Keresés

Részletes keresés

Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.26 0 0 685
Bocsánat, kicsit bolond a rendszer, és az entert is korán nyomtam meg.

Azt írod, a hármas jelenet azért erotikus, mert tudjuk, hogy nem csak a testük elégül ki. Hanem még milyük? A lány talán a debil apja elől menekül a szexbe, az egyik fiú az, aki az anya-lánya szeretője, a másik fiúról se igazán derül ki, mi másért dugja Kisbarackot, ha nem a testi kielégülésért.

Az igaz, hogy sem a művészfilm sem az erotika nem könnyen meghatározható kategória, és az is igaz, hogy a kategorizálásnál vigyázni kell, nehogy sablonokban gondolkodjunk. Ezért is próbáljuk meg eléggé árnyaltan körüljárni az erotika jelentését.

Tökéletes megoldást úgyse találunk, hiszen egy gerontofilnak az tévéhíradó lesz erotikus, amelyben a szociális otthon legidősebb lakójával készül interjú.

Előzmény: Zsorzs LeGars (682)
Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.26 0 0 684
Nincs előttem a forgatókönyv, de nem emlékszem olyan utalásra, amelyből kiderült volna a nyalós jelenet alőtt, hogy ott nem egy óvodás korú, tévé előtt ülő kislány feszes mellű, mosolygós, és maximum 30 éves édesanyjáról van szó, hanem az a fiú barátnőjének az anyja. A szexjelenet pedig kifejezetten kedves, és szerintem vágykeltő. Vagyis erotikus. Miért változtatja ezt meg az tény, ami később derül ki? És ha valóban a barátnője anyjával kavar, ez miért csökkenti visszamenőlegesen a jelenet erotikáját?
Azt írod, a kép felizgat, de attól még nem erotikus? Mit csináljon még veled egy erotikus jelenet azon kívül, hogy felizgat?
Előzmény: Zsorzs LeGars (682)
Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.26 0 0 683
Nincs előttem a forgatókönyv, de nem emlékszem olyan utalásra, amelyből kiderült volna a nyalós jelenet alőtt, hogy ott nem egy óvodás korú, tévé előtt ülő kislány feszes mellű, mosolygós, és maximum 30 éves édesanyjáról van szó, hanem az a fiú barátnőjének az anyja. A szexjelenet pedig kifejezetten kedves, és szerintem vágykeltő. Vagyis erotikus. Miért változtatja ezt meg az tény, ami később derül ki? És ha valóban a barátnője anyjával kavar, ez miért csökkenti visszamenőlegesen a jelenet erotikáját?
Azt írod, a kép felizgat, de attól még nem erotikus? Mit csináljon még veled egy erotikus jelenet azon kívül, hogy felizgat?
Előzmény: Zsorzs LeGars (682)


Zsorzs LeGars Creative Commons License 2003.12.25 0 0 682
A jelenet mögöttes tartalma nélkül nincs erotika. Számomra inkább szomorú, hogy a srác a csaja anyjával dug. (Vagy nyal.)Lehet, hogy a kép felizgat, de attól még nem erotikus. Nem mozgat meg. Elfelejtem az erotikus tartalmát később.
A hármas jelenet pont azért erotikus, mert tudjuk, hogy nem csak a testük elégül ki. Ha erre gondolok, megemelkedik később is a gyomrom.

Kicsit kategorizálósnak tűnik az erotikus művészfilmezés. Az erotikuson főleg nincs mit kategorizálni. Ahogy mondtad, mindenkinek az erotikus, amit maga is szeret. De a művészen sincs mit. Nincs meg az a határ, ami alapján kijelölhetnéd, mi milyen kategória, mi művész, mi nem az. Pornó? A Ken park egyben az is. Az Emmanuelle talán lányregény egy hatvanas férfi számára, egy kamasznak flash és művészfilm. Ki mondja meg, melyiküknek van igaza?

"a hármas szex jelenete miatt pedig alkalmasnak tartom arra, hogy erotikus művészfilmként tartsuk számon."

Egy film egy jelenettől nem lesz erotikus. És úgy is lehet az, hogy egy csók sem csattan el. Vagy alig. A Twin Peaks minden párbeszédéből kisüt valami bűnös erotika, a Ken Parknál hatszázszor erősebben, mert minden szereplő egymással vonzás-taszítás kapcsolatban áll.

Előzmény: Katinka 1984 (681)
Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.25 0 0 681
Okos dolgokat írsz, néhány ponton egyet is értünk.
Korábban már volt itt egy olyan meghatározása az erotikának, hogy erotikus az, ami felkelti bennünk a vágyat, ami kedvet csinál a szeretkezéshez.
Ebben a filmben két jelenetet tartok erotikusnak, amikor a srác kinyalja a barátnője anyját, illetve amikor Kisbarack a két fiúval szeretkezik. Mindkét jelenet kifejezetten kedvcsináló, szépen filmezett kölcsönös vágyakozást fejez ki.
Az önmagát fojtogató srác masztizós jelenete csak annak erotikus, aki szereti magát maszti közben fojtogatni. Ugyanez vonatkozik a kikötözős jelenetre: a szado-mozo szexre fogékony nézők bizonyára azt is erotikusnak tartják.
Több szexjelenetre most hirtelen nem is emlékszem a filmből. Az arány tehát 2 : 2.

Fontos, hogy itt az erotikus művészfilmekről beszélgetünk. Természetesen egy régi Emmanuelle sokkal erotikusabb, mint a Ken park, de az első film kivételével a sorozat művészi értéke már eléggé kétséges. A művészfilmek közül viszont alig tudok a Ken parknál bátrabb filmet említeni, a hármas szex jelenete miatt pedig alkalmasnak tartom arra, hogy erotikus művészfilmként tartsuk számon.

Előzmény: Zsorzs LeGars (680)
Zsorzs LeGars Creative Commons License 2003.12.25 0 0 680
Ken Park...

Nem tudom, mennyire erotikus film... És azért nem, mert persze, tele van szexszel, és eléggé hatnak is bizonyos részek az ember libidójára, de a sok szex nem az erotikát szolgálja. Nincs olyan jelenet, ahol a szerelemről szólna a szex, kivéve a fotón is látható hármast, ahol végre nem arról van szó, hogy bántanánk valakit. Erotikus vajon az, ahogy Kisbarack kiköti a pasiját az ágyhoz? Inkább olyan, mintha teljesen kifordultunk volna önmagunkból, mintha minden érték teljesen felborult volna.
Nem attól erotikus valami, mert szexis vagy pornográf vagy pusztán szélsőséges és exhibicionista. Az erotikában nagyon sok az érzés. Az hat igazán, nem pedig a meztelenség. A Ken Parkban a szex inkább szolgál arra, hogy azon keresztül is kimutassa, mennyire a nihilbe süppedtünk, hogy érzelmeink mennyire sekélyesek lettek attól, hogy a szeretet és a szerelem nagy intéssel eltűnt a láthatáron. Nekem egyébként baromira tetszett a film, de ha ezt nevezzük erotikusnak, akkor érzelmileg valahol nagyon elcsúsztunk.

Előzmény: Katinka 1984 (679)
Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.24 0 0 679
Köszi a tippet, tényleg érdemes volt megnézni a Ken parkot. Ha erotikus művészfilmekről készítünk TOP-listát, akkor ennek ott kell lennie az élbolyban.

Kedvcsinálónak idézek egy – minden nüansznyi részletre kiterjedő – kritikából:

"Miért nem olyan nyersre van komponálva ez a film, hogy a szánkon jöjjön ki a gyomrunk? Lehet, hogy a válasz Ed Lachman, aki profi operatőr. Nagyon profi. Amit megnyerünk a színészek természetességén az elvész a megmutatás tökélyén. A maszturbálós snitteknél kifejezetten sajnáltam a szereplőt, mert ahhoz, hogy ilyen szépen bevilágítsák (két kameraállásból, más-más fényekkel) és minden pengén menjen, legalább háromszor ki kellett vernie."

Előzmény: Pápaszem (668)
Pápaszem Creative Commons License 2003.12.23 0 0 678
Változik a kor, változik az erotikához való viszony is.
Sáfár Anikó nyilatkozatát én sem tartom szerencsésnek. Nem is értem, mi lehetett a célja, amikor ezt mondta az újságírónak. (Ha valóban ezt mondta – ez ugyanis egyáltalán nem biztos.)

A sok évtizede megszűnt Ifjúsági Magazinban olvastam vele egy olyan interjút, amelyben arról mesél, hogy rendszeresen tornázik, mivel a vetkőzős jelenetekben csinosnak kell lennie. Arról nem panaszkodott, hogy mindezt kényszerből teszi. Inkább úgy tűnt, bátran vállalja a szexszimbólum szerepet, és készül a következő erotikus lehetőségre.

Emlékszem egy televíziós beszélgetésre is, amelyben ő és Udvaros Dorottya mesélt arról, milyen érzés nekik vetkőzős jelenetben szerepelni. Sáfár Anikó ott is azt állította, ő valójában szemérmes típus, Udvaros Dorottya pedig azt mondta, számára teljesen természetes, hogy néha meztelenül kell játszania a kamera előtt. (Fordítva kevésbé lett volna meglepő.)

Ma már az új nemzedék sokkal céltudatosabban építi erotikus vagy művészi karrierjét:
Szexi Barbie lett Csősz Bogiból

Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.23 0 0 677
Ugyanonnan egy másik cikk ebből a témakörből, annyi különbséggel, hogy az itt említett sztárok nem csupán a szépségük, hanem a tehetségük miatt is kedveltek.
Pucéran kezdték


Katinka 1984 Creative Commons License 2003.12.23 0 0 676
Anikót mindig is a szépségéért tisztelte, aki tisztelte. És sose az eszéért.
Ennek a nyilatkozatnak minden állítása tévedés. A tévedés nem is jó szó, csak igyekszem udvarias és megértő lenni.
Az illusztrációként közölt fotót se kényszerből csinálta, Anettka műsorába se muszájból került boában, és tudomásom szerint Jancsó filmjeiben se azért voltak meztelen nők, hogy utána kilométeres sorok tolongjanak a mozipénztárak előtt.
A művésznő állítása, hogy a film színtiszta üzlet volt, egyenesen tudatlanságra vall. A szocialista évtizedekben, amikor minden filmet az állam finanszírozott, és a jegyárak is jelképesek voltak, nagyon sokadrangú szempontnak számított, mekkora egy magyar film árbevétele, nézettsége. Ha máshonnan nem, ezt a férjétől is tudhatná.
Lélektanilag viszont megértem, hogy egy olyan színésznő, akinek egész életében a külső adottságai miatt osztottak szerepeket, és nem azért, mert alkalmasnak ítélték komoly drámai feladatokra, ilyesmiket locsog. Okosabban tenné, ha büszke lenne a szépségére, és nem próbálná visszamenőlegesen hiteltelenné tenni valamennyi alakítását.
Akinek van kedve vitatkozni, arra kérem, sorolja fel a művésznőnek azokat a szerepeit, amelyeket egy - még amatőr színészi ismeretekkel se rendelkező - szexis manöken ne tudna eljászani.
Előzmény: andersen-69 (675)
andersen-69 Creative Commons License 2003.12.23 0 0 675
Ha találok Galsai Pongráctól valamit,és érdekel valakit is,akkor beteszem ide.
Addig is egy érdekes cikk,arról,hogy a művészi film valóban művészi-e,a szinésznő szemszögéből nézve.
A CIKK

Például érdekelne,hogy mi Lindabi véleménye a dologról :-)
Andersen
Előzmény: Pápaszem (674)
Pápaszem Creative Commons License 2003.12.21 0 0 674
Hernádi Gyula és Jancsó Miklós "Vitam et sangvinem" címen adta ki könyvben a trilógia forgatókönyveit, de tényleg csak az első kettő valósult meg.

Galsai Pongrác színészinterjúit érdemes olvasgatni, bár a javát már a könyvtárakból is ellopkodták.

Előzmény: andersen-69 (673)
andersen-69 Creative Commons License 2003.12.21 0 0 673
A Lady Chatterly-t kétszer is megfilmesitették,nekem az első változat,Kristellel jobban tetszett.Erotikusabb volt.

Érdekes dologgal találkoztam egy régi újságban.Azt tudtam,hogy Jancsó annak idején trilógiát tervezett,az első kettő el is készült,Magyar Rapszódia és Allegro Barbaró cimmel.A harmadik rész,ha jól emlékszem Concerto lett volna a cime,soha nem készült el.És nem készült el egy másik filmje sem,amit Wajdával közösen forgattak volna Bem apóról.Érdekes lett volna látni,hogyan visz bele Jancsó ebbe a történetbe ruhátlan lányokat,igéretéhez hiven.

És még egy adalék Pápaszem egy leveléhez Bara Margitról.Ha még nem felejtettétek el.A cikk a hetvenes évek elején íródott,Galsai Pongrác tollából.Kommentár nélkül.
A cikk

Andersen

Előzmény: Napkirály (672)
Napkirály Creative Commons License 2003.12.21 0 0 672
Az Emmanuelle első részéről elfogadom, hogy nem művészfilm, hanem igényes erotikus film.

A Lady Chatterly szeretőjéről viszont úgy gondolom, művészfilm, legalábbis annak szánták az alkotói. Talán az lehet a különbség, hogy ha egy film azzal a céllal készül, hogy ábrázolja az erotikát, akkor az erotikus film, ha pedig más célja volt vele a rendezőnek, akkor egyéb műfajról beszélhetünk, pl. művészfilmről. A Lady szerintem művészfilm, mert a férj döntései (mikor engedi el feleségét, és miért válik mégis egyre féltékenyebbé), illetve az, hogy az asszony mennyi tépelődés után válik az erdész szeretőjévé, inkább lélekábrázolás mint a szex ábrázolása. Az a néhány erotikus jelenet pedig - bár ezek tették híressé a filmet - nem nyomják el az egyéb közlendőket.

Éppen ezért tartom művészfilmnek az Érzékek iskolája című magyar filmet is, bár a plakátokon úgy hirdették a bemutató előtt, hogy erotikus dráma. (Ami persze nem létező műfaji kategória.)

Előzmény: Moll Flanders (671)
Moll Flanders Creative Commons License 2003.12.19 0 0 671
"Veszedelmes viszonyok"
Hmmmmm....kedvenc filmem és könyvem :)

A Lady Chatterly szeretőjéről volt már szó? Nem olvastam végig topikot. Nekem nagyon tetszett. Silvia Kristel nagyon erotikus volt a 80-as években, asszem ő játszotta az Emmanuelle filmek első részeit is, az elsőt tuti.

Előzmény: Zsorzs LeGars (670)
Zsorzs LeGars Creative Commons License 2003.12.19 0 0 670
A Szindbád szerintem is abszolút erotikus. A Lopott Szépséget viszont első helyre tenni? Azzal az unalmas, elcsépelt, olaszozgatós szabadosságával? Hinnye de jó a komfortszex. Pedig a csaj, kiesett a neve, az Aerosmith-es lánya, tényleg gyönyörű.

Mit szóltok a Stephen Frears-féle Veszedelmes viszonyokhoz? Amikor nem beindulsz, hanem hetekig bizsereg benned, hogy a világnak rontasz, felborítasz minden szabályt, magadnak élsz, tested teljes kiterjedésével. Persze én kamaszkoromban láttam először, hát ezért is hatott így rám.

Van egy szerző, Hervé Guibert a becses neve, aki egészen sajátos kapcsolatot tart fenn a testtel a regényeiben és novelláiban, önéletrajzi cuccaiban. A testben mindenre van válasz, a test, mint állandó rejtély, a kutatás tárgya, a lélek teljes jogú párja. A felfedezés kincsestára. Nem tudom, olvastatok tőle valamit?

Előzmény: Napkirály (663)
Libapásztorlány Creative Commons License 2003.12.18 0 0 669
Nagyon tetszik a művészfilm ilyen egyszerű meghatározása, és be kell vallanom, én se emlékszem, ki rendezte az Emmanuelle-t.

Viszont mitől erotikus egy film?
Ha nemi aktusokat vagy erre való készülődéseket ábrázol? Ez inkább a szexfilm meghatározása lehetne. Ha több jelenete is alkalmas a nemi vágy felkeltésére, vagyis kedvet csinál a szexhez? Akkor viszont nem erotikus művészfilm a Casanova, az Onibaba, az Érzékek birodalma - hiszen ezek láttán inkább elmegy a kedvem a szextől, mintsem kedvet kapjak ilyesmire. Nem is beszélve Pasolini retteneteseiről, élükön a Salo, avagy Sodoma 120 napja című okádékkal.

Pápaszem Creative Commons License 2003.12.18 0 0 668
Ha nem határozzuk meg, mit jelent az "erotikus művészfilm" elnevezés, nehezen fogunk Emmanuelle-ügyben közös nevezőre jutni.
Kétségtelen, hogy az unalom még nem avat egy filmet művészfilmmé, de az is igaz, hogy a legelső Emmanuelle-filmnek még volt egy kis mondandója szabadságról, emberi kapcsolatokról, értékrendről, filozófiáról.

Az Emmanuelle talán nem erotikus művészfilm, inkább művészi igénnyel elkészített erotikus film.

Én azt tekintem művészfilmnek, amelyről sok-sok év múlva is töprengés nélkül jut eszembe, hogy ki rendezte. Az amerikai krimikből, vígjátékokból mindig a színészre emlékszem, de fogalmam sincs, ki a rendező. Viszont Bergman vagy Fellini filmjeit mindig a rendező filmjének fogom tartani, bármilyen kiváló színészek játszottak benne.

Másrészt vannak szexről szóló, nem erotikus filmek is. Például sem Fellini Casanováját, sem Larry Clark Kölykök című filmjét nem nevezném erotikusnak, pedig a nemi aktus ábrázolása nagyon fontos része a filmnek.

Szó volt már ebben a topicban Robbe-Grillet A szép fogolynő című filmjéről. Ízig-vérig művészfilm, jókora műveltség kell a megértéséhez, értelmezéséhez, viszont minden jelenetében ott lüktet az erotika igérete. De Polanski első filmjét vagy Bergman Personáját is erotikus alkotásnak tartom, holott nincs is bennük erotikus jelenet.

Ha még nem láttátok, érdemes megnézni a Ken Park című filmet:

andersen-69 Creative Commons License 2003.12.18 0 0 667
A nap szépe

A szép bajkeverő

Gyengéd unokatestvérek

andersen-69 Creative Commons License 2003.12.18 0 0 666
Szerintem nem művészfilm az Emmanuelle.Hacsak az unalom nem teszi művészivé.Szépen fényképezett,erotikus film,kellemes szinésznőkkel.Nem több.

Néhány művészfilm,az én kedvenceim közül:
La belle noiseuse-(A szép bajkeverő-Emmanuelle Béart)
Tendres cousines-(Gyengéd unokatestvérek-Anja Schüte)
Belle de jour-(A nap szépe-Catherine Deneuve)
Requiem-(Frajt Edit)

Andersen

Előzmény: Napkirály (663)
Libapásztorlány Creative Commons License 2003.12.18 0 0 665
Én is azt mondom, az Emmanuelle művészfilm. Az első része, vagyis az, amelyik a regényből készült, mindenképpen. A könyv elég komoly filozófiai fejtegetéseket tartalmaz a szabad szerelem varázsáról, és ebből egy kevés a filmben is látható. Van történet, vannak jellemek, van egészen világosan megfogalmazható "mondanivaló".

Viszont a Szindbádnál erotikusabbnak tartom Jancsó Magánbűnök, közerkölcsök című filmjét, vagy akár A zsanok szíve filmet is.

Előzmény: Napkirály (663)
deszka Creative Commons License 2003.12.17 0 0 664
Mindenképpen m?vészfilm!
Előzmény: Napkirály (663)
Napkirály Creative Commons License 2003.12.17 0 0 663
Több fórumon vitatkoznak azon: melyik a világ legjobb 10 játékfilmje? Bár ez valószínűleg nem szavazás kérdése, talán érdekes lenne egy olyan közvéleménykutatás is, amely arról szól, melyik lehet a világ legjobb 5 erotikus művészfilmje.
Szerintem:
- Lopott szépség
- Emmanuelle (a legelső mozifilm)
- Szindbád
- Édes élet
- A bűn szépsége
Vitatémának ajánlom: művészfilmnek tekinthető-e az Emmanuelle?

Édes élet:

andersen-69 Creative Commons License 2003.12.15 0 0 662
A szereplő kiválasztásában elsősorban a tehetség számit.

Előzmény: Pápaszem (661)
Pápaszem Creative Commons License 2003.12.14 0 0 661
Egy rövid hír. Felhívnám a figyelmet az utolsó mondatra, amely kiválóan rávilágít, hogy az író milyen önfeláldozó módon vesz részt az előkészítő munkákban. :)
------------------------------------------

Filmre viszik Ernyey erotikus regényét

december 11. 13:05
[Index]

Film készül Ernyey Béla könyvéből, a Curva Pericolosa-ból - írja a ma.hu. A színész erotikus regénye 11 ezer példányban fogyott el, így Dobray György, a Szerelem első vérig trilógia rendezője és Sándor Pál producer megvette a szerzőtől a megfilmesítés jogát. Ernyey Béla csak a főszereplő lány kiválasztásában szeretne résztvenni.

Pápaszem Creative Commons License 2003.12.05 0 0 660
Én úgy gondolom, nincs ok az elkeseredésre, hiszen egy topic népszerűsége és egy topic értéke között nincsen semmiféle összefüggés. Úgy látszik, most kimerült a rejtvényfejtő kedv, de ez sem baj, talán majd később, másképpen, más formában újra feléled. Véleményem szerint az sem tragédia, ha hetekig nincs egyetlen hozzászólás sem. Tamara és Andersen nagyon sokat tettek, hogy rendszeresebb hozzászólások érkezzenek, de ez csak attól várható el, akinek folyamatosan van internet-elérési lehetősége, szereti a fórumozást, érdekli a nem pornográfiát jelentő erotika, és jó ízlésű művészetkedvelő. Valljuk be, manapság ez kevés emberben van meg így együtt. Az egyetemista lányoktól nem várható el, hogy otthonosak legyenek a 60-as évek művészfilmjeiben, vagy olyan színadarabokról tudjanak, amelyeket én gimnazista koromban láttam.

Azt javaslom, nézzünk be ide időnként, és inkább élményeket, véleményeket írjunk, műsorokat ajánljunk egymásnak - mindenféle kötelezettség nélkül.

Tamara, én azt szeretném, ha visszajönnél, és azt hiszem, mindnyájan így vagyunk ezzel. Ha pihensz, megértem, de remélem, rövidesen újra jelentkezel.

A színházlátogatók bizonyára tudnak róla, hogy már bemutatták a Nana című musicalt a Piccolo Színházban. Ezt az előadást elképzelhetetlennek tartom erotikus jelenet nélkül, meglepne, ha a címszereplőt egyszer sem láthatnánk meztelenül. (Kettős szerepeosztás: Kovács Martina és Kovács Lotti - utóbbiról még nem hallottam.) Sajnos decemberben kevés előadás van, mára már nem is kaptam jegyet, de remélem, érdemes lesz megnézni.

Kovács Martina:

anteus Creative Commons License 2003.12.04 0 0 659
Sajnálom, hogy Tamara read only-ba ment, mert fiatal kora ellenére éretten gondolkodó lánynak tűnt, kedveltem a hsz-eit. Meg aztán a topic is a kedvenceim között van, de azért ne legyünk túl szigorúak. Egy topic nem akkor él, ha a tagjai erejüket megfeszítve tartják víz fölött...ha egy topikra természetes igény van, akkor nem kell küzdeni érte, pörög magától.
Ez talán kicsit köldöknézős, sznob topik (én éppen ezért szeretem :-), ezért a csörgedezés...de azért ne temessük még...az is lehet, hogy most indul csak be igazán :-)
Előzmény: andersen-69 (657)
deszka Creative Commons License 2003.12.04 0 0 658
Meg egyébként a sok 13-17 éves iskolástól mit is várunk? Mert ne feledjük ide az indexre 70%-ot teszi ki a fiatal generáció. Nekik semmit nem mondd ez a topic. Ez a téma.

Nekik ez még mást jelent.

Előzmény: andersen-69 (657)
andersen-69 Creative Commons License 2003.12.04 0 0 657
Valóban igy nincs sok értelme.
Ahhoz,hogy egy topic működjön,az kell,hogy mindenki tegyen érte valamit.Bocs a kritikáért,de jellemző,hogy Tamara levelére a legújabb látogatón kivül senki nem reagált.Mint ahogy akkor sem,ha valakinek volt valami véleménye.(Lásd Pápaszem irása Bara Margitról).Mindenki ült a langyos vizben.
Soha senki nem irt egy szinházi élményéről,vagy ha látott egy jó filmet.Senkinek nem volt véleménye semmiről.Néha,kéthetente-havonta irtatok valamit,és kész.
Ezek szerint senki nem látott egyetlen szinházi előadást,nem látott egy filmet,nem olvasott könyvet?
Pedig Tamarának igazán remek ötletei voltak,hogy szórakoztassa a nagyérdemű törzsközönséget. :-(
Búcsúzóul én is beteszek egy cikkrészletet,ez is nagyon jellemző:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Andersen
Előzmény: Tamaramara (655)
deszka Creative Commons License 2003.12.04 0 0 656
Egyébként Madonna volt az én feladványom, és a Hollywood klipjében láthatók az ominózus beállítások, melyért perel a fotós.

Én is azt éreztem, hogy ez csak egy rejtvénytopic, de sebaj.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!