2 helyre mennek az adóforintjaid: 1. államadósság, 2. politikus zsebek :-))))
Persze, persze, igazad van, Te is csak a saját zsebedből élsz, ebben 100%-ig igazad is van. De nem tudom, tehát a tudat az, ami nekem nem kóser, hogy ezzel nem a saját országod segíted, mert lehet, hogy a Szlovákiában autóra elköltött pénzed ugyanoda menne, mint itthon, a felsorolt 2 pontban, csak szlovák adósságra és szlovák politikusok zsebébe... Na ezzel én is befejeztem, csak ez volt a szuvenír véleményem :-)
On
Valaki nem tudna egy üzemanyag betöltő csövet elfekvőben sajátkészletéről? Ki van törve az egyém a helyéről fent, az üzemanyagbeöntő fedél alatt, amit 4 csavar fog, a gyári meg 32 ropi....
Nem akartam offolni, de erre nem tudok nem reagálni, mivel úgyérzem ebbe a "jómadarak" kategóriába valamilyen szinten beletartozom. Én speciel azzal, hogy a Szlovákiában vásárolt autómat ott helyeztem forgalomba azzal az autóm vételárának a negyedét spóroltam meg. Engedjétek meg, hogy felhozzam Lázár János frakció vezető "úr" példáját. Neki olyan autó kell, amivel mindenhova gyorsan odaér, és nem robban le minden sarkon. Ezeknek a kirtériumoknak csak és kizárólag egy audi S8-as felelt meg. Ennek az autónak a HAVI! bérleti díja több, mint amennyi az én autóm vételára volt. Akkor ki károsítja az államot???? Ez csak egy dolog a sok közül amivel ezek a gengszterváltás utáni szemétládák károsítják az államot. Arra meg inkább ki se térek, hogy a befizetett adóforintjaink hova mennek, mert akkor regény lenne a hsz-emből. Így is hosszúra nyúlt...
Tudom, hogy ez a legnagyobb baj idehaza, hogy ezt a lóvét a "baráti" szlovákia kapja, ez már senkinek nem jut eszébe, de mikor verik a magyarul megszólalókat, az nagyon bánt engem....Az itteni szlovákoknak meg ki van nyalva a va...aga... Segíjjük őket, szegény szlovákok...:-)
ON
Jön valaki innét a kecskeméti április 10.-ei olaszautó találkozóra?
Segítséget szeretnék kérni.Van egy olyan gondom hogy a kocsi nem indul el.Ki lett cserélve a benzin pumpa a teljes innyektor is és még új akumlátort is vettem bele.Az innyektorig eljut az üzemanyag.De a befecskendező fejen már nem jut át.Meg mértük hogy mennyi feszültséget kap 5,6 ot mértünk.Viszont ha rákötöttük direktbe az akumlátor pozitív polaritására akkor nyitott és fecskendezett be üzemanyagot.Egy 1995 Fiat Punto 55s típusról lenne szó.Tudna valaki segíteni hogy mi lehetne esetleg a porobléma?Én áram ellátási problémára gondolok mert már minden mást szinte kipróbáltunk.Nincs a befecskendező fejnek valami reléje ami esetlegesen okozhatja ezt a gondot?Aki tudna segíteni légy szíves írjon.Előre köszi.
Isten lássa lelkem, nem akarok politizálni itt, de ugye 2-3-4 éve még nemigen futkostak idehaza szlovák rendszámos autók? :-)) Komolyan mondom, manapság már tisztelem azokat ebben az országban , akik új autóval és magyar rendszámos autóval járnak....
A múltkor cinikusan odavetettem egy ismerősömnek a viszonylag új kombi Skoda Octaviájának szlovák rendszámát látva, hogy "na, sikerült a szlovák céges átiratás?", mire közölte, hogy ő tényleg Dunaszerdahelyi.
:-D
Nem biztos, hogy ha valaki balra indexel, jobbra tart.
Kérdésem lenne: A P II benzinbeöntőnyílásán van 4 csavar, a fedél alatt. Az egy különálló valamit fog ott fel, vagy a leömlőcső, amit felfogat a kasznihoz? ma vettem észre, hogy lötyög a cső és az a 4 csavar, ami fog egy műanyagot, azon kívül van a leömlőcső. Valószínűleg ki van törve belőle? Már, ha annak fixnek kéne lennie és tényleg a lefolyócsövet fogja cuzámmen... Ja, és ha van valakinek elfekvőben hátsó rendszámtábla világítás háza, amibe belecsavarom az izzót, az ne titkolja :-))) (5 ajtós 200.03.havi 1.2 8V)