Nálam elöször megjelent el volt rohadva a hátsódob csere valkerra 100 000 km volt benne
145 000 km nél 2. szonda meghalt csere NGK ra de előtte a katalizátort tesztelni kibocsátásnéréssel valós környezetvédelmi vizsgálattal
A katalizátor érzékeny szerkezet 160 000 km re tervezték utánna minden km ajándék
Egy olyan vizsgálattal ahol tudják az autót lexiázni
lehet látni a szondák gyújtás és egyébb értékeket
Hidegen egyből indulni mert idő kell hogy a katalizátor beinduljon egy hosszab távon 3000 4000 körül tartani akkor ha beadja egy időután törli magától azt írták itt hogy szoftvert újraírták az indítási részét a szoftvernek még nem próbáltam frissíteni de segíteni szokott
Persze egy kis injektortisztítót neki meg,, de ésszel!!!!! meg üres tankba egy kis shell 95 Vpovert szereti a dög
Egyébb ok is lehet de nekem még nem volt
Itt forumon nezz körül
remélem segítettem
A választ írd meg ha sikerült a hibát feltárni légyszíves először a komputert meg a tesztszoftvert (LEXIA) kérdezni profi helyen nem baj ha többet kérnek de hidd el hogy így lesz olcsó
Egy hét alatt másodszor produkálta az auto a antipollution fault hibát.
Az első hba kilovasáskor a szereleő azt mondta a kopogásérzékelőt írja számítógép az vann bent a hibák között,sikeresen törölve lett kb. egyhétég nem jött vissza.
Szerintetek mért produkálja ilyen sűrün vagy csak nekem tünik úgy, még nem voltam megnézetni a hibát de szerintem ugyan az lesz.
A kocsi indult tőkéletesen mükődik.
2.0 SX az auto valaki találkozott ilyen sürün ezzel a hibával.
Segítségre lenne szükségem, ismerős vett lexia3 progit, telepítette a programot, aktiválni kellene és azt írja ki hogy az aktiválási kód nem érvényes (error code 11). Miért írja ezt ki? már több kódot generáltattunk de mindig ez a hiba.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
IU: betg köszi az infókat a szíjtárcsáról, csak most tudtam visszaolvasni a kommentet.
Már elnézést de egy szíjszakadástól nem könyököl ki egy motor, ott valami más gond volt leginkább kenési problémák ,mondjuk a turbó felszivta az összes motorolajat.
Nem a kocsikkal van ba, kb 10 autóban ellnőriztem a töltést akinél izzó problémák voltak és mindbe tökéletes nincs túlfeszültség ez a h7 autótípustól függetlenül hamar tönkremegy de kivételek vannak ami eddig jónak tünt az a tungsram és a hella
Én úgy vettem észre, hogy minden gyártó gyárt rosszat is jót is. Egy időben a kínai 350 forintosat vettem, kb 3 hónaponként kiégtek aztán az egyik a mai napig bírja, most májusban lesz 1 éve, hogy beraktam. A másikat augusztusban cseréltem OSRAM-ra, az is bevált annak ellenére, hogy november óta állandó nappali világítást állítottam be a BSI-ben, így nem kell kapcsolgatni.
Tisztelt C5 tulajok tessék 120000 nél cserélni utánna pedig 80000 ként mert ha elszakad akkor még a dugattyu is kilép a haver okos volt 1.6 HDi kikönyökölt,
Csak felhívnám a figyelmeteket hogy az eredeti gyári vízpumpa Háza és a Szívattyúlapátok is műanyagból vannak
C5-öm csomagtér ajtaját nem nyitja. Nyomom a mikrokapcsolót, beindul a szintezés-normális, de nem csattan a mágnes. Ellenőriztem, a mágnes jó. Mitévő legyek?
Az izzókopással kapcsolatban, az éjszakás taxis (C5 II., 1.6 HDi) tapasztalata alapján, a "TUNGSRAM H7" izzó a megoldás.
FIGYELEM! A H7+ NEM JÓÓÓÓ!
Valóban kapsz némi többlet fényerőt, azonban valamit-valamiért, hamarabb ki is ég.
Az elején próbálkoztam OSRAM, BOSCH, majd - mit veszíthetek alapon - teszkós gagyival és egyéb nóném sz@rokkal. Havonta kellett cserélnem.
Sajnos, nem mindenhol lehet kapni. Nekem a Homasitából sikerült beszereznem egy pár darabot. Mivel a készletem kifogyott a 2 és fél év alatt, és nem kaptam Tungsramot, most GE (General Electric) H7 van a jobboldaliban, tesztelés alatt.
Innét a szervizkönyvből vettem a 10 évet. De az én véleményem szerint is hosszú idő ez. Ennyi idő alatt tuti hogy jócskán öregszik bármilyen gumis anyag.
Volt már valakinek olyan hibajelenség C5 I 2.2 HDi-nél, hogy szabálytalan időközönként nem akarja indítani a motort (meg sem pörgeti)? Az indítómotorra gyanakszok, de lehet, hogy más. Semmi hibaüzenet nincs, az immo jó. Ja és olyan 30 másodperc elteltével már indul.
én egyszerű Hella-ra cseréltem még tavalymájusban a benne lévő izzókat, de azóta sincs semmi bajom velük... a régieket is csak vettem ki mert megfeketedtek kicsit...
nektek valami feszültség ingadozási hiba lesz.. a fesz.szabályzó csere hasznos lenne!!
Kiveszed és vissza a halogén ízzó. És igen könnyű belerakni és kivenni is, mivel gyakorlatilag csak a vezeték van megsétáltatva egy trafón keresztül a xenon ízzóig. Nem kötelező belerakni, mindenki maga dönti el, hogy ilyen probléma esetén vagy veszi sorra az ízzókat vagy használ egyet évekig (ilyen árak mellett).
Hummer72: Nekem is kiégtek az ízzóim állandóan (éves szinten 10-12 izzó, pedig nem az áruházláncok nevével ellátottat vettem), de egy xenon beépítés megoldotta. Én 6000 Kelvineset raktam bele és az se izgat senkit (nálam egy xenon ízzó olyan 5 évet bírja, van akinél többet és van, hogy kevesebbet).
Betg: Ha éppen van gyári xenon lámpád, akkor mennyiért szoktad adni? Mik kellenek még a beépítéséhez? Vagy egyáltalán be tudom tenni? Segítségedet előre is köszönöm!
Elöző autóm egy Megane II. volt, a H7 problémámra egy utólag beépített fesz szabályzó adta a megoldást. A havi rendszerességű kiégés, évi 1db ra redukálódott.
A h7 problémáról nem az autó tehet ez az izzó egyszerűen szar az összes ilyen izzóval szerelt autóban gond van vele.
Nekem 4300k utólagos xenon van benne aminek abszolut fehér fénye van nem kék ezért még egy rendőr sem foglakozott vele meg ezzel az autóval ne is szoktak ilyen szempontból vacakolni nekem van benne lámpamosó de kivettem a biztijét mert egy baromság semmi értelme ha koszos a lámpa képtelen lemosni és zabálja az ablakmosót van gyári xenonom is de azokat mindig elviszik igy már be se szerelem magamnak kb 2 éve járok utólagos xenonnal senkit nem zavart még, a gyári xenonnak is 4300k a színhőmérséklete, tehát bőven megéri beszerelni persze az tény ,hogy nekem nem volt soha problémám attól még másnak lehet de itt Bp nem nagyon foglalkoznak vele hacsak nem valami hiper-szuper nagyon kék amitől kifolyik a fakabát szeme.