Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3976

Különben az antipollution fault írja ki minden olyan hibánál, ami a befecskendezéssel, illetve ezzel összefüggésbe a kipufogással van kapcsolatban.

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3975

Az lenne a kérdésem, hogy mi célja van a hűtő oldalának a felsőrészén ennek a különleges formának a dugón?

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3974

Nálam elöször megjelent el volt rohadva a hátsódob csere valkerra 100 000 km volt benne

145 000 km nél 2. szonda meghalt csere NGK ra  de előtte a katalizátort tesztelni kibocsátásnéréssel valós környezetvédelmi vizsgálattal

A katalizátor érzékeny szerkezet 160 000 km re tervezték utánna minden km ajándék

Egy olyan vizsgálattal ahol tudják az autót lexiázni

lehet látni a szondák gyújtás és egyébb értékeket

Hidegen egyből indulni mert idő kell hogy a katalizátor beinduljon egy hosszab távon 3000 4000 körül tartani  akkor ha beadja egy időután törli magától azt írták itt hogy szoftvert újraírták az indítási részét a szoftvernek még nem próbáltam frissíteni  de segíteni szokott

Persze egy kis injektortisztítót neki meg,, de ésszel!!!!! meg üres tankba egy kis shell 95 Vpovert szereti a dög

Egyébb ok is lehet  de nekem még nem volt

Itt forumon nezz körül

remélem segítettem

A választ írd meg ha sikerült a hibát feltárni légyszíves először a komputert meg a tesztszoftvert (LEXIA) kérdezni profi helyen nem baj ha többet kérnek de hidd el hogy így lesz olcsó

 

üdv

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3973

Vagy még lehet a csatlakozásánál kontakt hiba. Próbáld meg megtísztítani.

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3972

Biztos csak átmeneti hiba. De ha egyre sürübben jelentkezik, az nem sokára állandósulni fog. Úgy hogy szerintem ebből csere lesz.

Előzmény: foldijo (3971)
foldijo Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3971

Sziasztok !

 

Egy hét alatt másodszor produkálta az auto a antipollution fault hibát.

Az első hba kilovasáskor a szereleő azt mondta a kopogásérzékelőt írja számítógép az vann bent a hibák között,sikeresen törölve lett kb. egyhétég nem jött vissza.

Szerintetek mért produkálja ilyen sűrün vagy csak nekem tünik úgy, még nem voltam megnézetni a hibát de szerintem ugyan az lesz.

A kocsi indult tőkéletesen mükődik.

2.0 SX az auto valaki találkozott ilyen sürün ezzel a hibával.

 

 

üdv. Szepi

citroen_ds Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3970

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Törölt nick (3969)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3969

Küldem mailben segédletet.

Előzmény: citroen_ds (3968)
citroen_ds Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3968

Hali!

 

Segítségre lenne szükségem, ismerős vett lexia3 progit, telepítette a programot, aktiválni kellene és azt írja ki hogy az aktiválási kód nem érvényes (error code 11). Miért írja ezt ki? már több kódot generáltattunk de mindig ez a hiba.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.

 

IU: betg köszi az infókat a szíjtárcsáról, csak most tudtam visszaolvasni a kommentet.

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3967

Az izzokat ha kiég ha nem évente cserélem azóta nincs bajom viszont felhívom figyelmeteket hogy UV mentes legyen

A gépen vannak olyan alkatrészek amiket muszály cserélni időnként !

Ha tartod a gépet

 

Ezek km futás és közepes terhelés alatt

 

_Hátső lengőkarcsapágy 100000 Km(rövidebb is lehet )

_Kilóméterőra motor 157 000 Km

_2.szonda 145 000 Km

_Hátső féktuskó leszerelés tisztítás 120 000Km( az oxid elfordítja)

_Hátsó dob 107 000 Km

_Akksi 8 évet ment el (Varta )-

_Ablakmosó vízérzéklő tisztítása

 

Ezek nem voltak bent a service infók között

 

157 000 Km után mi várható akkor előre megveszem írjátok meg 20 Sx benzin

kaposi5@freemail.hu

 

 

 

 

Előzmény: betg (3966)
betg Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3966

Már elnézést de egy szíjszakadástól nem könyököl ki egy motor, ott valami más gond volt leginkább kenési problémák ,mondjuk a turbó felszivta az összes motorolajat.

Előzmény: bordóc5 (3963)
betg Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3965

Nem a kocsikkal van ba, kb 10 autóban ellnőriztem a töltést akinél izzó problémák voltak és mindbe tökéletes nincs túlfeszültség ez a h7 autótípustól függetlenül hamar tönkremegy de kivételek vannak ami eddig jónak tünt az a tungsram és a hella

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3964

Én úgy vettem észre, hogy minden gyártó gyárt rosszat is jót is. Egy időben a kínai 350 forintosat vettem, kb 3 hónaponként kiégtek aztán az egyik a mai napig bírja, most májusban lesz 1 éve, hogy beraktam. A másikat augusztusban cseréltem OSRAM-ra, az is bevált annak ellenére, hogy november óta állandó nappali világítást állítottam be a BSI-ben, így nem kell kapcsolgatni.

Előzmény: guzzirider (3960)
bordóc5 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3963

Tisztelt C5 tulajok tessék 120000 nél cserélni utánna pedig 80000 ként mert ha elszakad akkor még a dugattyu is kilép a haver okos volt 1.6 HDi kikönyökölt,

Csak felhívnám a figyelmeteket hogy az eredeti gyári vízpumpa Háza és a Szívattyúlapátok is műanyagból vannak

 

üdv Bordó

 

Előzmény: V.6. (3959)
svedmalac Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3962

Én még svédben vettem sima H7-est a Biltema-ban, kb. 3 éve. Azóta is hibátlan. Ha valakinek eszi a kocsi az izzókat, ott más gond van.

 

Ha esetleg van valakinek elfekvőben 15"-os Chambord dísztárcsája, vevő lennék rá...

 

 

gaz.69 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3961

Sziasztok, Kollégák!

C5-öm csomagtér ajtaját nem nyitja. Nyomom a mikrokapcsolót, beindul a szintezés-normális, de nem csattan a mágnes. Ellenőriztem,  a mágnes jó. Mitévő legyek?

guzzirider Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3960

Sziasztok!

 

Az izzókopással kapcsolatban, az éjszakás taxis (C5 II., 1.6 HDi) tapasztalata alapján, a "TUNGSRAM H7" izzó a megoldás.

FIGYELEM! A H7+ NEM JÓÓÓÓ!

 

Valóban kapsz némi többlet fényerőt, azonban valamit-valamiért, hamarabb ki is ég.

 

Az elején próbálkoztam OSRAM, BOSCH, majd - mit veszíthetek alapon - teszkós gagyival és egyéb nóném sz@rokkal. Havonta kellett cserélnem.

 

Sajnos, nem mindenhol lehet kapni. Nekem a Homasitából sikerült beszereznem egy pár darabot. Mivel a készletem kifogyott a 2 és fél év alatt, és nem kaptam Tungsramot, most GE (General Electric) H7 van a jobboldaliban, tesztelés alatt.

 

Remélem, tudtam segíteni.

 

Üdv mindenkinek!

V.6. Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3959

Innét a szervizkönyvből vettem a 10 évet. De az én véleményem szerint is hosszú idő ez. Ennyi idő alatt tuti hogy jócskán öregszik bármilyen gumis anyag.

 

Előzmény: betg (3945)
molnartiby Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3958

Köszi Jocó!

 

Ez jó információ volt, hogy gyakorlatilag átalakítás nélkül berakható.

De akkor is sunyítani kell miatta.

Még +gondolom és főleg azt, hogy van-e fölös 20ropim rá.

 

Igaz, az enyém vasárnapi autó (PUG206-ot használom 7köznapokon), 2007 év végi és nég nem cseréltem benne izzókat. (20e km van benne)

 

köszönettel,

Tiby

 

Előzmény: N_Joco (3955)
N_Joco Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3957

Sziasztok!

 

Volt már valakinek olyan hibajelenség C5 I 2.2 HDi-nél, hogy szabálytalan időközönként nem akarja indítani a motort (meg sem pörgeti)? Az indítómotorra gyanakszok, de lehet, hogy más. Semmi hibaüzenet nincs, az immo jó. Ja és olyan 30 másodperc elteltével már indul.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv.: N_Joco

szergi87 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3956

én egyszerű Hella-ra cseréltem még tavalymájusban a benne lévő izzókat, de azóta sincs semmi bajom velük... a régieket is csak vettem ki mert megfeketedtek kicsit...

 

nektek valami feszültség ingadozási hiba lesz.. a fesz.szabályzó csere hasznos lenne!!

N_Joco Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3955

Kedves molnartiby!

 

Kiveszed és vissza a halogén ízzó. És igen könnyű belerakni és kivenni is, mivel gyakorlatilag csak a vezeték van megsétáltatva egy trafón keresztül a xenon ízzóig. Nem kötelező belerakni, mindenki maga dönti el, hogy ilyen probléma esetén vagy veszi sorra az ízzókat vagy használ egyet évekig (ilyen árak mellett).

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: molnartiby (3954)
molnartiby Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3954

XENON szet:

 

Könnyen rakosgatjátok a gépbe a xenont.

Azt megértem, hogy a fakabátot nem izgatja (főleg, ha fehér a fénye), de mi van a KPM-esekkel és a vizsgáztatásnál?

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3953

Egyénként olcsóbb lett a műszerfal csak 156 000 Hu forint

 

Légyszíves írjátok meg ki tud BSI t programozni már akinek sikerült cím kaposi5@freemail.hu

és használja a verdát azóta is

 

 

üdv

bordóc5 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3952

Szarok az égők cseréltem már Hellátol a Philipsig (gyári)

Előzmény: Hummer72 (3948)
betg Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3951

Van még egy pár ma jönnek elvileg érte ha nem viszik el akkor eladó 25eft /db

Előzmény: N_Joco (3949)
bordóc5 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3950

Sziasztok

 

Egyébként ha nem lenne egy 205 ös peugeot Gt-m akkor az mondanám a franciák max. csigát gyártsanak

 

BSI

 

Akkor megállapítom hogy a kocsi mindig a több kilómétert jegyzi meg ha az órában van azt ha a BSI ben  akkor azt

 

 

üdv

Előzmény: N_Joco (3949)
N_Joco Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3949

Sziasztok!

 

Hummer72: Nekem is kiégtek az ízzóim állandóan (éves szinten 10-12 izzó, pedig nem az áruházláncok nevével ellátottat vettem), de egy xenon beépítés megoldotta. Én 6000 Kelvineset raktam bele és az se izgat senkit (nálam egy xenon ízzó olyan 5 évet bírja, van akinél többet és van, hogy kevesebbet).

 

Betg: Ha éppen van gyári xenon lámpád, akkor mennyiért szoktad adni? Mik kellenek még a beépítéséhez? Vagy egyáltalán be tudom tenni? Segítségedet előre is köszönöm!

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: betg (3947)
Hummer72 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3948

Kösz mindenkinek!

Most 103k van benne, van még pár km-em...

 

Elöző autóm egy Megane II. volt, a H7 problémámra egy utólag beépített fesz szabályzó adta a megoldást. A havi rendszerességű kiégés, évi 1db ra redukálódott.

betg Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3947

A h7 problémáról nem az autó tehet ez az izzó egyszerűen szar az összes ilyen izzóval szerelt autóban gond van vele.

Nekem 4300k utólagos xenon van benne aminek abszolut fehér fénye van nem kék ezért még egy rendőr sem foglakozott vele meg ezzel az autóval ne is szoktak ilyen szempontból vacakolni nekem van benne lámpamosó de kivettem a biztijét mert egy baromság semmi értelme ha koszos a lámpa képtelen lemosni és zabálja az ablakmosót van gyári xenonom is de azokat mindig elviszik igy már be se szerelem magamnak kb 2 éve járok utólagos xenonnal senkit nem zavart még, a gyári xenonnak is 4300k a színhőmérséklete, tehát bőven megéri beszerelni  persze az tény ,hogy nekem nem volt soha problémám attól még másnak lehet de itt Bp nem nagyon foglalkoznak vele hacsak nem valami hiper-szuper nagyon kék amitől kifolyik a fakabát szeme.

Előzmény: Hummer72 (3928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!