Meglesz, de csak valószínűleg vasárnap valamikor, mert addig mindennap éjszakás vagyok, ráadásul 12-zöm..... Ha a 206-osé jó rá, akkor valószínűleg jó lesz, mert én azénak nézem.....egyébként közben találtam mégegyet, úgyhogy 2-t fotózom....aztán megállapítod, hogy jó-e.... Az e-mailod, a veleszfrii az jó, él még? /szándékosan nem írtam ki rendesen.... Mert ha igen, akkor oda küldöm a képeket, ne romboljuk itt csencseléssel a fórumot....
Hy. Letudná nekem valaki irni lépésről lépésre a 210-es babetta hajtómü összeszerelését?? Nagyon nagy segitség lenne. Ezen a videon pontosan nem láccik hogy hogy pakolják összze.
http://www.youtube.com/watch?v=uUuoIh-Ip6Q
Nehogy véletlen olyan alkatrészt tegyek előre amit nem kéne..
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszotokat. Ma- holnap összeszeretném pakolni és addig nem merek hozzáfogni.
Szia Marcell! Valószínűleg találtam egy neked való kipufogót, ha érdekes még, akkor fotózom, és nézd meg..... Meg leltem egy pár oldallemezt is, ha érdekel valakit, írjon.....
Picit offolnék, de hátha van, aki tud köztetek segíteni, és részemről azután átmehetünk privátba..... Saját keverékképzésű motornál /tehát külön van benne a 2T és a benzin/ ha túlkeveri az olajat, akkor azzal mit kell csinálni? Mégegyszer bocs az offért, de tudom, hogy itt vannak jó szakemberek, remélem ilyenhez is ért valaki....
Ha van még köztetek olyan majom, mint én, akkor vigyázzatok: rendeltem 210-esre való hosszú ülést (ami még szerintem is nagyon ronda!), de a nagykernél kavarodás van és az ő gyári számán az új 207-es nyereg szerepel, szóval azt küldik helyette!
De azért megtartom, kipróbálom majd ezt is, mert a 207-esen nagyon tetszett, hogy rugózott az ülés, a 210-esen sem lehet majd rossz szerintem. Csak kerítenem kell még átalakítót is hozzá.
Helyes! :-) Ma már a saját porlasztójával (amit megsavaztam) ment a gép, a videón még az én referencia porlasztóm volt rajta. A világítás nem kerek a gépen, még azt ki kell méregetnem műszeresen , aztán visszamennek rá a burkolatok, és a hétvégén kicsit megsétáltatom, aztán viheted! ;-)
Megnéztem, a vezérlődobban nekem csak egy 1-2 mm vastag fémgyűrű volt, ez gondolom a távtartó. Ez alá kell a gumigyűrű? Mofakernél 20 FT, holnap megnézem a helyi boltot.
Tisztára úgy nézett ki pedig, mintha inkább kemény víz lett volna és úgy alakult volna ki benne a mészkő kicsapódása... Az esővíz teljesen lágy (kivéve, ha mielőtt bejut a tankba visz magával némi oldott meszet a garázs tetejének betonjából, vagy meszeléséből). No nem fogom kipróbálni otthon, hogy a réz, alumínium és víz együtt mire képes, lehet hogy az is ilyet alkot. A savazás jó ötlet volt, de érdemes először enyhébb oldószereket alkalmazni, ha a zsír- és olajoldók nem működnek. A samponok lúgosak, az ecet pedig savas. A sampon pl. rozsdamarózás után jó, közömbösíti a vegyszer maradványait. Meg még illatos is... Tovább tart ezekkel a szerekkel a dolog, de kíméletesebb egy kicsit. Remélem nem írtam sok hülyeséget, kémiából sosem voltam király.
Minden esetre szimpatikus, hogy nem a kukában végezte a porlasztó! Én sem dobálom el azt, ami még valahogy menthetőnek tűnik.
Pedro!! Ma este viszem a féket, holnap délután el is mehetsz érte! Reggel meg adom a címét! Mert most elfelejtettem! De azt tudom hogy a fő út, és asszem 88a hsz.! Ja és van kint neki tábla, hogy Redőnyös(vagy valami ilyesmi)!! :))
Hali! Volna nekem egy babettás problémám.Kaptam 1 207-es babettát mely néhány éve már állt.Voltak már motorjaim,végig csináltam a kötelezőket,elektromos kapcsolatok,karbi tisztítás stb.Láss csodát egy tekerésre beindult.A baj az,hogy amikor kipróbáltam mindig mikor megkellett állni mondjuk útkereszteződésben, a motor le állt.utána alig bírtam betekerni.Olyasmi a jelenség mintha a hagyományos váltós motorral úgy állnál meg ,hogy nem veszed ki sebességből+ még a kuplungot se húzod be.Ja még valami,alapjáratot nem sztenderen állítottam hanem a kerekén,nagy fordulaton kicsit dadog.
Hi, joe! Holnap felhozza Pestre Gergő-pajtim a blokkot, amit szereztél. Már várom, hogy mielöbb kezelésbe vehessem és beindíthassam, mert egy gyári új motorhang az olyan zene füleimnek, amit egy felújított motor sosem tud, mégha a legjobb alkatrészekből, a legprecízebben is újítjuk fel.
Pedig lehet mindkét irányba berakni. Reggel összelegóztam úgy, ahogy a robbantott ábra mutatja, kifelé eső vévén a gyűrűvel, de a motorba még nem került be, talán majd hétvégén.
Miko sora viszont aggaszt, nekem összesen van egy O-gyűrűm. És a kuplungdoban is csak a két tűgörgő, hézagolás semmi.
Amúgy az adott gép tankjában esővíz volt benzin helyett. Az eső meg (sajna) enyhén savas, és kikezdte az a karburátor anyagát. Ezt akkor láttam meg, amikor ezt a fehér trutyit eltávolítottam. Mint egy cseppkőbarlang, olyan fehér és kemény lerakódás volt a fémen, gondolom a sók, ahogy a fém reakcióba lépett a savas vízzel. Nem bírtam sokáig eltávolítani, hiába próbálkoztam oldószerekkel (benzin, fékttisztitó, motortisztitó, stb.). Aztán hírtelen ötlettől vezérelve gumikesztyűt húztam, meg védőszemüveget, és adtam neki egy kis sósavat. Az eredmény: