Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

le-whisky Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8144

sziasztok ! Egy kis segitsegre lenne szuksegem.

 

Az 1,6 HDI-ben kormol a turbo. Szerintetek hova erdemes vinni javittatni, es mennyit kostal egy ilyen muvelet ?

 

A masik kerdes, hogyan tudom a km oranal digitalisan megjeleno szerviz km figyelmeztetot nullazni ?

 

Varom valaszaitokat, elore is kosz.

hatibi44 Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8143

Bocsánatot kérek,hogy vasárnap zavarni merészeltelek.Mentségemre szolgáljon,hogy csak azt szerettem volna megkérdezni,hogy helyileg hol laksz.T.i.Sopronból Nyiregyházáre nagyon nem érné meg elmenni,hogy tudjam,hogy mi a baja ennek a trágyának.Köszönöm.

Előzmény: betg (8142)
betg Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8142

Hát az adatlapomon megtalálod a számomat ha érdekel.

Előzmény: hatibi44 (8141)
hatibi44 Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8141

Cak tudod az a baj,hogy a gatyám is rámegy,főleg ha márkaszervizbe viszem.

Előzmény: betg (8139)
betg Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8140

Szia ne add kölcsön , ha nyomod mint a paraszt 8lit simán megeszi,no meg ha nem vált időben stb stb pörgeti mint a benzinest.....

A hibatárban benne lesz ,hogy mi volt a bánatataaa

Előzmény: Mr.C5 (8134)
betg Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8139

Hát ez igen érdekes amit írsz  diagolni kéne így nem tudok rá mondani semmi biztosat , hozamszabályzó?? nyomásszabályzó ?? és a többii???

Előzmény: hatibi44 (8137)
birobandi Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8138

Szia hatibi44!
Természetesen nem normális a jelenség, az autó üzemszerüen úgy viselkedik, mint bármely common rail diesel. Tehát valami nem gömbölyű nálad, egyébként ezek a 2,0-es HDI-k nagyon kellemes autók, persze, ha rendben vannak.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: hatibi44 (8137)
hatibi44 Creative Commons License 2012.10.14 0 0 8137

Sziasztok!Egy honapja vettem egy 407 sw-t.2.oHdi.Előszőr büszke voltam,aztán gondterhelt,jelen pillanatban kétségbeesett!!!!!!

Az autó egy állatorvosi ló.Most a következőket produkálja.Bármely sebességben /alacsonyabb fokozatban jobban észlelni/ha leveszem a lábam a gázpedálról 2-300-at megemelkedik a fordulatszám és elkezd gyorsulni.Majd lelassul,utána ismét húz.Mivel ez nekem új dolog,majd fel löktem az előttem lévőt.Mivel még nem volt dieselem,nem tudom,hogy ez természetes-e,vagy nagy gubanc van.Kérlek benneteket,ha valami ötlet van válaszoljatok.Előre is köszönöm.

Mr.C5 Creative Commons License 2012.10.13 0 0 8136

A hiba 1 órán keresztül észlelhető volt, kb amíg le nem hűlt a motor. Az olajcsere + olajszűrő + gázolajszűrő csere úgyis most esedékes 1000 kilóméter múlva kb. 

Előzmény: Zolysys (8135)
Zolysys Creative Commons License 2012.10.13 0 0 8135

Elvi síkon...

Ha nagy sebesség akkor nagy fordulat... következésképp kevés üzemanyag amitől APF hibát dobhat.. Gázolsajszűrő csere pl?

De leginkább PPS el kellene diagolnio mennyxi a kért és a mért érték ....

Betg vagy Jena többet tudnak erről

Előzmény: Mr.C5 (8134)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.10.13 0 0 8134

Sziasztok,

Hugomék elvitték az autómat, elmentek mohácsra odafele kiírta állítólag ezt hibát "Depollution System FaultyThe Problem" meg még valami hasonló fault hibát.. Nagy sebességnél jött ki a hiba autópályán, 130-140 nél, de szerintem volt az több is csak nem mondják meg.  Bementek a szekszárdi pezsó szögeldébe de ott csak pézért akartak vele foglalozni.

Rejtvény szintén a történethez...Állítólag 17 ezerért tankoltak oda vissza  17000: 438 pezóval az durván az 38, 81 liter gázolaj...az osztva max 6 literes fogyasztással az 600kilóméter...... én tegnap előtt úgy adtam át az autót hogy 280 volt hátra, Mohácsig az elég is, de már világít pirosan a jelző...A kérdés az hogy hova lett a tankolt gázolaj? Bár szerintem nem tankoltak ennyiért, csak vetítenek..  De ha tankoltak is akkor létezik az hogy ennyivel durván többet fogyasztana? 

Úgy jöttek haza hogy világított a tankolásra figyemeztető lámpa..A fogyasztás 6 liter fölött volt.

407 2.0 HDI paripárül van szó. 

betg Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8133

Igen találkoztam ezzel a problémával azoknál az autóknál ahol betartották a gyár által előírt olajcsere periódust ugyan is az egy előre tervezett amortizáció , az olajszűrő eldugul a rengeteg koromtól. Tessék 10ekm ként cserélni hosszú távon nagyon is megéri, talán a turbó is megússza még egy db-ig.

Előzmény: kisvadon (8126)
zoolan65 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8132

Szia Kisvadon,

 

Ha nem baj akkor én válaszolok, hátúlról benyúlsz az műszeregység mügé és kipattintod a 3db rugós rögzitő fület

igy nem fenyeget a törés veszélye.

 

Űdv,

Előzmény: kisvadon (8123)
Zolysys Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8131

Jó biza szeresse a mocid :) Nem jöttél 7" ossal...

Előzmény: tom407 (8128)
407raptor Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8130

Sziasztok!

 

Észrevételként annyit csak,hogy érdekes eddig bármilyen autóm volt akár hány éves is. Kerék szelepet az életben nem kellett rajta cserélni.....

Most,hogy van egy ilyen nyomás érzékelős autóm amibe gyárilag 28 ezer ft egy ilyen szelep már sokkal gyakrabban kéne.

 

Látom a hozzászólásokat sok kollégának van problémája az anyag minőséggel.

 

Azért érdekelne,hogy ez csupán üzleti megfontolásból vagy csak egy rossz anyag választás miatt sikerült ilyen minőségre.

 

Kérdésem nyílván költői...

 

:-)

Előzmény: VEGHZ (8110)
raider Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8129

Az biztosan jó bele.

Előzmény: tom407 (8128)
tom407 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8128

TOTAL QUARTZ 9000 5W40 esetleg ez?

tom407 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8127

1.8  as benyásba jo szerintettek a 5-40w castrol olaj?

kisvadon Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8126

Szia!

 

1.6 Hdi, 2007 év végi az autó.

Előzmény: betg (8125)
betg Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8125

X aktás , az olaj csere több esélyes: semmi nem változik, rosszabb lesz , jobb lesz.: öreg kopott váltóknál sokszor rosszabb lesz.

Előzmény: gery407 (8120)
betg Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8124

Motor típusa????

Előzmény: kisvadon (8122)
kisvadon Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8123

Szia Moó!

 

Hogyan kell ezt kiszerelni a műszerfalból?

Előzmény: Moó (8104)
kisvadon Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8122

Sziasztok!

 

Tanácsra van szükségem: a múlt héten elvittem az autót olajcserére, minden szűrő ki lett cserélve, a gázolajszűrő is. Miután visszakaptam az autót, jó érzéssel vettem észre, hogy jobban megy, csendesebben jár, stb.

Ennek ellenére tegnap előtt kiírta, hogy az olajnyomás nem megfelelő. Ezt még az olajcsere előtt jelezte, utána már nem. Csak találgatunk, hogy mi lehet a gond, de azóta sem volt vele ilyen gond. Szeretném, ha továbbra is megbízhatóan működne.

 

Találkozott már valaki ezzel a problémával?

 

Üdv:

kisvadon

vargar1 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8121

Szia!

 

Szerintem ezen a linken található fórumra tedd fel a kérdéseidet,

 

http://www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/tegye-fel-kerdeset.html#block-comments

 

Én amikor kérdéseim voltak az automata váltommal kapcsolatban, velük beszéltem, segítőkészek és korrektek voltak.

És szerintem kis hazánkban az egyik legjobb szervizről van szó. (nem az árakat figyelembe véve).

 

Egyébként a saját véleményem, h ne gondolkozz automata váltó manuálisra cseréjéről, mert az minden tipusnál szívás

és nagy bukás is, vagy szánd rá a pénzt és csináltasd meg, vagy vegyél bontottat e-bay en szoktam látni, nyilván

abban megint benne van a veszély, h így jársz.

Ha tudod h hosszú távon tervezel az autóval szerintem a felújítás a nyerő mert akkor megint kezdheted előről gyüjteni

a km-eket.

Én még vásárlás elött körbejártam ezt a kérdést, és a A 6-os váltót és finoman mondva nem dicsérték... ezért is vettem ZF4 essel szereltet...

 

Üdv

Előzmény: gery407 (8120)
gery407 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 8120
Szia Betg!
Szerinted mennyit tudok még így elmenni?
Egy olajcsere mennyit segítene?
Előzmény: betg (8119)
betg Creative Commons License 2012.10.11 0 0 8119

Igen kb ennyi km nél kezdenek tönkremenni

Előzmény: gery407 (8112)
betg Creative Commons License 2012.10.11 0 0 8118

Az aisin váltót addig kell használni míg meg nem áll ,és akkor teljes belső rész csere a részleges javítás nem vezet jó eredményre .

Igen ez 500-600eft ba kerül ennél olcsóbban rendesen megjavítani nem nagyon lehet.

Automata váltós autót újat kell venni és kb 150ekm nél  eladni.

Automata nem nagyon porosodik a polcon nálam pedig a régi c5-ökben ZF váltó van ami jóval többet bír mint a aisin, de ezeknek is 250-300ekm-nél nagy részük elpusztul.

Dizelbe kézi váltót szinte nem tudok eladni mert nem kell senkinek egyszerűen nem megy tönkre, van egy 2.2hdi 670ekm-nél jár és még gyári a váltó benne.

betg Creative Commons License 2012.10.11 0 0 8117

Szia  megoldható  de kell hozzá egy totálkáros autó amiből kiszerelünk mindent mert rengeteg dolgot kell átalakítani ,nem éri meg szerintem, több napos munka.

Kábelezni is kell kuplung lendkerék váltó féltengelyek bakok , pedálsor váltókulissza és még egy rakás kacat kell hozzá.

Előzmény: gery407 (8109)
gun111 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 8116
115e km van benne, szerencsere nagyon finoman valt, csak az esetek 1%-ban van nagyon enyhe rantas, foleg visszakapcsolaskor, felfele meg sosem ereztem. Nemreg csereltettem valtoolajat, remelem ez is kitolja kicsit a hibatlan mukodest!
Amugy azon filoztam, hogy valoszinuleg a dizelek nagyobb nyomateka nyirja ki ido elott a 6-os Aisinnal szerelt valtokat. Az enyem benzines 3.0 V6, "csupan" 290 Nm-rel, a tied tultoltessel meg 340 Nm-t tesz ra a valtora, raadasul sokkal alacsonyabb fordulaton, (a 2.7 HDI 440-et!) talan ezert tartosabb a benzines verziok alatt a 6-os Aisin... Majd beszamolok, ha az enyem eleri a 200e-t, remelem addig egyben marad, bar en kimelo uzemmodban kozlekedem tulnyomoreszt.
Előzmény: gery407 (8115)
gery407 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 8115
GUN! a tiedbe mennyi km van?
Előzmény: gery407 (8114)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!