ID. Kopár István tudott annak idelyén tudott pénzt szerezni a nosztalgia flottára most mért nem lehet? Sok Balatoni hajós szorgos munkájával meg csinálták a Helkat .Büszkék lehetünk rájuk. A vizibusz magyar találmány meg kell örizni az utokornak . Sajnos ez haszánkban nem müködik .Lásd a Belo sorsát sok év hányodás után sincs semmi vele. Az utolsó magyar gözhajó sorsa szégyen. Idöben gondolkodunk még van alkatrész hozzá és me kell hagyni ökett és védeté kénne nyilvánitani. ÉS ezzel növekedne a noztalgia flotta. Kell koszerü hajó is de régi is.Mit mutatunk meg az utokornak.
Úgy vélem, hogy igencsak hosszú láb kellene ahhoz, hogy valaki a valaha mért legalacsonyabb vízállásnál át tudjon gázolni Nagymaros és Visegrád között a Dunán.
Sziasztok ! Most láttam képeket, hogy "Nagymarosnál száraz lábbal át lehet kelni a Dunán" A dolog gondolom kicsit sántít, de a kép szerint a meder fele van kiszáradva, (nekem már ez megdöbbentő volt) a visegrádi oldalról kimaradtak a képek. De semmilyen hírt nem találtamtam a mostani helyzetről, csak a vízállásokat néztem, hogy a valaha volt legkisebb sok helyen már csak 40 cmre van. Az 1800as évekbeli nullpont meg ugye sokat nem mond, hanem még az az érdekes, hogy a legnagyobb az jó 8 méterrel van feljebb. Nem volt időm a Duna mentén járni, pedig Dunaújvároson is Pesten is élek. Na majd a hétvégén megnézem kint van-e az ínség-szikla. Nem hiszem, hogy 2 méternél kevesebb víz lenne Pesten ha máshol nem, a meder legmélyebb pontján, hiszen 1-2 napja még egész nagy hajókat fotózott ott valaki. Uszályok leálltak ? Ivóvíz lesz a karsztvízből ?:D Valaki tud valamit mennyire komoly a helyzet ? Volt már ilyen párszor augusztusban.
Pedig sajnos ez lesz, abból a 4,9 mrd-os "flotta korszerűsítő keretből" nem hajófelújításokat, hanem cseréket fognak csinálni... Igazából ezeken a 303-asokon elsősorban a gépészet az ami nagyon csereérett, a személyzetek beszámolói szerint. Ezt a típúst pedig már csak azért is meg kéne tartani mert ezek be tudnak menni Máriafürdőre.