Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Grg Creative Commons License 2004.09.27 0 0 2690
Annyira nem figyeltem, hogy mikor volt ez, mi márciusban határoztuk el, hogy Kalosunk lesz majd, és akkor nézegettem öket. de akkor ezek szerint mégsem annyira régen volt még 155-ös
Előzmény: gyasza (2689)
gyasza Creative Commons License 2004.09.27 0 0 2689

Régebben volt 155-ös?? Én idén júliusban vettem.. Az már réginek számít?...Vagy pedig "ilyen jutott" ...?

Előzmény: Grg (2688)
Grg Creative Commons License 2004.09.27 0 0 2688
Igen, nézd meg az oldalt, eddig az 1,2-eseken 175 volt és az 1,4-esekn 185. Tudom, régebben 155 is volt.
A fogyihoz nem tudok hozzászolni, még nincs min mérni, de azt tudom, hogy apám három 1,3-as Switje nem ment 6fölé, és a mostani 1,6-is(!) Mégane sem, pedig nem öregurasan vezet. Szóval a papir szerinti 8,4-es városi fogyin azért valamit javithatnának.
Előzmény: gyasza (2687)
gyasza Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2687

Nah újúlt erővel újra ittvagyok, és talán most már nem írok több  hülyeséget. Tényleg a 3 ajtósnak még normális eleje van :) Ez elkerülte a figyelmemet:)

 

1.2-es-re 185-ös gumikat tesznek már? Nekem a 155-össel is 7 litert fogyaszt... (ezt én soknak tartom, bár ahogy olvastam a többieket ez még átlagos)(apám 1.4-es Focusa elmegy 6 literrel, és nincs különösebb képpen kímélve. Akkor az én 1.2-esem kímélve 7et minek eszik... Múlt héten volt software frissítésem, állítólag az miatt is csökken a fogyasztás. Majd kiderül.

Előzmény: Grg (2686)
Grg Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2686

A 3 ajtósnak "régi" 5ajtós elelje lesz, lásd lentebbi képek. De betudjuk a korai időpontnak :)

 

Nekem egyébként nem igazán érthető, hogy miért kell az 1,2-esekre 185/60-as gumit tenni? Ekkora gumi fater 1,6-os Méganeján van.... Ezezkután nem csodálom a magas fogyasztásat...

Előzmény: gyasza (2682)
gelber80 Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2685
A jelszo nekem sem sikerult... marmint megvaltoztatni
Előzmény: gyasza (2682)
Sarkany Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2684
A jelszóváltás nekem nem sikerült... :(((
Előzmény: gyasza (2682)
gyasza Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2683

...hogy miért írtam www.chevrolet.index  -et.. azt még én sem tudom... lehet azért mert már tegnap múlt 15 perccel... :) Erre fogom a hülyeségem. Szóval helyette a  : www.mychevrolet.info  -t akartam irni...

gyasza Creative Commons License 2004.09.26 0 0 2682

Húú már láttam Chevrolet reklámot a TV-ben.. Szegény Daewoo honlap már meg is szűnt, és átirányít a chevire. Viszont az fura, hogy a Kalos miért nem lett Aveo stb...

 

Tudom már pár oldalon keresztül elemeztétek a chevik-daewook elejét, de mi lesz a végeredmény? Ahogy észrevettem a képek alapján mind a 3-4-5 ajtósnak egyforma eleje lesz? A régi 4 ajtós lámpái és az új "keresztes" rács.. Háát... nem értem hogy miért nem az 5 ajtós D.Kalos lámpáit használják.. Az a külön index, szerény véleményem szerint elcsúfítja (bocs akinek tetszik!) :)

 

Meglátogattátok már a www.chevrolet.index  -et? Annak mi értelme van? Mert hírlevél még nem érkezett, és ott sincs sok minden újdonság. Viszont ha valaki tudja, hogy hogy lehet jelszót váltani ott, akkor lécc segítsen, mert 2 percig pötyögöm be az összevisszal logint és pass-t amit kaptam a regnél..

 

Jóéjt mindenkinek!

twk004 Creative Commons License 2004.09.25 0 0 2681
Üdv!

Úgy gondolom, elbeszélünk egymás mellett, más szóval: pofozzuk a sz@rt... Én is elismertem, hogy nem volt komoly az érdeklődés. De ez SEM jogosít fel egy értékesítőt, hogy egy ügyfelet félvállról vegyen. Talán nem véletlen (illetve közrejátszhat a dologban a Daewoo-szalonok hozzáállása is), hogy a Kalosból EGYMAGÁBAN többet adtak el 2004. első 6 hónapjában, mint az G-H Astrákból ÖSSZESEN (a Corsából meg csak felét-harmadát, ezért állítom a Kalos-t az Astrával szembe). Tudom, hogy nem egy kategória a két típus, ellenben az Astra nagy előnye az eladások értékelésénél, hogy cégautóknak, flotta-vásárlások esetében népszerű típusoknak bizonyultak. Mégis, a kisember inkább a megfizethető Kalosba ül, holott agyon-reklámozzák mindenféle fórumokon a kifutófélben levő lengyel gyártású (!) G Astrát, hogy "már 2.390.000,- HUF-tól!". Nem tagadom, ennyit mindenképpen megér a Típus, csak azért elgondolkodtató a dolog...

"Az általad említett "mindenféle elektromos fittyfene" kategóriába tartozhat napjainkban az ABS, ASR, ESP, légzsákok, elektromos ablakok, elektromos fűtött tükrök, motoros fényszórók, ködlámpák, klíma, távirányítós centrálzár, riasztó, vég nélkül sorolhatnám még. Ezek megléte igencsak okozhatja az általad említett árkülönbözetet, mégha az Opel alapára magasabb is."

Lássuk ezekből a hasznosabbakat: az ABS-ASR-ESP (ez utóbbi 2 benne van a Corsában? Főleg a cimborám 1.2 NJoy-ában? Nofene...), a légzsákok, a klíma, és még talán a riasztó. A többi, vagyis a motoros fényszóró, a motoros-fűthető tükör, a fűthető ülés, a ködlámpa, meg egyebek, már ne is haragudj, de a "parasztvakítás"-kategóriába tartoznak! Csak plusz költség a megvásárlásnál, évente pár napot használja az ember (lásd: ködlámpa!), ellenben egy kisebb koccanásnál (vagy cserbenhagyásos tükör-letörésnél...) is tízezrekkel emelik a kár összegét. A fényszórót például remekül lehet állítani a tekerőgombbal is, kisebb a meghibásodási lehetősége, és még sorolhatnám az ellenvéleményeket a felesleges csingilingik ellen. Nekünk a centrálzár és az elektromos ablak csomagban volt a szervókormánnyal, így egy füst alatt megrendeltük azt is, de pl. elektromos tükröt, meg fűthető ülést eszünkbe sem jutott volna kérni a Kalos-hoz... Nem haszontalan dolgok ezek, mert el lehet vele büszkélkedni a haveroknak, hogy "...na, és még ködlámpát is rendeltem hozzá!", az illető meg rohadtul irigykedik, hogy milyen jól megy a sorunk, még ködlámpa is lesz a kocsinkban. Akinek van rá igénye illetve szüksége (pl. vidéken sokat autózik országúton), az természetesen rendelje meg, lelke rajta, de egy városi autó esetében teljesen felesleges a ködlámpa. Maximum csillagos nyári estéken lehet használni, mert van +1 kapcsoló a kocsimban, hát akkor használom is! Nem általánosítok, ez sajnos kb. 15 éves tapasztalat...

Nem tartalak hülyének, hozzáállás kérdése, hogy valaki mivel és hogyan kereskedik. Mondok én Neked valamit: a feleségem tagja egy próbavásárló cégnek. Ezt a céget különféle más cégek kérik fel 1-1 próbavásárlásra, mikor egy adott üzletük nem megy jól, és rá akarnak jönni, hogy esetleg min tudnak javítani az üzletmenet javítása érdekében. Na, egyszer az Opel Danubia kért 1 ilyen próbát az illető cégtől, amit a feleségemnek adtak ki, mint férjes asszonynak, viszont egy füst alatt engem kértek meg, hogy menjek el, és "adjam elő", hogy (minő véletlen, ellenben igaz!) 1.0 literes Corsát szeretnék vásárolni. Nagyon mérgesen jöttem el a Budaörsi útról, mert az értékesítőből mindent harapófogóval kellett kihúzni, a kocsit nem mutatta meg, nekem kellett körbe-bogarászni, ésatöbbi-ésatöbbi. Ez annál is szomorúbb, mert tudomásom szerint pont az Opel az a cég, amely az értékesítőinek tréningeket szervez, amelyen OKTATJÁK, hogy egy autót hogyan kell eladni. Ez az ember val'szeg hiányzott annó a kurzusokról... Ez is egy magyarázat arra, hogy a magasabb vételár mellett még miért is nem adnak el annyi Corsát, mint Kalos-t...

Végül: én is fenntartom azt az álláspontomat, még ha hülyének is nézel esetleg miatta, hogy a mai magyar viszonyok mellett a bérből és fizetésből élő átlagember nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy CSAK azért, mert egy autón Opel- és nem Daewoo- (Chevrolet-)embléma van, kiadjon +800 ezer forintot. A 2 légzsák hiánya engem is bosszant a Kalos-ban, az ajándék-klíma-akcióról 3-4 héttel maradtunk le, de ezen kívül az összes többi manuálisan állítható dologgal meg vagyok elégedve, és abszolút nem hiányzik egy elektromos kapcsoló-rengeteg az autónkból.

twk004
Előzmény: E34M5 (2679)
nord Creative Commons License 2004.09.25 0 0 2680

jól látszik az eleje és szerintem csereszavatos a régivel.

 

No igen, csak a régi motorháztetőről le kéne akkor feszegetni a Daewoo-emblémát:)

Az meg nem biztos, hogy jót tenne a fényezésnek...

Előzmény: Négyesi (2665)
E34M5 Creative Commons License 2004.09.25 0 0 2679

"A srácnak 2 légzsákkal, meg mindenféle elektromos fittyfenével van több a Corsában...ellenben 2.8 milla volt a gépezet, szemben az 1.99 millióval"

 

Az általad említett "mindenféle elektromos fittyfene" kategóriába tartozhat napjainkban az ABS, ASR, ESP, légzsákok, elektromos ablakok, elektromos fűtött tükrök, motoros fényszórók, ködlámpák, klíma, távirányítós centrálzár, riasztó, vég nélkül sorolhatnám még. Ezek megléte igencsak okozhatja az általad említett árkülönbözetet, mégha az Opel alapára magasabb is.

 

De nem ez a lényeg. Fenntartom azt az álláspontomat, hogy aki egy 1500 kilométeres Daewoo Kalost akar beszámíttatni egy Opel Corsába, az nem komoly érdeklődő, abból SOHA nem lesz biznisz. Ergó, ha én Opel-üzletkötő lennék, rövid úton felhomályosítanám az illetőt, hogy szar az Opel, jó a Kalos, csak ne fárasszon már, nincs semmi értelme, közben foglalkozhatnék más potenciális ügyfél-jelöltekkel is, ami később megtérülhet. Lehet, hogy ezekután hülyének tartasz engem, de például ezért nem leszek soha új-autó értékesítő sem az Opelnél, sem a Daewoonál.

Előzmény: twk004 (2634)
gelber80 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2678
Megneztem a chevrolet.hu-n az arakat, felszereltseget, stb...

Nekem az 1.4-es 8V-s lepcsoshatu Kalosom 2.463.000 Ft-ba kerult juniusban. Ezert a penzert most egy sokkal jobban felszerelt Kalost tudnek venni, amit mar Chevrolet-nek hivnak... hogy is van ez???????????????????????????????

Ja... most merges vagyok...
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2677
http://www.startlap.com/
a fejlécben most Chevy hirdetés megy
ionic Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2676

Csemegézzetek (újaknak: kattints rá és nagyob lesz):

 

 

Új - nálunk is várható - modellekért meg menjetek a www.daewoo-auto.com címre és az oldal alján kattintsatok a 2004 Paris Motor Show emblémára.

ionic Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2675

Újságban olvastam, hogy nemsoká lesz 3 ajtós Kalos is.

Kéremszépen:

- szélesített hátsó sárvédő-ívek

- BMW-sen visszakanyarodó hátsó-oldalsó ablakok = vaskos C oszlop

- És, és, és.... na mi? A 'régi' 5 ajtós orra!!!

Rohadt jól néz ki!

Sajnos az amerikában kapható 1.6-os motorral nem tervezik itthon árulni.

Marad az 1.4 16V a csúcs.

Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2674
Esetleg GM-Kalos is lehet...:)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2673

Topikcímhez:

 

Kalos.*

 

Bocsi :((

Előzmény: Grg (2671)
mephysto Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2672
Erre is gondoltam... de nem lenne az túl puritán? :)
Előzmény: Grg (2671)
Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2671
Vagy csak simán Kalos tulajokra? :)
Előzmény: mephysto (2670)
mephysto Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2670
Nem kéne átnevezni a topikot Daewoo / Chevy Kalos tualjdonosokra? :)
Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2669
Viszont fordulatszámmérő meg nincs...:(

Meg elég érdekes az oldal egyelőre....pl az 5a Kalos PLus, a teljesitménynél 3db 1,2 8V-van, a megjelenésnél 2db 1,4 16V.... ráadásul a 3féle 1,2-es kivitel nincs is megkülönböztetve...
Előzmény: Grg (2668)
Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2668
Vizsont ahogy elnézem a Kalos Direct-ben (alap Kalos) többminden van mint Daewoo-s korában, pl. rádió, vezető oldali légzsák....

Személy szerint a Chevis hűtőráccsal már a külön indexes orr rész is elfogadható, de azért remélem, hogy mégiscsak az eddig 5ajtós dizájnt viszik tovább, és a weboldalakon csak a régi képek miatt van fent más....
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2667
chikan: 2540-es hozzászólás
Előzmény: Rozsdaboglya (2666)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2666
De ez is chevy emblémás. Amit láttam, s már előttem ketten is említették itt, az daewoo logos. Tök ugyanaz mint a Lacetti. 4 ajtósban is van olyan.
Előzmény: Négyesi (2665)
Négyesi Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2665
Itt egész jól látszik az eleje és szerintem csereszavatos a régivel.
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2664

 

Nem tudom mi látszik belőle, de ilyesmi...

Előzmény: Rozsdaboglya (2663)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2663
Ja, és ez nem az, ami a chevrolet.hu-n látható (ott már az embléma is chevy). A daewoo németországi (biztos máshol is van) honlapján látható lacetti hűtőrácsa ilyen. Az autó orra, ezt kivéve, ugyanaz mint az eddigi 5ajtósaké.
Előzmény: Rozsdaboglya (2662)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2662
Múlt héten voltam pótkesztyűtartó beszerelésen, a szalon közepén volt kiállítva egy 5a-s Kalos az új hútőráccsal. (Gombos a  Szentendrei úton). Sajnos nem volt nálam a fényképezőm. Rákérdeztem, azt mondták, hogy a sedan is tök ugyanilyen. Márpedig ennek az eleje az én eddigi 5ajtósomra hajaz, csak a hűtőrács más. Szebb...
Sarkany Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2661

No, akkor most mi az igazság? :))

 

Tartok tőle marad a bárgyú hűtőmaszkom! :((

Ha igaz, amit ionic írt, akkor a randa megoldás tuningolásának irányában indult el a gyár. Ellenben, ha Sezlony kollega vizuális élménye a helytálló, akkor az új hűtőmaszk nem kompatibilis a régi négyajtós hűtőmaszkjával. 

Egyiknek sem örülök... :((

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!