Olvastam, hogy elvileg a gyári "mélynyomó" erősítőjére rá lehet kötni normálisabb hangszórókat. Az enyém sztem ki van ütve mert csak recseg. Az erősító melyik csatlakozóról kapja a fejegységből a jelet? Az egyik hangszóróén, vagy külön kábelen? Mert kicseréltem a fejegységet, és szól az újjal is, nem kellett az RCA-t se használni.
Szia! A hátsó hamutartót vedd ki a helyéről és utána tudsz állítani a bowdenen, aki műszercsoportot cserél annak utána villog folyamatosan ekkor az a teendő hogy el kell vinni megfelelő helyre ahol ezt a "hibát" ki tudják üttetni a computerből!(ez olyan 3-5e Ft-os költség ez ugyanolyan eljárás mintha a légzsák visszajelzőt üttetnék ki)
Két kérdéssel fordulnék hozzátok, Punto II ELX kocsim van.
Az első: cseréltük a hátsó fékpofákat, és a kézifék most elég hosszú úton jár, hol lehet állítani a bowdenjén?
A második: Speedgear (automata váltós) típusom van, a sima ELX műszerfala volt rajta. Most kicseréltem a rá valóra (a sebességfokozatokat is kiírja) és villog az LCD kijelző. Egyébként minden működik rajt, és a kijelző is kiír mindent, de folyamatosan villog. Valami ötlet?
Dolgozzon meg azért, hogy ehessen. Ne konditerembe járjon, ne könyvtárba járjon, ne internetezzen, ne kurvázzon. Dolgozzon reggeltől estig. Cserébe kap egy kis kenyeret meg vizet, hogy nehogy megdögöljön. Mindjárt visszaszorulna a bűnözés, mert akkor a börtön tényleg büntetésvégrehajtó intézet lenne, nem pedig wellneshotel.
Meg nyitnának az orosz piac felé, meg átalakítanák a segélyrendszert, meg önellátóvá tennék a börtönöket. Egy rab 1 napi ellátása 6000 forint körül van a magyar államnak. Ugye ez a hónap minden napjában így van, ez havi 180000 forintot jelent havonta. Ha én ennyit kapnék a kezembe havonta, akkor meg se fordult volna a fejemben a szlovák rendszám kérdése...
Értem én, amit mondasz, de ilyen alapon ennek sosem lesz vége, mert valaki mindig elégedetlen lesz a magyar állam berendezkedésével, a kormánnyal. Aztán ráfogom, hogy ilyen-olyanváltás, Lézer János és HornGyula, erre alapozva pedig máris máshol adózok, és megkárosítom a magyar államot. Ha csak szétrobbantanák majd újraraknák a MÁV-ot, átgondolnák a mezőgazdaságot, máris előrébb lennénk.
Most nézem igazából.... ezüst középkonzol, Sport ülések.... sima kormány, sima műszerfal.... ez meg milyen felszereltség volt? :)
Mondjuk tetszik hogy az ülés is narancssárga meg az ajtókárpit is, az is gyári? :)
De tényleg elég koszos.... bár az enyém se valami tiszta, sajnos ez az anyag elég könnyen koszolódik még a hétköznapi használat mellett is. De tervbe van valami üléshuzat, majd :)
azért van így fényképezve(gondolom én) hogy ne látszódjon a rendszám. A vicc hogy azt említed hogy koszos és nem gondos gazdi, na erről csak annyit hogy engem autó eladásnál ezért kértek számon "hogy túl tiszta" az autó!(és ez gyanús lett nekik....)
Oké, csak mert olvastam a fórumon, hogy csere után vajpuha lett. Én is szeretem, ha kemény a kuplung, csak azt nem tudtam hogy normális e, de akkor igen :)
Én meg azt nem értem, hogy mi nem kóser HABYKA tudatával. Saját pénztárcáába lát bele, máséba nem. Abból gazdálkodik. És ha ez a rohadt magyar kormány korrektebb lenne, akkor biztos nem menne se ő se senki más külföldre autót venni.
Mert mi is ez a regisztrációs adó, amit rányomnak a kintről behozott autókra?= legálissá tett lopás. Ha a mindenkori kormány a saját állampolgári érdekeit helyezné előtérbe, akkor máris jobban döcögne a gazdaság. Akkor a fene se menne külföldre autóért. Legyen az új vagy használt.
És még sok más ilyen ganaj dolog van. Nem kell ezt ecsetelni, egy országban élünk. :-(
Nekem az alapjárattal nincs gond, van néha kis ingadozás, de nem vészes, viszont az nem tudom normális dolog e, hogy 5000-5500-as fordulat felett mintha elmenne az erő. Nagyon nem kergettem még, majd vezérlés csere után, de kicsit furcsa volt. Olvastam asszem a kézikönyvben hogy magasabb fordulaton elveszi a kraftot, ez lenne az a jelenség?
másik kérdésem, hogy a kuplungnak mennyire kell keménynek lennie? Mert az enyém elég "férfias" Lehet hogy a végét járja?