üdv!Keresek Favorit versenykerékpárt vagy xb3 szputnyik versenybringát,esetleg férfivázas R.M. Csepel Túrát...Cserébe feltudok ajánlani egy WM csengőt és egy régi,fekete ép üvegű 2 izzós Bosch lámpát(csak laposelem kell bele) és némi pénzt.Békéscsaba és környékén leginkább...De végülis bárhol a posta is rendben. Emai:misfitsbike@gmail.com
Az összes kerékpár típus matricája eladó a gyárival megeegyező minőségben, kültéri, UV-álló anyagra oldószeres festékkel nyomtatva, formára vágva. Minden felirat lakkozható. Fénykép alapján sérült feliratok utángyártása. Gyors ügymenet, ingyenes posta.
Most már átlépünk a szubjektivitás területére, de itt nincs értelme a vitának.
Ha viszont maradunk a száraz tényeknél, és a felszereltséget, az állapotot, valamint az árakat vetjük össze, akkor akárhogy is nézzük, ár/érték arányban mind ez a bringa, mind az új Csepel országútik jók, és versenyképesek a többi márkával.
És itt jön képbe, amit korábban írtam: sokan inkább megvesznek drágábban egy rosszabb felszereltségű "neves" bringát, mint az olcsóbb és jobb Csepelt.
Akkor a válasz egyértelmű igen, mert a képek alapján ez egy jó nagy (szerintem legalább 58-as, ha nem 60-as) klasszikus váz. 165 centivel ezen bizony nújtózkidni kell.
Nem tudom, mennyi az új ára, de én nem vennék 100e fölött acélvázas bringát 9-es szettel (alig) használtan. Tudom, ez faz alkatrészek és a kopottság tekintetében abszolút nem egy ligában játszik a gyerek Malijával, de az is acél (colombus), az is 9-es és szerintem végül 60 körül fog elmennei tokkal-vonóval.
Akkor félreértettelek. Azt akartam kihangsúlyozni, hogy a piaci térnyeréshez jobb bringák (is) kellenek a jelenleginél is kedvezőbb, annyira vonzó árakon, hogy egy viszonylag jól eleresztett potenciális vásárló (aki megengedhet magának egy már komolyan bevezetett, ettől drágább márkát is) elgondolkozzon azon, hogy az árkülönbség miatt a Csepelt vegye meg.
a legtöbb potenciális vevő csak legyint, ha meghallja a Csepel szót. Pedig a bringák már jók, az áraik meg főleg
Én nem így látom. A Csepelnek - ha akar valamit - teljesen újra kell építeni a brand-jét, az egész márka összképét, mert már nagyon kevesen emlékeznek arra, hogy valaha voltak jó csepel kerékpárok, ezért a ma vásárlóerővel rendelkezőket meg kell erről győzni. Ehhez azért kell pár dolog, elsősorban igazán jó kerékpárok. Ezen kívül szerintem meg kellene jelenni a piacon felső és felső-közép kategóriás gépekkel is, mégpedig azért, mert ha megjelennek az utcán a csilivili, komolyabb Csepel kerékpárok, akkor az remek reklámértéket jelent, amit meg lehet lovagolni a nagyobb tömegben értékesíthető, olcsóbb, de továbbra is hangsúlyosan jó minőségű kerékpárok piaci stratégiájában.
Emellett persze a jelenginél kedvezőbb árakkal, a vevőknek kicsit többet kínálva kellene próbálkozni. Arra gondolok, ahogyan a Kross csinálta. Ugyanolyan jó gépeket árul(t), mint a többiek, de - ha nem tévedek - az átlagnál kicsit hosszabb garanciát adtak és igencsak vonzó árcédulákat akasztottak a bringákra.
Árához képest tényleg jó, de kétlem hogy ennyiért el tudja-e majd adni. Ismerem a Csepeles srácokat, és borzasztóan sajnálom őket, mert nagyon nehéz dolguk van. Nagyon nincs respektje a Csepelnek manapság, a 2000-2010 közötti időszak nagyon sokat ártott a márkának. Keményen dolgoznak a fiúk, hogy megint olyan legyen a Csepel, ami valódi alternatívája lehet az alsó-középkategóriában a konkurrenciának. De most még ez odébb van, a legtöbb potenciális vevő csak legyint, ha meghallja a Csepel szót. Pedig a bringák már jók, az áraik meg főleg. De még idő kell hozzá, hogy a márka ismét bekerüljön a köztudatba, mint normális kerékpár.
Egy barátomé. Kipróbáltam, mert én is töröm a fejemet outi vásárlásán, tök jó bicaj, de a mérettáblázatoknak igazuk van, a 184 centimhez ennél nagyobb kell. Valaki vegye meg :-)
Aluminium váz, 55mm-es alsó vázcső átmérő, VG V-fékek, Acera fékváltókarok, Hutchinson Aligator gumik, stb... A váz nemrégiben lett pórszórással fényezve, matrica egy darab sincs rajta egyelőre. Gumik 50%-osak, váltó kisebb beállításra vár. Ez nem egy TESCO-s bicikli... kotyogásmentes csapágyak, erős szerkezet... Akár bringa építőknek is ajánlom. 35.000Ft
Eladó egy biciklire szerelhető mobil/GPS tartó, mindenféle méretű kütyü belefér (szélességben 10cm-re tud nyílni), magasságban bármeddig lehet), 2000Ft, megvan a doboza is. Vadi új, erősen tartja, szivacsocs ott, ahol érintkezik a tárggyal. Írj egy mailt, ha érdekel!
Kösz, én is remélem, itthon elég ritka madár az Olmo....sajnálom is, de hogy csak álljon én meg nézzem nincs értelme...
Majd veszek helyette egy klasszikus trekkinget...azzal papásan, gyerekekkel családi kényelmes, nézegetős bringázás lesz majd, vége a teljesítmény kényszernek két keréken....