Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

molnartiby Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3981

Ez a rádiós probléma nálam is fennáll. (2007 év végén vettem az autót)

Nálam motor beindulását követően lesz zajosabb a vétel.

Gondolom szétcsúszkatott az antennakábel, de még ezért nem szedtem szét a műszerfalat (sem a tetőkárpitot).

 

Előzmény: Lord Vader (3980)
Lord Vader Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3980

Sziasztok,

 

Nagyjából végigolvastam a topicot. Rólam amit érdemes tudni talán, hogy régen (10-12 éve kb.) leginkább az AutoHiFi nameg a PSA topicokban fordultam elő. Eddigi idevágó felhozatal: 1 db dízel AX, 2-2 db (dízel is meg benzin is) BX, 1 db dízel CX és 1 db benzines ZX.

Alig egy hónapja visszatértünk ebbe a világba, vettünk egy '01.12. 2.0i C5-öt. Nagyon elégedettek vagyunk eddig, apróságok vannak csak vele, az itt felsorolt típusbajok közül szerintem egy sincs jelen (van helyette más :) ).

 

Keresnék hozzá konkrétan (értelmes áron) egy anyósoldali ablakemelő kapcsolót (vagy legalább a piktogramot tartalmazó fedőlapot), egy hibátlan manuális váltó gombot, illetve egy szintén hibátlan kormánykereket.

 

Érdekelne továbbá tapasztalat, ha van az alábbiakkal kapcsolatosan:

-tolatóradar néha megy, néha nem (ha megy, akkor tökéletes, ha nem, akkor viszont egyáltalán semmit nem csinál)

-70 km/h körül 5. sebességben épphogy hozzáérve a gázpedálhoz határozott rángatózásba kezd a motor (semmilyen más fokozatban, fordulatszámnál vagy sebességnél nem teszi ezt)

-gyári xenon van az autóban, amit ha felkpcsolok, vagy felkapcsolódik, alig fog jelet a gyári rádió

 

Minden ötletet vagy tippet szívesen fogadok, köszi előre is!

foldijo Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3979

Köszönöm a segitő válaszokat mihelyt lesz eredmény akkor közzé teszem.

Sikerült kicserélnem a pollenszűrőt az sem semmi, hát ami benne volt az se most került bele.

Sokat segitett amit a forumon közzétetek.

 

üdv. szepi

 

 

 

szergi87 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3978

antipollution fault-ra nekem nagyon bevált: egy teljes tankhoz egy teljes flakon injektortisztító. bordóc5 javaslatára és is tettem bele két teli tank V95-t! valóban nagyon szereti!!:) azóta nem jött elő a hiba!

ktn497 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3977

Két citron c5 van a családban,van nemi tapasztalatom izzó problémáról.nekem a tungsztram vált be.

Előzmény: betg (3965)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3976

Különben az antipollution fault írja ki minden olyan hibánál, ami a befecskendezéssel, illetve ezzel összefüggésbe a kipufogással van kapcsolatban.

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3975

Az lenne a kérdésem, hogy mi célja van a hűtő oldalának a felsőrészén ennek a különleges formának a dugón?

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3974

Nálam elöször megjelent el volt rohadva a hátsódob csere valkerra 100 000 km volt benne

145 000 km nél 2. szonda meghalt csere NGK ra  de előtte a katalizátort tesztelni kibocsátásnéréssel valós környezetvédelmi vizsgálattal

A katalizátor érzékeny szerkezet 160 000 km re tervezték utánna minden km ajándék

Egy olyan vizsgálattal ahol tudják az autót lexiázni

lehet látni a szondák gyújtás és egyébb értékeket

Hidegen egyből indulni mert idő kell hogy a katalizátor beinduljon egy hosszab távon 3000 4000 körül tartani  akkor ha beadja egy időután törli magától azt írták itt hogy szoftvert újraírták az indítási részét a szoftvernek még nem próbáltam frissíteni  de segíteni szokott

Persze egy kis injektortisztítót neki meg,, de ésszel!!!!! meg üres tankba egy kis shell 95 Vpovert szereti a dög

Egyébb ok is lehet  de nekem még nem volt

Itt forumon nezz körül

remélem segítettem

A választ írd meg ha sikerült a hibát feltárni légyszíves először a komputert meg a tesztszoftvert (LEXIA) kérdezni profi helyen nem baj ha többet kérnek de hidd el hogy így lesz olcsó

 

üdv

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3973

Vagy még lehet a csatlakozásánál kontakt hiba. Próbáld meg megtísztítani.

Előzmény: foldijo (3971)
V.6. Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3972

Biztos csak átmeneti hiba. De ha egyre sürübben jelentkezik, az nem sokára állandósulni fog. Úgy hogy szerintem ebből csere lesz.

Előzmény: foldijo (3971)
foldijo Creative Commons License 2011.04.03 0 0 3971

Sziasztok !

 

Egy hét alatt másodszor produkálta az auto a antipollution fault hibát.

Az első hba kilovasáskor a szereleő azt mondta a kopogásérzékelőt írja számítógép az vann bent a hibák között,sikeresen törölve lett kb. egyhétég nem jött vissza.

Szerintetek mért produkálja ilyen sűrün vagy csak nekem tünik úgy, még nem voltam megnézetni a hibát de szerintem ugyan az lesz.

A kocsi indult tőkéletesen mükődik.

2.0 SX az auto valaki találkozott ilyen sürün ezzel a hibával.

 

 

üdv. Szepi

citroen_ds Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3970

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Törölt nick (3969)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3969

Küldem mailben segédletet.

Előzmény: citroen_ds (3968)
citroen_ds Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3968

Hali!

 

Segítségre lenne szükségem, ismerős vett lexia3 progit, telepítette a programot, aktiválni kellene és azt írja ki hogy az aktiválási kód nem érvényes (error code 11). Miért írja ezt ki? már több kódot generáltattunk de mindig ez a hiba.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.

 

IU: betg köszi az infókat a szíjtárcsáról, csak most tudtam visszaolvasni a kommentet.

bordóc5 Creative Commons License 2011.04.01 0 0 3967

Az izzokat ha kiég ha nem évente cserélem azóta nincs bajom viszont felhívom figyelmeteket hogy UV mentes legyen

A gépen vannak olyan alkatrészek amiket muszály cserélni időnként !

Ha tartod a gépet

 

Ezek km futás és közepes terhelés alatt

 

_Hátső lengőkarcsapágy 100000 Km(rövidebb is lehet )

_Kilóméterőra motor 157 000 Km

_2.szonda 145 000 Km

_Hátső féktuskó leszerelés tisztítás 120 000Km( az oxid elfordítja)

_Hátsó dob 107 000 Km

_Akksi 8 évet ment el (Varta )-

_Ablakmosó vízérzéklő tisztítása

 

Ezek nem voltak bent a service infók között

 

157 000 Km után mi várható akkor előre megveszem írjátok meg 20 Sx benzin

kaposi5@freemail.hu

 

 

 

 

Előzmény: betg (3966)
betg Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3966

Már elnézést de egy szíjszakadástól nem könyököl ki egy motor, ott valami más gond volt leginkább kenési problémák ,mondjuk a turbó felszivta az összes motorolajat.

Előzmény: bordóc5 (3963)
betg Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3965

Nem a kocsikkal van ba, kb 10 autóban ellnőriztem a töltést akinél izzó problémák voltak és mindbe tökéletes nincs túlfeszültség ez a h7 autótípustól függetlenül hamar tönkremegy de kivételek vannak ami eddig jónak tünt az a tungsram és a hella

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3964

Én úgy vettem észre, hogy minden gyártó gyárt rosszat is jót is. Egy időben a kínai 350 forintosat vettem, kb 3 hónaponként kiégtek aztán az egyik a mai napig bírja, most májusban lesz 1 éve, hogy beraktam. A másikat augusztusban cseréltem OSRAM-ra, az is bevált annak ellenére, hogy november óta állandó nappali világítást állítottam be a BSI-ben, így nem kell kapcsolgatni.

Előzmény: guzzirider (3960)
bordóc5 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3963

Tisztelt C5 tulajok tessék 120000 nél cserélni utánna pedig 80000 ként mert ha elszakad akkor még a dugattyu is kilép a haver okos volt 1.6 HDi kikönyökölt,

Csak felhívnám a figyelmeteket hogy az eredeti gyári vízpumpa Háza és a Szívattyúlapátok is műanyagból vannak

 

üdv Bordó

 

Előzmény: V.6. (3959)
svedmalac Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3962

Én még svédben vettem sima H7-est a Biltema-ban, kb. 3 éve. Azóta is hibátlan. Ha valakinek eszi a kocsi az izzókat, ott más gond van.

 

Ha esetleg van valakinek elfekvőben 15"-os Chambord dísztárcsája, vevő lennék rá...

 

 

gaz.69 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3961

Sziasztok, Kollégák!

C5-öm csomagtér ajtaját nem nyitja. Nyomom a mikrokapcsolót, beindul a szintezés-normális, de nem csattan a mágnes. Ellenőriztem,  a mágnes jó. Mitévő legyek?

guzzirider Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3960

Sziasztok!

 

Az izzókopással kapcsolatban, az éjszakás taxis (C5 II., 1.6 HDi) tapasztalata alapján, a "TUNGSRAM H7" izzó a megoldás.

FIGYELEM! A H7+ NEM JÓÓÓÓ!

 

Valóban kapsz némi többlet fényerőt, azonban valamit-valamiért, hamarabb ki is ég.

 

Az elején próbálkoztam OSRAM, BOSCH, majd - mit veszíthetek alapon - teszkós gagyival és egyéb nóném sz@rokkal. Havonta kellett cserélnem.

 

Sajnos, nem mindenhol lehet kapni. Nekem a Homasitából sikerült beszereznem egy pár darabot. Mivel a készletem kifogyott a 2 és fél év alatt, és nem kaptam Tungsramot, most GE (General Electric) H7 van a jobboldaliban, tesztelés alatt.

 

Remélem, tudtam segíteni.

 

Üdv mindenkinek!

V.6. Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3959

Innét a szervizkönyvből vettem a 10 évet. De az én véleményem szerint is hosszú idő ez. Ennyi idő alatt tuti hogy jócskán öregszik bármilyen gumis anyag.

 

Előzmény: betg (3945)
molnartiby Creative Commons License 2011.03.31 0 0 3958

Köszi Jocó!

 

Ez jó információ volt, hogy gyakorlatilag átalakítás nélkül berakható.

De akkor is sunyítani kell miatta.

Még +gondolom és főleg azt, hogy van-e fölös 20ropim rá.

 

Igaz, az enyém vasárnapi autó (PUG206-ot használom 7köznapokon), 2007 év végi és nég nem cseréltem benne izzókat. (20e km van benne)

 

köszönettel,

Tiby

 

Előzmény: N_Joco (3955)
N_Joco Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3957

Sziasztok!

 

Volt már valakinek olyan hibajelenség C5 I 2.2 HDi-nél, hogy szabálytalan időközönként nem akarja indítani a motort (meg sem pörgeti)? Az indítómotorra gyanakszok, de lehet, hogy más. Semmi hibaüzenet nincs, az immo jó. Ja és olyan 30 másodperc elteltével már indul.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv.: N_Joco

szergi87 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3956

én egyszerű Hella-ra cseréltem még tavalymájusban a benne lévő izzókat, de azóta sincs semmi bajom velük... a régieket is csak vettem ki mert megfeketedtek kicsit...

 

nektek valami feszültség ingadozási hiba lesz.. a fesz.szabályzó csere hasznos lenne!!

N_Joco Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3955

Kedves molnartiby!

 

Kiveszed és vissza a halogén ízzó. És igen könnyű belerakni és kivenni is, mivel gyakorlatilag csak a vezeték van megsétáltatva egy trafón keresztül a xenon ízzóig. Nem kötelező belerakni, mindenki maga dönti el, hogy ilyen probléma esetén vagy veszi sorra az ízzókat vagy használ egyet évekig (ilyen árak mellett).

 

Üdv.: N_Joco

Előzmény: molnartiby (3954)
molnartiby Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3954

XENON szet:

 

Könnyen rakosgatjátok a gépbe a xenont.

Azt megértem, hogy a fakabátot nem izgatja (főleg, ha fehér a fénye), de mi van a KPM-esekkel és a vizsgáztatásnál?

 

bordóc5 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3953

Egyénként olcsóbb lett a műszerfal csak 156 000 Hu forint

 

Légyszíves írjátok meg ki tud BSI t programozni már akinek sikerült cím kaposi5@freemail.hu

és használja a verdát azóta is

 

 

üdv

bordóc5 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 3952

Szarok az égők cseréltem már Hellátol a Philipsig (gyári)

Előzmény: Hummer72 (3948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!