Sajnos korán el kellett mennünk a találkozóról, mert a lányomék lakásvásárlását kellett intéznünk, de azért mégis mi vagyunk a Zalai Hírlap első oldalán :-)
Amennyiben megadsz nekem egy tel.számot úgy amikor Hévizen leszek lehet,hogy össze tudunk ütni egy találkozót A MÁV (szanatóriumba leszek megtalálható) csak az időpont kérdéses még.
Miért nem figyelted Csak norist!,én szerencsére találkoztam vele igaz ő talált meg nem én őt,és egy jót beszélgettünk,ezenkivűl találkoztam Bubí val is ha jól irom bár ezeket a topicneveket mindig keverem.
Azért a te Dutrádban is stabilmotor dohog csak van alatta négy kerék nem igaz?!
Sziasztok! A környéken élők közül nem tudom kinek volt lehetősége a Nyalkai aratónapon részt venni, de mi ott voltunk, a Cséplőgép első bemutatkozója volt de remekül szuperált.
Mi meg rád vártunk. Többen is kérdezték, a Dutrancs mester láttam-e? Kár, hogy nem tudtál eljönni. Holnap majd rakok fel több képet is, bár sajnos én is csak rövid időt tudtam ott tölteni, így nem igazán volt módom felderíteni a többieket, beszélgetni egy kicsit.
Mesélte Apukám,hogy 56-ban fönt volt a traktorral a forradalom idelyén,egy pótkocsi élelmiszert vitt föl vidékről és az egyik utcán nekiment szegény kis K-25-ös elsőkerekének egy Szovjet tank és nem tudta folytatni az útját.Otthon a faluba azt híresztelték,hogy Anyukám ne is várja már haza mert keresztülment rajta a tank.Ő akkor sem hagyta ott a gépet hanem emberek segítségével behúzták egy nagy kapualjon egy udvarba(de akkor már lőttek is) és amikor lecsendesedett a világ megjavították annyira,hogy nagynehezen haza tudott jönni vele.
A legmesszebbmenőkig eggyetértek és érzek veled!!( Azt hiszed,hogy az én autószerelő fiam nem ilyen)?Minek ez,minekaz, ő is legszivesebben mindent elhordana a méhbe.Igen amihez nem köti őket semmi ,meg nem az ő körmük kopott érte az fölött gyorsan pálcát törnének!
Akkor volt kitől örökölni a gépszeretetet! Belém nem tudom honnan került?! Szegény Édesapám nem szereti a gépeket. A nagyobb baj, hogy a gyerekeim se :-( Múltkor azt kérdezte a kisfiam- végignézve a gépeimen az egyik SZK tetejéről- mi hány tonna? Elkezdte számolni, hogy mennyit kap majd értük a MÉH telepen. Befelé hulltak a könnyeim!
Esetünkben a lelógó cső a kipufogó falán megragadó el nem égetett olaj kicsöpögégésre van, azt ne kérdezd miért van több féle magasságban megcsapolva, egyszerűen alá van téve egy kis vödör amibe csöpög, ez alapjáraton fontos hisz folyamatosan dolgozik a regulátor egy hofherr alapjárton egy nap benyal 35-40 liter ganét ha egész nap dolgoznál vele sem enne ennyit!
Nekem is volt ilyen problémám. Üresen ment, sőt dekompresszorral is hajtotta a motort (2hengeres RS), de terheléssel nem. Az volt a gond, hogy a 4db szénkeféből kettő elvolt kopva. A két kopottat kicseréltem (IFÁ-ét reszeltem bele) és bika erős lett az önindító! A 4 hengeresünkre meg valahogy rátettem a Roburét, de már régen volt és én sajnos mindent elfelejtek. A fogaskeréken kívül (vagy azt lehet, hogy nem is kellett cserélni, fogalmam sincs) mintha az első pajzsot kellett volna az eredetit meghagyni. Igen, mert a roburé mintha másként állt volna. Lényeg az, hogy biztosan össze lehet hozni!