Pedig gyönyörű! ennek a tipusnak ez az egyik fő ismertető jele! ennélkül ez a gép csonka volna! (hosszított ülés,bernardi felnik,dominó karok,és persze az egyedi festés) Szerintem ennek hiánytalanúl eggyütt kell lenni! ettől delux! De ahogy mondod ízések lehetnek különbözőek! üdv.
Nekem nem tetszik ez a nyereg, hiába szereltek néhány 210-est és 225-öst ezzel, elképesztően rondának tartom. Túl nagy ehez a motorhoz képest. Persze mindenkinek más az ízlése :)
Na egy ilyet inkább el tudnák képzelni a mocimon, lehet, hogy kényelmesebb lenne, mint az eredeti. Csakhogy a csomagtartó dobozomtól nem tudom elférne-e. A csomagtartót meg már nem lenne praktikus hátrább szerelgetni.
El nem tudom képzelni, hogy egy ilyen emelt hátuljú ülés kényelmes lehet. Jön egy bukkanó, (vagy én megyek bele) és máris a kormányon találom magam. Nem?
Azt rendeltem az Extreme Traderen keresztül az R&M-től és kaptam helyette a rövid nyerget. Szerinted kell másik? A Vaterás fotón is láthatod az R&M logót! Extreme-ék legalább visszacserélik, a Vaterás eladók erre nem nagyon hajlandóak.
A 16-os (451921073000) kóddal jelölt nyereg az alap egy 210-es és 225-ös Babettán, a 16a (451921077036) nyereg volt a környékünkön kapható 210-es és 225-ös modellek hosszú nyerge. Már itt számcsavar van a Moped'91 Kft gyári számai között, mert náluk ezen a gyári számon a 16b nyereg látható a fotón, pedig ez 710157700000 számmal szerepel a katalógusban. Ez az ún. spanyol hosszú nyereg, a sport 210-es volt vele ellátva.
Más nagykernél, az R&M-nél is kavar van, mert a 16a jelű hosszú nyereg fotója náluk 451921073000 gyári számmal van feltüntetve, de helyette
a lent látható rövid nyerget postázták. Szerencsére nem 15546 Ft-ot fizettem érte, hanem csak 5400-at. Van különbség a két nagyker között!
Én a 16a jelű nyerget keresem, remélem előbb-utóbb találok is.
Hy. Szeretném kérni segitségeteket egy 210-es Babetta hajtóműösszeszereléséhez. A csőtengelyben van 2 db. vékony alátét 1db. O gyűrű és 1 db. távtartó. Mi a helyes sorrend a beszerelésnél? Az indító dobban van 2 tűgörgős csapágy és 1 vékony alátét. Az alátétet hova kell tenni? Belülre, vagy a 2 tűgörgő közé, esetleg kívülre?
Szervusz Tóni bácsi! Üdv mindenkinek! Ma végre egy kicsit tudtam foglalkozni a dologgal. Az a helyzet, ha tekerem, néha fordul egy negyedet (gyertya nélkül) . De ez édeskevés az üdvösséghez. Ha lassabban tekerem, akkor meg se mozdul a főtengely. De kézzel simán forog, nem akad.
Persze hogy él, de amúgy publikus cím, nem titok. Amúgy pedig nem egyezett a 28-as és 206-os kipufogódobja. A felfogatás talán azonos helyen történt, de más lemezzel, ezt még büntetlenül ki tudnám cserélni, de a 206-os Babetta dobja rövidebb menetes szárat tartalmazott, mivel már nem kúpos volt a vég. A kipufogó könyökhöz való csatlakozás is különbözött: a 28-asé még bilincses volt, a 206-osé már hollanderes.
Szóval engem csak akkor érdekel a dolog, ha a könyöknél nem menetes, hanem felhasított, menet nélküli a végződés. Nem szarakodásból, csak restaurálásnál nem fér bele a típuskeveredés.