A csatlakozócsere nem segít, mert nem oxidálódott a csatlakozó tüskéje, hanem elégett! Mégpedig a test szál az ami minden alkalommal besül. Történt ugyanis, hogy PUG-ék alul méretezték a test vezeték csatlakozóját. Ha bele gondolsz, amikor világítanak a lámpák, esetleg fékezel vagy indexelsz, tolatsz, jó pár amper szalad a test vezetéken és ha az illesztés gyenge, akkor ívet húz, és lassan elég a kontaktnál. Húzd csak ki azt a szálat, fogod látni, hogy a műanyag burkolt is ráolvadt már a vezetékre.
No, ezek fényében a csatlakozó csere azért nem segít, mert ha ki is cseréled, ugyanúgy el fog égni mint a régi. A megoldás a test vezeték elvágása és leszigetelése, valamint a lámpa panel közvetlen kötése a lámpatest alatt található test szemhez minimum 1,5mm2 réz huzallal. Érdemes ezt mindkét oldalon elvégezni, akkor is ha csak az egyik oldalon tapasztalog a hibát.
Valakinek valami ötlete, hogy honnan tudnék beszerezni csatlakozót a hátsó lámpatesthez? Folyamat sipol minden indexelésnél meg fékezésnél.Sajnos a wd40-es megoldás már nem segít..Konkrétan olyan, mintha az oxidáció megette volna a csatlakozó egy részét.
Esetleg valaki tud olyan bontóról, ahol találok csak csatit?
A közelmultban vásároltam egy 407 SW-t. 2.0 HDi. Egy hibaüzenettel "lepett" meg:"DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY", és világít a sárga ikon. Mi lehet a hiba oka? Közsönöm a segítséget!