Keresés

Részletes keresés

eurodav Creative Commons License 2008.12.07 0 0 291
Az egy Jah. Mármint a teherkocsi.
A cuccos rajta pedig a Hatos orra.
Előzmény: by-169 (287)
eurodav Creative Commons License 2008.12.07 0 0 290
Igen, én meg dud996 kolléga volt az. Mi fűtöttük a kocsikat.
Előzmény: by-169 (280)
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 289

Nincsen rajta mert le lett festve.

 

http://www.vonatka.hu/images/keskenyvagany/zsuzsi/kocsik/gah1742_01.jpg

Ezen a képen látszik a felirat az elhuzhatós ajtó előtt van lent a felirat.

Előzmény: M44 409 (288)
M44 409 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 288
És a teherkocsin ez hol van felfestve/matricázva?
Előzmény: by-169 (286)
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 287
Meg látunk egy mozdony motortakaró szekrényt is egy pőre kocsin az kié?
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 286
 Gah 1742 psz. fedett teherkocsi
Előzmény: M44 409 (285)
M44 409 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 285
A teherkocsinak mi a pályaszáma?
Előzmény: by-169 (283)
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 284

M48-2002 végre vele is utazhatunk.

 

Teherkocsi a vonatvégén.

 

 

Fűtik a Bax kocsikat mi meg zabáljuk a debrecenni kolbászt.

 

by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 283

M48-2002 végre vele is utazhatunk.

 

Teherkocsi a vonatvégén.

 

Fűtik a Bax kocsikat mi meg zabáljuk a debrecenni kolbászt.

 

 

Vegyesvonat.

by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 282
Kint voltunk mi is a mikulás vonatnál. Hatalmas élmény volt utazni megint és volt egy teherkocsi is a vonatban. Mikulás tetszett de nem ismertem fel azt hittem Péter de ő szemüveges, volt egy botja és meg kellett rázni hogy szoljón a csengő rajta. Hármashegyalján volt finom bor meg kolbász. Visszafele kemény volt a gőzmozdony szivtuk a jó füstött nyáron nem füstölt enyire kisem látunk jó sokáig az ablakon. Egy piszkáló vasat tegyetek már mindex Bax-ban a kályha mellé. Este megnéztük a remízt egy árválkodó Bax-ot látunk. Jó buli volt. Februárban is megyünk.  
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 281
Fredvény: domra= dombra.
Előzmény: by-169 (280)
by-169 Creative Commons License 2008.12.07 0 0 280
Akkor téged láttalak fölmenni a domra valakivel. Jó kivágták az erdőt mi a 352-es első Bax-ban vagyunk a képen:)
Előzmény: eurodav (279)
eurodav Creative Commons License 2008.12.06 0 0 279
A mai Mikulás-vonatról egy-két kép:
dud996 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 278
:)) Menj vissza Blanka nénihez... :D :P ;) Egyébként mivaan?? :)))
Előzmény: varjan01 (277)
varjan01 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 277
Mi ez a sebességgel egyenesen arányos sűrűségű koppanás?
Előzmény: dud996 (276)
dud996 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 276
Na... Ennyire ne fogd meg... Csoda, hogy nem csúszott meg... Taposd a gépet, mert túl komolyan vetted... :)))

(Ha a hülyeség fájna...)
Előzmény: eurodav (275)
eurodav Creative Commons License 2008.12.01 0 0 275
Szerinted én ott vagyok, ha én csináltam a képet? :D
Mondom, gyorsan lefényképeztem -tehát akkor nem lehettem ott- és aztán nehogy észrevegyen az angyal, vissza is osontam. :)
Előzmény: dud996 (274)
dud996 Creative Commons License 2008.12.01 0 0 274
:D Egóval visszazár, ráfékez...
Előzmény: eurodav (273)
eurodav Creative Commons License 2008.12.01 0 0 273
Itt meg éppen festett az angyalka: :)
Előzmény: dud996 (272)
dud996 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 272
Cicoma közben, ma délután. Nemrég megérkeztek a vezetőállás újonnan szabott belső burkolatai.
A.R.C Creative Commons License 2008.11.15 0 0 271
Olyan furcsa hogy még nem tették ki a honlapra a Mikulásvonatot.2 hete azt mondtak hogy majd a hétvégére kiteszik. :)
M041-017 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 270

A baj csak annyi, hogy mindkét mozdonyon a hidraulika behajtása van széthasználva, ennek kiegyensúlyozatlansága, csapágyazásának hibái miatt reszket a két mozdony.

A két RÁBA motort volt szerencsém hidraulika nélkül több alkalommal is járatni, nem ezektől van a rázkódás...

Előzmény: M041-021 (269)
M041-021 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 269
Néhány tény:

Minden, a Zsuzsi Erdei Vasút állagában lévő Mk48-as sorozatú mozdony, Rába D2156 HM6 típusú dízelmotorral működik és az esetleges motorcserék során is ugyanilyen, de felújított dízelmotorokat fognak kapni. (Egyébiránt megjegyezhető, hogy ezeket a Rába, MAN licenc alapján gyártotta.)

Mk48, 2002 alapjárata jelenleg körülbelül 800 percenkénti fordulatra van beállítva. Ezen a fordulatszámon a dízelmotor főtengelycsapágyainak kopása miatt, a vagonban helyet foglaló utasok által is zavarónak vélt rezonancia észlelhető a mozdonyon. A jelentős mértékű rezonancia a percenkénti 1000 fordulat alatt nem minden esetben szűnik meg. A hasonló jellegű dízelmotorok, akár autóbuszokban, akár mozdonyok esetében mindössze 600, vagy legfeljebb 700-as alapjárati fordulatszámmal üzemelnek, minimális rezonancia kíséretében. Szintén a rendkívüli jelenség oka lehet a főtengely több milliméternyi játéka, a motor forgattyúsházának hossztengelyével párhuzamos értelemben. A jelenlegi 800 percenkénti fordulatot jelentő alapjárat, korábban hasonló rezonancia jelenség miatt lett erre az értékre emelve. Ma már ez sem elegendő.

Mk48, 2006 dízelmotorjának alapjáraton történő járatásakor ekkora mértékű rezonancia nem tapasztalható, bár kétségtelen, hogy a normálistól eltérő zörej ennél a mozdonynál is tapasztalható, ami viszont a legalább két perce üzemelő motor fordulatszámának, körülbelül 700-as percenkénti fordulatra emelése esetén megszűnik. Ez betudható annak, hogy a korábbi idők kevésbé gondos karbantartása miatt, a dízelmotor a levegőszűrője helyett, a szívótorok mellől kapott levegőt - szűretlenül. Ahhoz képest, hogy ez az üzemállapot hosszú hónapokon át tartott, meglepően jó állapotnak örvend a mozdony jelenlegi dízelmotorja.

A két mozdony dízelmotorjának alapjáraton történő járása közben fellépő jelenségek eltérése miatt értelme nyílik, hogy az előbbi jármű esetében inkább rázásról és rázkódásról, míg az utóbbi esetében zörejről, vagy zörgésről beszéljünk.

Egymástól független és több esetben laikus illetők véleményei alapján, pusztán az érzékszerveikre támaszkodva, a két mozdony motorjának üzemmeleg állapotban történő járása az Mk48, 2006-os javára, kiegyensúlyozottabbnak és nyugodtabbnak volt mondott.
M041-017 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 268
Dekem dongoravolta gyelem...
Előzmény: Chapadj (266)
varjan01 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 267
Hidd el, néha olyan szinten is vagyok. Lefárasztanak a tanfolyáson kellően.
Előzmény: Chapadj (266)
Chapadj Creative Commons License 2008.11.06 0 0 266
Olyan ez az egész beszélgetés, mintha óvodások veszekednének.
Előzmény: varjan01 (265)
varjan01 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 265
is is :)
Előzmény: eurodav (264)
eurodav Creative Commons License 2008.11.06 0 0 264
Három?????????? M.A.N. motor???????????? Szerintem inkább ("a jó öreg") Rába lesz az!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: A.R.C (263)
A.R.C Creative Commons License 2008.11.06 0 0 263
tudom de már 3 meg van
Előzmény: varjan01 (262)
varjan01 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 262
M.A.N.? Biztos??? Az nagyon drága!!!!!!!!!
Előzmény: A.R.C (259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!