyán elveri a SS a grandét, de ott szerintem valami nem gyári a Swiften vagy a Puntós balfax..

 

Én azért továbbra sem rettegem a rizsrakétát, bár nagyon nem is kekeckednék vele..

 

 

 

Előzmény: Tomcy7 (24046)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24059

Nekem sosincs szabadnapom,elég valószinűtlen,hogy ott legyek.

Előzmény: gambl-R (23935)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24058
WRC gyártók
érdekes dolgok vannak itt.mindekinek akit érdekel.jó olvasást
Előzmény: Tomcy7 (24056)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24057
nekem eza kis bravicsek az első kis ccm turbo csoda. eddig csak nagy köbcenti. nem összehasonlítható. a vényolcal nagyon barátságosan lehet autózni bármilyen tartományban olyan mintha sosem akarna elfogyni. ezzel a kicsivel csak egy bajom van hogy gyorsan leforog a végén már semmi lent jól húz.de ennyi ja meg az hogy kevés a fogyi ha nemhajtod:-) de mivel válság van megbékülök vele.ha változik a helyzet megint csak visszaülök a nagy mocis autókba. és lehet az 40 éves konstrukció akkor is nekem ez a nyerő.nem csípem a sokat pörgő motorokat.persze a subaru az nálam is autó meg az evo is.emelem kalapom előttük.
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24056
Akkor még nem WRC-nek hívták ha jól tudom és nem voltak külön WRC autók.
Előzmény: piros madááár (24054)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24055
Hát tényleg full más!
Ott azt meg lehet csinálni, hogy ami veszel egyik boltban cuccok azt kint hagyod a bringa csomitartójába és bemész tök nyugiba órákig vásárolni a másik boltba és kutya fasza nem fog hozzányúlni a cuccodhoz!!!
Nagyon durva ez szerintem!
Ha jól tudom tőlünk legalább 100 magyar volt kint közel 1éven keresztül és soha senkinek nem tűnt el semmije, csak amit a másik magyar ellopott tőle!

Ha szeretném a japó kajákat akkor nem nagyon haboznék! :)


A nyomatékos motorokhoz csak annyit, hogy amióta ki lett cserélve a kipuffom, annyival nyomatékosabb a kocsi mint állat!
Nem kell kipörgetni hogy menjen, 3000-től tényleg úgy tolja a hátamat mint egy dizel!
Van egy 150Le-s cdti astránk szóval van összehasonlítási alapom, persze azért nem tol annyira, de sokkal autózhatóbb lett mint gyárilag!
2-3 személlyel is simán elmászkálok vele városban 5.-ben 2000-es fordulaton és simán minden rángatás nélkül viszi és terhelni is lehet.
Amúgy összehasonlítva pl egy civic-el kiderül hogy az SS motorja nyomatékmotor inkább mint pörgős! Ezt bizonyítja hogy a furata csak 78 a lökete meg 83!
Persze ettől alul még nem fog úgy menni mint egy turbó!
Előzmény: zee2003 (24051)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24054
80 években AUDI:-) júrop márka...
Előzmény: Tomcy7 (24052)
Varshi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24053

> Amúgy japánba mire elmentem a boltba kb 400méterre, kb 10impreza, 4evo, nissan

> 300zx, 200sx, 3civic type r állt a parkolóban!

 

Hol jártál boltba?

Mikor én Japánban éltem, ennyi csodajárgányt azért nem láttam. Persze én csak Tokió üzleti negyedeiben melóztam, nem a luxusnegyedben. :o)

Előzmény: Tomcy7 (24048)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24052
Nem tudom amióta WRC van szerintem többször nyert japán márka mint európai, de annyira nem követem.
Subarunak van 5 úgy tudom, micunak nem tudom mennyi van de 4 szerintem biztos, még amit a Makkinen szerzett, toyotának is van asszem.
Azt nem tudom pontosan mióta van WRC, de ami az elmúlt 3-4 évben ment az már vicc volt szerintem.
Subaru,Ford,Citroen más meg senki.
Micu is kiszállt, pözsó is, suzuki is, toyota is(igaz már ő régebben) nem jó ez sehogy.
Viszont lehet beszáll majd a subaru a s2000-es kategóriába! Arra kíváncsi lennék.



Ja a fékes dologhoz csak annyit, hogy a kupás swifteken csak az első fékbetét van kicserélve ferodo ds2000-re és még is kibírják azt a sok kört, ráadásul úgy hogy slick gumik vannak rajtuk! Szóval nem értem mire gondolt az illető fékügyileg!
Előzmény: zee2003 (24047)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24051

"Amúgy japánba mire elmentem a boltba kb 400méterre, kb 10impreza, 4evo, nissan 300zx, 200sx, 3civic type r állt a parkolóban!"

 

Húú, akkor ott nem éreztem volna jól magam :-)))

Viccet félretéve: Én is szívesen kimennék, a mostani témától függetlenűl is kíváncsi lennék sokmindenre. Gondolom egy teljesen más világ.

 

"Mivel ott dolgoztam így tudom, hogy hogyan állnak a munkához és kövezzetek meg de nincs még egy olyan nép aki ennyire lelkiismeretesen és precízen dolgozna!"

 

Ezt el tudom hinni abszolút. Ezért is szoktam a japán autófan haverjaimat ugratni, hogy: a japánok csináljanak mikrohullámú sütőt és szamuráj kardot, csak autót ne!

;-)

Előzmény: Tomcy7 (24048)
dirige Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24050
Hazai piacra 30 éve nyomják a 4-600 ccm benyás turbókat 100Le/lityi teljesítménnyel.. Mert ezt kívánja az otthoni szabál.
Előzmény: Tomcy7 (24044)
dirige Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24049
Amit mondasz, azon annyit finomítsunk, hogy sztem a japcsik ma már eu-ba a "szemetet" hordják (vagy gyártatják), az USA, egyebek, sokkal fontosabb piac. Kis kedvencem az fx35, amit ide se hoznak, a többiek is ezt csinálják. És nem tudod, mi van magában Dzsapóban!!
Előzmény: zee2003 (24047)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24048
Nem tudom én nyáron voltam Torontóba ott nem szaladgált olyan sok porse meg ferka...

De itt amúgy most nem az átlagember számára megfizethetetlen kocsikról beszéltem!

Amúgy japánba mire elmentem a boltba kb 400méterre, kb 10impreza, 4evo, nissan 300zx, 200sx, 3civic type r állt a parkolóban!
Szarul élnek mi? :)))
Egy STI kint 3millió jen ami mostani árfolyamon is nevetséges, nem hogy a tavalyi 1,4-1,5-ösön! :D

Szeretnék ott élni, van nagyon sok hülye szokásuk, de a az biztos hogy olyan autó ami japán és ott is gyártják az nem megy szét egyhamar!
Mivel ott dolgoztam így tudom, hogy hogyan állnak a munkához és kövezzetek meg de nincs még egy olyan nép aki ennyire lelkiismeretesen és precízen dolgozna!
Saját szememmel láttam, hogy amikor nem megy valami addig nem mozdulnak amíg meg nem csinálják, és mindent a szabvány szerint csinálnak!!!
Mi is javasoltuk az oktatónak, hogy hát ezt meg azt így gyorsabban meg könnyebben meg lehet csinálni, de az volt a válasz mindig, hogy "de ez a szabvány"! Az úr istenért nem térnének el tőle!
Félelmetes volt!
Előzmény: zee2003 (24045)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24047

Az európaiaik is ki tudnak hozni 100 lóerős és azon felüli literteljesítményt, csak a nagyobb ccm-es szívó motorokból teszik azt. Lásd új M3, vagy RS4, stb... Az meg hogy a japók feleakkora motorból hozzák ki a nagy teljesítményt, közel sem egyenlő a nagyobb ccm-ből kihozott lóerővel, mert -sztem nem kell mondanom-, de a nagyobb ccm-hez NYOMATÉK is párosúl, ami használhatóbbá, ergó erősebbnek érezteti az autót. Egy VTI civic pl 5500 alatt alatt éppolyan "hervadt", mint egy 75 lovas F astra, sőt sztem hervadtabb. A hétköznapokban azért 5500 alatt közlekedik az emberek zöme. Na most egy nagy ccm-es autó gazdája alacsonyabb fordulaton is gazdálkodhat a nagyobb teljesítménnyel és ez az amit az európai gyártók előtérbe helyeznek sztem.

A tudásuk megvan az európai mérnököknek, gondoljunk csak az F1-re, vagy a Rallyra. Japán konstruktőrök nagyon nem rúgnak labdába. Azért ez jelent valamit.

Előzmény: Tomcy7 (24044)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24046
Van itt 2 hsz amire reagálnék:

23734: A fékekről csak annyit, hogy az SS első féktárcsája 282mm ha jól tudom ennyi az új bravo-é is, a hátsó fékje pedig akkora mint a előző generációs Civic Type R-nek ami 201Le!
Ha azokra elég amikor 200kg-val nehezebbek akkor talán az SS-t is megfogja!


23770: Az pedig, hogy mekkora a hajtáslánci veszteség az attól függ hogy milyen munkát végeztek a mérnökök a motor,váltó,futómű,kerekek kapcsolatán!
zee2003 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24045

Értem, ez igaz, de ne felejtsük el, hogy az USA-ban is egy Porsche, vagy egy Ferreari az Isten! A "hétköznapibb" autók között is Merci, Audi, BMW, nem beszélve a Maseratiról, Jaguarról, sőt, még a VW is előkelőbb helyet tart fenn magának szinte bármely japán márkánál. Tudom, van kivétel Infinity, Acura, stb...

 

"Mit szólsz mondjuk az RX-8, gyár által ajánlott, kb. 4,5 millió Ft-os eladási árához? Sztem már rég egy olyannal furikáznék... ;)"

 

Sztem ismered a japán autókhoz való hozzáállásomat:

ha ingyen lenne sem kéne ;-)) Dehát valamiben különbözhet az izlésünk, nemigaz?

Előzmény: mcI_2.0 (24042)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24044
Itt pl a subaru és evo belpiacosokra gondolok, de akár a honda, nissan szinte bármelyiket sorolhatnám!
És itt nem a mostaniakra gondolok hanem a 15évvel ezelőttikre amikor még köszönő viszonyba nem volt az euro25-ös motor!
Amik hozzánk kerültek imprezák meg evo, azok is lealáztak mindenkit, de kint japóba már az első impiből is volt 320Le-s változat, meg még erősebb is ahogy evo-ból is, csak azokat megtartották maguknak(a szemetek)!

Az a baj amúgy ezekkel az M,S,AMG cuccokkal hogy mind 4-5-6-7000ccm-ből hoz ki annyit amit a japók fele akkora motorból, szóval én ezeket nem hasonlítom hozzájuk mivel nincs értelme, mert ha fele akkora ccm-ből kihozzák ezt a teljesítményt akkor ennyiből még többet!
Ezeket én az ámerikai nagy hemi blokkos retkekhez hasonlítom, mert azokkal egy súlycsoport!
Maserati,ferrari meg a többi szép és jó csak az a baj, hogy olyan pénzekbe kerülnek amiből legalább 5 olyan toyota supra-t építek ami bucira veri mindet. :D

Az meg hogy a japók még mindig nem kezdtek bele a turbósításba mint az eu gyártók azért jelent valamit! Az a helyzet, hogy még most is ki tudnak hozni annyi pacit a motorokból mint az itteniek a kicsi turbókból, de ha már nem lesz mit fejleszteni akkor majd rádobnak egy turbót és minden erőlködés nélkül kihoznak belőlük annyival többet, hogy azokat legyen érdemes megvenni inkább. Persze ez az én véleményem ezzel lehet nem egyetérteni, de szerintem ez lesz.
Előzmény: zee2003 (24040)
seewer Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24043

Jól beszéltél. Engem meg az sem érdekel, hogy a ringen kapok egy mp-et, mert lehet, hogy én bénább vagyok, vagy a gépem alja nem üti az aszfaltot és ezért kanyarokban több mp-et bukok. Viszot ami a lényeg, nagyon nyomatékos és nem zötyög rossz úton!

Nem a ringre vettem a gépet!

Előzmény: -ikszipszilonze- (24041)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24042

Annyiban igaza van Tomcy7-nek, h ha olyan áron jönnének be hozzánk a japó "sport" és sportkocsik, mint mondjuk USA-ba, akkor az európai gyártók tényleg bajban lennének... Mit szólsz mondjuk az RX-8, gyár által ajánlott, kb. 4,5 millió Ft-os eladási árához? Sztem már rég egy olyannal furikáznék... ;)

(jó, tudom, arra még jönne szállítás, meg aztán regadó, blablabla... :( de amcsiban tényleg ócsón mérik, ott annyiért vehetsz is egy olyat)

Előzmény: zee2003 (24040)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24041
en ebbol csak a sportauto szora reagalnek, sztem messze nem sportauto, se a swift sport, se a gp sport vagy epp az ON bravo sport.
a mito gta ha egyszer kijon, arra azt mondom talan hogy sportauto, de azert az is erosen az alapmodellbol epitkezik, mig nezz meg egy versenygepet, ott minden le van cserelve, csak a kasztni "hasonlo" az alaphoz. nem azt mondom hogy ez hatarozza meg, de nem is a loerok szama, meg a kemenyitett futomu. :)
ha azt mondjuk autoinkra hogy sportos, akkor azt ugy el lehet fogadni. reszemrol a sport jelzo eleg marketing duma.
Előzmény: Tomcy7 (24037)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24040

Én sem ebben a stílusban álltam Hozzád (bár Őt is meg tudom érteni) lásd: 23393 de ezzel a japán belpiacos dologgal azért vitatkoznék. Azért a BMW M3, 5, 6, Az Audi S4, 5, 6, de még inkább az RS4, RS5, R8 azért csúnyán elpáhol bármilyen japán sportos vagy sport autót is. És akkor a mostanában kellemesen feltörekvő és végre magára találó AMG Merciket nem is említettem. Ja és, hogy hazabeszéljek kicsit Maserati, Ferrari?

Felteszem pl. Skyline GTR-re gondolsz, vagy a Honda belpiacos cuccaira.

Egyébként a "nagyobb teljesítményű" belpiac nagy titka a környezetvédelem illetve annak hiánya. Ha ez az európai gyártókat sem súlytaná, bizony más lenne a leányzó fekvése az öreg kontinensen is ;-)

Előzmény: Tomcy7 (24037)
seewer Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24039

Most olvastam részletesebben vissza a tegnap estétől, és tényleg kultúrált formában történt az "eszmecsere". :-)

Előzmény: Tomcy7 (24038)
Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24038
Nem áll senki hadban senkivel, csak beszélgetünk, szerintem elég kulturáltan.
Előzmény: seewer (24034)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!