Bocsánatot kérek,hogy vasárnap zavarni merészeltelek.Mentségemre szolgáljon,hogy csak azt szerettem volna megkérdezni,hogy helyileg hol laksz.T.i.Sopronból Nyiregyházáre nagyon nem érné meg elmenni,hogy tudjam,hogy mi a baja ennek a trágyának.Köszönöm.
Szia hatibi44! Természetesen nem normális a jelenség, az autó üzemszerüen úgy viselkedik, mint bármely common rail diesel. Tehát valami nem gömbölyű nálad, egyébként ezek a 2,0-es HDI-k nagyon kellemes autók, persze, ha rendben vannak. Üdvözlet: birobandi
Az autó egy állatorvosi ló.Most a következőket produkálja.Bármely sebességben /alacsonyabb fokozatban jobban észlelni/ha leveszem a lábam a gázpedálról 2-300-at megemelkedik a fordulatszám és elkezd gyorsulni.Majd lelassul,utána ismét húz.Mivel ez nekem új dolog,majd fel löktem az előttem lévőt.Mivel még nem volt dieselem,nem tudom,hogy ez természetes-e,vagy nagy gubanc van.Kérlek benneteket,ha valami ötlet van válaszoljatok.Előre is köszönöm.
A hiba 1 órán keresztül észlelhető volt, kb amíg le nem hűlt a motor. Az olajcsere + olajszűrő + gázolajszűrő csere úgyis most esedékes 1000 kilóméter múlva kb.
Hugomék elvitték az autómat, elmentek mohácsra odafele kiírta állítólag ezt hibát "Depollution System FaultyThe Problem" meg még valami hasonló fault hibát.. Nagy sebességnél jött ki a hiba autópályán, 130-140 nél, de szerintem volt az több is csak nem mondják meg. Bementek a szekszárdi pezsó szögeldébe de ott csak pézért akartak vele foglalozni.
Rejtvény szintén a történethez...Állítólag 17 ezerért tankoltak oda vissza 17000: 438 pezóval az durván az 38, 81 liter gázolaj...az osztva max 6 literes fogyasztással az 600kilóméter...... én tegnap előtt úgy adtam át az autót hogy 280 volt hátra, Mohácsig az elég is, de már világít pirosan a jelző...A kérdés az hogy hova lett a tankolt gázolaj? Bár szerintem nem tankoltak ennyiért, csak vetítenek.. De ha tankoltak is akkor létezik az hogy ennyivel durván többet fogyasztana?
Úgy jöttek haza hogy világított a tankolásra figyemeztető lámpa..A fogyasztás 6 liter fölött volt.
Igen találkoztam ezzel a problémával azoknál az autóknál ahol betartották a gyár által előírt olajcsere periódust ugyan is az egy előre tervezett amortizáció , az olajszűrő eldugul a rengeteg koromtól. Tessék 10ekm ként cserélni hosszú távon nagyon is megéri, talán a turbó is megússza még egy db-ig.
Tanácsra van szükségem: a múlt héten elvittem az autót olajcserére, minden szűrő ki lett cserélve, a gázolajszűrő is. Miután visszakaptam az autót, jó érzéssel vettem észre, hogy jobban megy, csendesebben jár, stb.
Ennek ellenére tegnap előtt kiírta, hogy az olajnyomás nem megfelelő. Ezt még az olajcsere előtt jelezte, utána már nem. Csak találgatunk, hogy mi lehet a gond, de azóta sem volt vele ilyen gond. Szeretném, ha továbbra is megbízhatóan működne.
Az aisin váltót addig kell használni míg meg nem áll ,és akkor teljes belső rész csere a részleges javítás nem vezet jó eredményre .
Igen ez 500-600eft ba kerül ennél olcsóbban rendesen megjavítani nem nagyon lehet.
Automata váltós autót újat kell venni és kb 150ekm nél eladni.
Automata nem nagyon porosodik a polcon nálam pedig a régi c5-ökben ZF váltó van ami jóval többet bír mint a aisin, de ezeknek is 250-300ekm-nél nagy részük elpusztul.
Dizelbe kézi váltót szinte nem tudok eladni mert nem kell senkinek egyszerűen nem megy tönkre, van egy 2.2hdi 670ekm-nél jár és még gyári a váltó benne.
Szia megoldható de kell hozzá egy totálkáros autó amiből kiszerelünk mindent mert rengeteg dolgot kell átalakítani ,nem éri meg szerintem, több napos munka.
Kábelezni is kell kuplung lendkerék váltó féltengelyek bakok , pedálsor váltókulissza és még egy rakás kacat kell hozzá.
115e km van benne, szerencsere nagyon finoman valt, csak az esetek 1%-ban van nagyon enyhe rantas, foleg visszakapcsolaskor, felfele meg sosem ereztem. Nemreg csereltettem valtoolajat, remelem ez is kitolja kicsit a hibatlan mukodest!
Amugy azon filoztam, hogy valoszinuleg a dizelek nagyobb nyomateka nyirja ki ido elott a 6-os Aisinnal szerelt valtokat. Az enyem benzines 3.0 V6, "csupan" 290 Nm-rel, a tied tultoltessel meg 340 Nm-t tesz ra a valtora, raadasul sokkal alacsonyabb fordulaton, (a 2.7 HDI 440-et!) talan ezert tartosabb a benzines verziok alatt a 6-os Aisin... Majd beszamolok, ha az enyem eleri a 200e-t, remelem addig egyben marad, bar en kimelo uzemmodban kozlekedem tulnyomoreszt.