Nagyjából végigolvastam a topicot. Rólam amit érdemes tudni talán, hogy régen (10-12 éve kb.) leginkább az AutoHiFi nameg a PSA topicokban fordultam elő. Eddigi idevágó felhozatal: 1 db dízel AX, 2-2 db (dízel is meg benzin is) BX, 1 db dízel CX és 1 db benzines ZX.
Alig egy hónapja visszatértünk ebbe a világba, vettünk egy '01.12. 2.0i C5-öt. Nagyon elégedettek vagyunk eddig, apróságok vannak csak vele, az itt felsorolt típusbajok közül szerintem egy sincs jelen (van helyette más :) ).
Keresnék hozzá konkrétan (értelmes áron) egy anyósoldali ablakemelő kapcsolót (vagy legalább a piktogramot tartalmazó fedőlapot), egy hibátlan manuális váltó gombot, illetve egy szintén hibátlan kormánykereket.
Érdekelne továbbá tapasztalat, ha van az alábbiakkal kapcsolatosan:
-tolatóradar néha megy, néha nem (ha megy, akkor tökéletes, ha nem, akkor viszont egyáltalán semmit nem csinál)
-70 km/h körül 5. sebességben épphogy hozzáérve a gázpedálhoz határozott rángatózásba kezd a motor (semmilyen más fokozatban, fordulatszámnál vagy sebességnél nem teszi ezt)
-gyári xenon van az autóban, amit ha felkpcsolok, vagy felkapcsolódik, alig fog jelet a gyári rádió
Minden ötletet vagy tippet szívesen fogadok, köszi előre is!
antipollution fault-ra nekem nagyon bevált: egy teljes tankhoz egy teljes flakon injektortisztító. bordóc5 javaslatára és is tettem bele két teli tank V95-t! valóban nagyon szereti!!:) azóta nem jött elő a hiba!
Nálam elöször megjelent el volt rohadva a hátsódob csere valkerra 100 000 km volt benne
145 000 km nél 2. szonda meghalt csere NGK ra de előtte a katalizátort tesztelni kibocsátásnéréssel valós környezetvédelmi vizsgálattal
A katalizátor érzékeny szerkezet 160 000 km re tervezték utánna minden km ajándék
Egy olyan vizsgálattal ahol tudják az autót lexiázni
lehet látni a szondák gyújtás és egyébb értékeket
Hidegen egyből indulni mert idő kell hogy a katalizátor beinduljon egy hosszab távon 3000 4000 körül tartani akkor ha beadja egy időután törli magától azt írták itt hogy szoftvert újraírták az indítási részét a szoftvernek még nem próbáltam frissíteni de segíteni szokott
Persze egy kis injektortisztítót neki meg,, de ésszel!!!!! meg üres tankba egy kis shell 95 Vpovert szereti a dög
Egyébb ok is lehet de nekem még nem volt
Itt forumon nezz körül
remélem segítettem
A választ írd meg ha sikerült a hibát feltárni légyszíves először a komputert meg a tesztszoftvert (LEXIA) kérdezni profi helyen nem baj ha többet kérnek de hidd el hogy így lesz olcsó
Egy hét alatt másodszor produkálta az auto a antipollution fault hibát.
Az első hba kilovasáskor a szereleő azt mondta a kopogásérzékelőt írja számítógép az vann bent a hibák között,sikeresen törölve lett kb. egyhétég nem jött vissza.
Szerintetek mért produkálja ilyen sűrün vagy csak nekem tünik úgy, még nem voltam megnézetni a hibát de szerintem ugyan az lesz.
A kocsi indult tőkéletesen mükődik.
2.0 SX az auto valaki találkozott ilyen sürün ezzel a hibával.
Segítségre lenne szükségem, ismerős vett lexia3 progit, telepítette a programot, aktiválni kellene és azt írja ki hogy az aktiválási kód nem érvényes (error code 11). Miért írja ezt ki? már több kódot generáltattunk de mindig ez a hiba.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
IU: betg köszi az infókat a szíjtárcsáról, csak most tudtam visszaolvasni a kommentet.
Már elnézést de egy szíjszakadástól nem könyököl ki egy motor, ott valami más gond volt leginkább kenési problémák ,mondjuk a turbó felszivta az összes motorolajat.
Nem a kocsikkal van ba, kb 10 autóban ellnőriztem a töltést akinél izzó problémák voltak és mindbe tökéletes nincs túlfeszültség ez a h7 autótípustól függetlenül hamar tönkremegy de kivételek vannak ami eddig jónak tünt az a tungsram és a hella
Én úgy vettem észre, hogy minden gyártó gyárt rosszat is jót is. Egy időben a kínai 350 forintosat vettem, kb 3 hónaponként kiégtek aztán az egyik a mai napig bírja, most májusban lesz 1 éve, hogy beraktam. A másikat augusztusban cseréltem OSRAM-ra, az is bevált annak ellenére, hogy november óta állandó nappali világítást állítottam be a BSI-ben, így nem kell kapcsolgatni.
Tisztelt C5 tulajok tessék 120000 nél cserélni utánna pedig 80000 ként mert ha elszakad akkor még a dugattyu is kilép a haver okos volt 1.6 HDi kikönyökölt,
Csak felhívnám a figyelmeteket hogy az eredeti gyári vízpumpa Háza és a Szívattyúlapátok is műanyagból vannak
C5-öm csomagtér ajtaját nem nyitja. Nyomom a mikrokapcsolót, beindul a szintezés-normális, de nem csattan a mágnes. Ellenőriztem, a mágnes jó. Mitévő legyek?
Az izzókopással kapcsolatban, az éjszakás taxis (C5 II., 1.6 HDi) tapasztalata alapján, a "TUNGSRAM H7" izzó a megoldás.
FIGYELEM! A H7+ NEM JÓÓÓÓ!
Valóban kapsz némi többlet fényerőt, azonban valamit-valamiért, hamarabb ki is ég.
Az elején próbálkoztam OSRAM, BOSCH, majd - mit veszíthetek alapon - teszkós gagyival és egyéb nóném sz@rokkal. Havonta kellett cserélnem.
Sajnos, nem mindenhol lehet kapni. Nekem a Homasitából sikerült beszereznem egy pár darabot. Mivel a készletem kifogyott a 2 és fél év alatt, és nem kaptam Tungsramot, most GE (General Electric) H7 van a jobboldaliban, tesztelés alatt.
Innét a szervizkönyvből vettem a 10 évet. De az én véleményem szerint is hosszú idő ez. Ennyi idő alatt tuti hogy jócskán öregszik bármilyen gumis anyag.
Volt már valakinek olyan hibajelenség C5 I 2.2 HDi-nél, hogy szabálytalan időközönként nem akarja indítani a motort (meg sem pörgeti)? Az indítómotorra gyanakszok, de lehet, hogy más. Semmi hibaüzenet nincs, az immo jó. Ja és olyan 30 másodperc elteltével már indul.
én egyszerű Hella-ra cseréltem még tavalymájusban a benne lévő izzókat, de azóta sincs semmi bajom velük... a régieket is csak vettem ki mert megfeketedtek kicsit...
nektek valami feszültség ingadozási hiba lesz.. a fesz.szabályzó csere hasznos lenne!!
Kiveszed és vissza a halogén ízzó. És igen könnyű belerakni és kivenni is, mivel gyakorlatilag csak a vezeték van megsétáltatva egy trafón keresztül a xenon ízzóig. Nem kötelező belerakni, mindenki maga dönti el, hogy ilyen probléma esetén vagy veszi sorra az ízzókat vagy használ egyet évekig (ilyen árak mellett).