Egy újabb rosz pont az utántártott alkatrészeknek:((((
1 hete vettem untángyártott vacak gázbowdent 207-esre ,gyorsan fel is tettem
De a probauton kiderült hogy sz@rt se ér ugyanis ha jobbra fordítom a kormányt nő ha balra akkor csökken:((( megnéztük nem akad semmibe nem is feszül:(((
Ja és ez mofaker termék tehát... senkinek nem ajánlom hogy olyan vegyen
A kérdésem: valakinek nincs eladó gyári használt gázbowdenje? de persze nem olyanragondolok amely 10 perc mulva elszakad... e-mail-em: gulyasalex@freemail.hu
Hy. Bocs igen 210-es.. Az a gond hogy esélyem nincs sztenderről letenni a mocit mert azonnal lefullad és ránt egy nagyot előre...Ezt elfelejtettem irni..
Sziasztok! Ha tudna valaki segíteni, az jó lenne:) 210-esem van, indítási problémával.indításkor a generátor forgórésze megakad egy ponton, és visszaüt. Ha nagy nehezen beindul is, 25-nél többet nem megy. Nem tudom találkoztatok-e már hasonló problémával. Szét még nem szedtem semmit, nem akartam ész nélkül nekiesni:)
Egy kérdésem lenne hozzátok. Mi okozhatja azt a jelenséget egy 2010-es Babettánál hogy elinditom ( Sztenderen)és mikor leér a hátcsó kerék a földre azonnal lefullad. Az alapjárat rendesen be van állitva.... Köszönöm a válaszokat előre is.
Már ne haragudj,de a 22000Ft miért borsos egy ilyen babiért?!Nem nagyon látok rajta hibát.Mennyit adnál érte?5000-et?!Ja,és mutatnál ennyiért olyan babit aminek a kipuja belülről is csili-vili.Sajnos eljutottunk odáig,hogy nem értékeljük a másik munkáját.Nem érdekel,hogy hányszor bütykölgette,hányszor mosta le,hányszor tolta fedett helyre,hogy rakta el télire!Csak egy dolog számít:az eladót hülyének nézni és sz@rért hugyért megvenni az olyan motort amin szemmel látható,hogy a gazdája,óvta,védte,törődött vele!Bocs ha ezekkel a sorokkal bárkit is megbántottam volna.
Nem kellet volna semmit elvágni, meg letestelni. Mivel 3 tekercs van sorbakötve, és gyárilag a harmadikról veszi le a rendszer a feszültséget, így annyit kell csak tenni, hogy le kell forrasztani (a jellemzően zöld) vezetéket az utolsó tekercsről és rá forrasztani a középső tekercsre. Máris onnan veszi le a feszt., és az utolsó tekercs meg kimarad.
Nekem anno nem gyűrűtürésem volt, hanem a dugattyúcsapszegen levő tűgörgős kosár hullott darabokra. Gondolhatod milyen látvány volt, mikor megláttam a dugyattyú és a hengerfal küzé szorult tűgörgőket...
Szerintem a gyűrűtörés a legvalószínűbb, bár ez meg nekem UFO vagy Bermuda-háromszög, hálistennek még nem fordult elő nálam :)
Gondolom már a hengerfej eltávolítása után botrányos látvány fog fogadni. És ha beszorult a hengerpalást valamelyk furatába a cucc, akkor még viheted furatni is a hengert - ha még menthető.... :(
Persze a gyűrűtörés sem véletlen, valami azt is kiváltotta, alapesetben még akkor sem fordulhat elő, ha a gazdi szereti kipróbálgatni néha-néha a csutkagázt!!!
Vagy esetleg fel lehet tenni a helyére egy + gyújtás tekercset. Összekötve a gyárival ökörsütéshez alkalmas méretű gyújtószikrát tudsz előallítani. :))
A leírtak alapján nemcsak a dugattyú és gyűrű lehet a ludas. Lehet csapágytörés is. Első körben vedd le a hengerfejet, azt a legkönnyebb, csak 4 db 6-os anya fogja, meg a gyújtókábel.
Forgasd addig a főtengelyt, hogy a dugattyúfejet jól lásd. Közben kézzel tartsd a helyén a hengert, különben elválhat a hengertalp és ilyenkor hajlamos a régi tömítés elszakadni. Ha itt nem láttál semmi komoly hibát, akkor bizony a hengert is le kell húznod. Ehhez a porlasztót és a kipufogót le kell csavaroznod a hengerről, aztán a hengert előrefelé lehúzni a dugattyúról. Ha még mindig nem látsz semmi hibát, lehet a blokkot szétszedni!
Kipróbáltam! Elvágtam a vezetéket a második tekercs mögött. Ezután nem adott semmi életjelet. A fórumon keresgéltem még egy kicsit. Kiderült, hogy az elvágott vezeték véget le kell testelni. Most működik az eredetileg is használt égőkkel. Közepes fordulatnál már a fényerő is elfogadható. Azon töprengek, hogy mit tegyek a kiiktatott harmadik, tekercsel? Kivegyem, vagy maradhat a helyén. Nem módosítja e a mágneses viszonyokat? Biztosan volt már hozzászólás itt erről is, de nagyon sok „oldal” van ebben a „könyvben”! Sokat kell még olvasgatnom.
Volt aki azt csinálta, hogy lekötött egy tekercset. Ha jól emléxem, az eredeti izzókkal próbálkozott.
Saját tapasztalatom nincs, mert sosem jártam még így. :)
Ez egy olyan létező(?) probléma, amire eddig senki nem tudott elfogadható magyarázatot adni. Nekem olyan UFO, vagy Bermuda háromszög. Azaz, amíg személyesen nem kerülök vele kapcsolatba, nem is igazán hiszek benne.
Vannak viszont logikus magyarázatok, amiket már többször leírtam. Pl. kontakt hiba valahol az elektromos hálózatban, de soxor a nem megfelelő izzók használata!!!
Nem.Semmi rendelleneset nem hallottam csak hirtelen be satufékelt és leállt a motor.A pedált meg se lehetet mozdítani.Amikor lehült a motor ujra belehetet inditani de csörög csattog. (kb 30al mehettem,sík uton)