Az oroszlánom sajnos beadta a kulcsot. Pár hete már küzködtem a váltóval mert 5-dikből csak nehez tudtam kivenni a váltókart. Majd tegnap menet közben kidobta az 5-dik sebességet és már berakni sem lehet.
Szerelőm megállapította hogy a váltokar összekötő bowden nyúlott meg amin a Faudi fej van. A Peugeot szervízben ez a két bowden kutyacsonttal együtt 50e Ft.
Ma mondta valaki, hogy Budapest környékén valaki foglalkozik ilyen bowden felujítással, kérdésem hogy tudja-e valki hogy ki is Ő pontosan?
Van egy olyan problémám,hogy a csomagtartóm nem tudom kinyitni.Nem nyílik se a kulcsal se a gombal és ráadásul semmi előzménye nem volt a dolognak egyik pillanatban működött utána nem.Van valakinek valami ötlete,hogy mi lehet a gond?
Van eladó D2S (ilyen kell a gyári xenonos autóba) Philips 5000K xenon égőm 4db , nagyon szuperül világítanak, a saját autómban is ilyen van kb 2 hónapja.
Semmi gond csak elég az 5 munkanap, péntekre néha szívesen földhözvágnám a telefont mert ha telefonálok nem tudok dolgozni és persze ,hogy mindig a legrosszabbkor csörög 5 percenként nyakig benne vagyok valamiben , hétvégén nem veszem fel általában véletlen volt legközelebb nem teszem, Bp vagyok.
Bocsánatot kérek,hogy vasárnap zavarni merészeltelek.Mentségemre szolgáljon,hogy csak azt szerettem volna megkérdezni,hogy helyileg hol laksz.T.i.Sopronból Nyiregyházáre nagyon nem érné meg elmenni,hogy tudjam,hogy mi a baja ennek a trágyának.Köszönöm.
Szia hatibi44! Természetesen nem normális a jelenség, az autó üzemszerüen úgy viselkedik, mint bármely common rail diesel. Tehát valami nem gömbölyű nálad, egyébként ezek a 2,0-es HDI-k nagyon kellemes autók, persze, ha rendben vannak. Üdvözlet: birobandi
Az autó egy állatorvosi ló.Most a következőket produkálja.Bármely sebességben /alacsonyabb fokozatban jobban észlelni/ha leveszem a lábam a gázpedálról 2-300-at megemelkedik a fordulatszám és elkezd gyorsulni.Majd lelassul,utána ismét húz.Mivel ez nekem új dolog,majd fel löktem az előttem lévőt.Mivel még nem volt dieselem,nem tudom,hogy ez természetes-e,vagy nagy gubanc van.Kérlek benneteket,ha valami ötlet van válaszoljatok.Előre is köszönöm.
A hiba 1 órán keresztül észlelhető volt, kb amíg le nem hűlt a motor. Az olajcsere + olajszűrő + gázolajszűrő csere úgyis most esedékes 1000 kilóméter múlva kb.
Hugomék elvitték az autómat, elmentek mohácsra odafele kiírta állítólag ezt hibát "Depollution System FaultyThe Problem" meg még valami hasonló fault hibát.. Nagy sebességnél jött ki a hiba autópályán, 130-140 nél, de szerintem volt az több is csak nem mondják meg. Bementek a szekszárdi pezsó szögeldébe de ott csak pézért akartak vele foglalozni.
Rejtvény szintén a történethez...Állítólag 17 ezerért tankoltak oda vissza 17000: 438 pezóval az durván az 38, 81 liter gázolaj...az osztva max 6 literes fogyasztással az 600kilóméter...... én tegnap előtt úgy adtam át az autót hogy 280 volt hátra, Mohácsig az elég is, de már világít pirosan a jelző...A kérdés az hogy hova lett a tankolt gázolaj? Bár szerintem nem tankoltak ennyiért, csak vetítenek.. De ha tankoltak is akkor létezik az hogy ennyivel durván többet fogyasztana?
Úgy jöttek haza hogy világított a tankolásra figyemeztető lámpa..A fogyasztás 6 liter fölött volt.
Igen találkoztam ezzel a problémával azoknál az autóknál ahol betartották a gyár által előírt olajcsere periódust ugyan is az egy előre tervezett amortizáció , az olajszűrő eldugul a rengeteg koromtól. Tessék 10ekm ként cserélni hosszú távon nagyon is megéri, talán a turbó is megússza még egy db-ig.