Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tomcy7 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24186
A kocsi súly 100 felett már nem nagyon számít, onnan már a kocsi légellenállása és ereje számít!
A nyomatéknak meg semmi köze nincs semmihez az csak az érzés ami átver, csak annyi hogy abból számolják a teljesítményt vagy is a nyomaték és fordulat szorzatából.
Pl ezért van az, hogy egy 150Le-s benyás bmw vmax-ra megy mondjuk 215-öt a swift meg csak 200, pedig a bmw sokkal nehezebb!
Mert 200-nál amikor a swiftnek a nagy légellenállás miatt már nincs ereje gyorsítani ott a bmw-nek még van 25Le-erej.
Pl a mi astránkat simán lenyomja a swift pedig 150Le és dízel.
Persze amikor megjön T nyomás akkor jön a nyomaték és úgy érzi az ember, hogy ez aztán piszkosul megy, csak az tart kb 2000-től 3300-ig, míg a swiftnél 4800-tól 7000-ig(újnál 7200-ig), csak annyi a kül, hogy a swiftnél nincs hátbaverés csak pörög és megy.
Előzmény: Varshi (24182)
Varshi Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24185
megnéztem egy másik példát, az alapján arra sincs garancia, amit feltételeztem 180-ra. simán lehet, hogy csak azután éri utol, hogy a Swift leforog vmax-ig...
Előzmény: Varshi (24182)
vinjo Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24184
Láttam,de cseppet sem bánom a döntésem...
Előzmény: zee2003 (24140)
Varshi Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24183

na hogy ez mitől lett bold?

 

mindegy. a lényeg az, hogy +50% súlyt +10% lóerő nem kompenzál

Előzmény: Varshi (24182)
Varshi Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24182

Az a helyzet, hogy ha jó fokozatba teszi a váltót, akkor egy ideig (abban a fokozatban) tarthatja a lépést a TDI, majd utána hátrányba kerül.

 

A rövid első 3 fokozat (hogy városban is tudjon mozogni) után egyre hosszabb 4-5-6 kell, hogy épeszű vmax jöjjön ki 140 lóból.

 

http://www.zeperfs.com/match1461-1655.htm

Ez mondjuk sprint, szóval vonj le a különbségből mondjuk 1 mp-et (mert nem vált vissza 3-asba, ami így a dízelnek kedvezőbb), de még mindig túl nehéz lesz a középkategóriás (2 mérettel nagyobb!!) tepsi.

 

Ha megnézed a kis oszlopokat, akkor látod, hogy a Swift oldalán az utolsó mért idő (a 140) esetén már csökken az oszlop. Ha jól sejtem, úgy 180 környékére "olvad el" nullára, és akkor vagyunk ott, hogy egyezik a sebesség, de a távolság köztük az eddigi seb-különbségből adódóan tetemes. Úgy 190-200 közt utoléri a Passat, majd az ekkor már nagyobb sebessége révén elhagyja.

Előzmény: Mewo (24181)
Mewo Creative Commons License 2009.02.25 0 0 24181

Szerintem meg pont,hogy a lóerő eltörpül.A nyomatéka meg jóval több,mint kétszer akkora.Lehet,hogy nehezebb,de lép egy nagyot onnan az tuti.Rosszul gondolom Varshi?

Előzmény: Mr. Boró (24177)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24180
Nem jó a példád, mert az 1 millió 0,01 százaléka nem 10, hanem 100 :-)
Előzmény: VDaNi (24172)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24179
Attól is függ, milyen erős, a 140 lovasokat könnyű lenyomni, a 170 lovasok autópályán már nehezebb diók. A Swift váltója nagyon rövid, ez azért sokat dob a dolgon. Viszont 180 körül már kicsi a ménes.
Előzmény: -ikszipszilonze- (24178)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24178
pont irni akartam, 1x osszeakadtam egy pedetedeivel az m5on es 200ig tudtam vele tartani a lepest aztan o ment tovabb....:D bemenni be tudtam volna melle talan de hogy megelozzem tok eselytelen volt.
Előzmény: Mewo (24169)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24177
Tévedés. :-) Indulj ki abból, hány lóerő kell a 90-es sebességhez, aztán ennek függvényében hasonlítsd össze a lóerő-tömeg arányt. :-)
Előzmény: Mewo (24169)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24176
gázadáskor
Előzmény: -ikszipszilonze- (24069)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24175
Attól, hogy erős, semmivel sem nehezebb vezetni,

sőt.

Csak ésszel kell.

Mivel elsőkerekes, nagy meglepit nem fog okozni, max. a sperr miatt gázelvételkor, de arra ott az ESP.
Előzmény: -ikszipszilonze- (24069)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24174
Szerintem 1 autós topicon még ha OFF téma is, inkább autós dologról legyen szó, mint az ilyen nevetséges sorokról:

",no meg te is mennyire vagy kemény legény élőben."
Előzmény: Törölt nick (24065)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24173

Stilos!

 

Ha megnéznéd,nagyon megköszönném.Szerintem meg is veszem a Stilo topicon árultat.

VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24172
Mint a viccben, mikor az IBM kért a japánoktól 1.000.000 db winchestert, amiben MAX 0,01%, tehát 10 darab hibás lehet.

Jött az 1millió winchester a japánoktól és mellé 1 kis doboz, benne 10 hibás winchester, rajta a felirat:

"Nem tudjuk miért kellett ezeket is legyártani, de külön csomagoltuk"

:DD
Előzmény: Tomcy7 (24048)
VDaNi Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24171
Au!

Jó kis gép lehet.

Nagyon nagyjából kb. 10millióért tankoltak akkor abba az autóba, 12 literes fogyival és 200as átlag benzinárral számolva! :D
Előzmény: piros madááár (24136)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24170
Aztán a kicsi mindig a fejedre nő.A múltkor is veszekedtek a parkolóban lent egymással szemben.:)
Előzmény: mcI_2.0 (24163)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24169
Hát nem tudom,azért egy dízel passatot,amelyik valóban nyomja,azért nehogymá' megverjél.90-től sokkal jobban számít a nyomaték és a ccm.Ebben meg nem vagy jobb egyiknél sem.
Előzmény: Mr. Boró (24164)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24168
Persze, de ahogy elnézem, a jellemző típusok különböző márkájú hosszú ciciket szívogatnak. :-)))
Előzmény: mcI_2.0 (24167)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24167
Látom, mindenhol ismertek a jellemző típusok... :)
Előzmény: Mr. Boró (24164)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24166
Jól teszed,ne is maradj csendben,de azért mert más esetleg tapló,azért még mi ne legyünk azok.Szerintem.(Ha nem tetszik,szard le amit ír,mert úgysem tudsz ellene mit tenni.)
Előzmény: Törölt nick (24139)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24165
:-))
Előzmény: piros madááár (24161)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24164
Az is egy tipikus sztori ám, amikor megjelenik a Buzuki tükrében a balra indexelő Passat (vélhetően dízel), amikor várom, hogy kimenjen a kamion végre a külsőbe. Aztán lemarad és a gazdi nagyon nem érti. :-))

A Buzuki egy igazi kis gecimobil. :-)
Előzmény: mcI_2.0 (24160)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24163

Igen, de testvérrel játszani még szórakoztatóbb! :-)))

 

Előzmény: Mewo (24162)
Mewo Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24162
Ez hazugság!:)Ha engem meglátsz mindig úgy érzed,hogy meg kell verni a kistesót.:D
Előzmény: mcI_2.0 (24131)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24161
ne is mond.az aszonyom a fiatot kedveli nagyon bár így hidegben lefagy a ... a bőr ülésben és hordok neki külön takarót mielőtt beül. a pontiacot fikázza és bádognak hívja...de azért amikor városban megyünk és mindeki utána fordul plusz mindeki összetapizza az üveget akkor persze mosolyog és dagad a mája...nőőők...nem értik
Előzmény: Mr. Boró (24159)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24160

"Vicces ám, amikor az 1.4-es Astrák tulajai nyomnak lyukat a lemezen, nehogy már egy Buzuki megelőzze őket. :-))"

 

Mondjuk, ez tényleg vicces tud lenni, na meg bosszantó, a német autó tulajnak, h egy "rossz suzuki" körbeautózza, csak közben még kétszer vált hátramantetet is... :D Bár egy 1.4-es astrát a sima, 1.3-as suzuki is kenterbe veri, sztem. Nekem is kedvenceim a 1.4, vagy 1.6 f astrák, hatalmas hátsó dobbal, most is fülig ér a szám, annyira komikus egy-két történet. :)

Előzmény: Mr. Boró (24152)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24159
Én tavaly decemberben adtam le a Pontimat (Bonneville SSEi, emelt kompresszor nyomással), 9 év és jóval 400+ ezer kilométer után. Imádtam, legszívesebben vennék egy ugyanolyan használtan, de az Asszony hallanai sem akar róla, a nők számára csak az új autó a megbízható. :-))
Előzmény: piros madááár (24156)
bravo07 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24158
Nagyon helyes!!!:-) Már elég sokan vagyunk, csak így tovább.

Eagle,

akkor beszélsz a sráccal?:-)
Előzmény: vinjo (24129)
Mr. Boró Creative Commons License 2009.02.24 0 0 24157
"Túl kéne már lépni ezen a márkasovinizmuson."

nem mindenkinek sikerül ám. Látod, én is hamar olaszgyűlölő lettem, pedig egyetlen szóval nem fikáztam az olasz autókat. Nem úgy, mint a felpaprikázott közönség a Buzzancsokat. :-))
Előzmény: Varshi (24155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!