Engem a babettán kívül más motorok semennyire sem érdekelnek. Ha sok pénzem lenne és jó nagy garázsom, akkor sem nagymotort vennék, hanem mégtöbb babettát. A sok 207-es mellé mutatóba vennék egy 210-est is.
Szeretem ezt a kismotort, de azert trabantmotorral is lattam ezt-azt. Na ot viszont kellett szerelgetni rendesen, mert ha leallt, adodhatott problema :) http://pg.c2.hu/index.php?pid=5&show=2888
Mivel elso Babettam, nagyon hozza se merek nyulni, mert felek, hogy megharagszik ram es elallitodik :) Most a gyertya szine is tokeletes, par potalkatresszel (foleg gyujtas) felszerelkezve asszem a vilag vegere is el mernek indulni vele :) Hamarosan ugyis megyek le vele a Tiszara.. Persze a szivem melyen azert remelem, hogy egyszer lesz penzem egy ilyen nagyobb kobcentis pofogore, neha hianyzik a sebesseg :)
Megmondom oszinten azota, hogy tavaly majusban megvettem es sokezer (!) km-t lecsoppereztem :) vele, meg a hengerfejet sem vettem le, karbit sem tisztitottam, csak u.a. szuro, benzincsap tisztitas, gyertyacsere, gumicsere, hajtomuolaj csere, egyeb tisztitgatasok, aprosagok. Hidegen elegge zorog, de amint bemelegedett nagyon szep es lagy a hangja. Raferne szerintem azert a general, uj kuplungpofak, bowdenek, gyuruzes mindenkepp. De kimeletesen hasznalom. M0-ason mar en is jartam vele :)
Na ez durva, sztem még az is biztonságosabb lett volna ha látod hogy hopp ez autópálya, akkor még a felhajtón valahogy visszafordulsz és visszatolod!! (Bár az se biztonságos, de akkor legalább nem 140-el ütnek el ;) )
Egyébként az M0-áson már láttam biciklist kétszer is.
Bizony :) Nem Budakeszi, hanem Duna, onnan egy kisebb orokkevalosag beerni Bp-re, de epp ezert az extra kenyelmi fokozat :))) Mikor vettem a Babszit, Balatonfuredrol indultam vele haza, raadasul este. Aztan veletlenul elneztem egy csatlakozast a 7-es utra es Szekesfehervar kornyeken ratertem az M7-esre! Kb. 3 km-t kellett mennem a fehervari Shell kutig, persze elotte 300 meterrel defektet kaptam mert szetszakadt a hatso kulsom :) Szoval kalandos az en Babettas eletem, es a repuloset meg nem is ismeritek :)
Egy rovidke kerdes 210-es karbibeallitassal kapcsolatosan. Tu a legfelsoben, levego ki, szuro tisztitva, szivocsonk nincs osszenyomva, megis fekete a gyertya, 36-38-nal tobbet nem is megy, fulladozik. Az uszohoz nem mertem nyulni, de ezekszerint ott kell csokkentenem az u.a. szintet. Jol teszem ha megkiserlem megpiszkalni? Koszi elore is!
Amugy most epp egy Isolator gyertya van benne, a Champion (amivel az en 207-esemben egy evig gyonyoruen uzemelt) a napokban halt meg teljesen.
Basszus ez te voltál??? Jót nevettem anno, jó ötlet volt!
Én ezekre a forgalmas utakra nem merek elmerészkedni, itt rákoskeresztúron a pesti útra se merek lemenni. Nehéz a forgalom ritmusát felvenni egy 207-essel, akármilyen erős a motorja!
Amúgy te Budapest másik sarkában laksz, ha Budakeszin vagy.... (sőt az már ugye nem is Budapest.) Viszont Victor94 arrafele lakik :)
Hat bizony nekem a tegnap ejszaka volt kellemes Babettas program :) keszirol be Budapestre, koruton szaguldoztam ide-oda, megfordultam ZP-nel is aztan irany a Feneketlen-to :))) Hosok teren ismet fotozkodas, majd hajnali 1 tajekan elindultam hazafele. Mindig szuperul erzem magam az ilyen kis pesti aszfaltszaggatasokkor, csak kar hogy egyedul megyek minden alkalommal, jo volna ha osszeverodne egy Babettas brigad aztan tolnank neki kotelekben :) En 207-essel vagyok, kisse felszerelt igy a tempom eleg lajtos, 25 koruli viszont megbizhato es kivisz a vilagbol :) Majd remelem csatlakoztok egyszer! Udv: Gergo
A mai nap folyamán - a téli álomból felébresztve őket - beindítottam mind az összes babettámat. A sárgával nem volt gond, őt nagyon nagy becsben tartom, télen is minden héten, vagy max minden második héten beindítottam. Ma mind a 7 porszemet le is takarítottam róla.
Viszont a többi babszi elég sokat aludt a télen. Irtózatos nehezen indult be mind a három. Hát gyerekek az izlandi vulkán füstje ehez képest egy kis himihumi cigifüst!!!! :D:D Egyik moci sem járt 10 mp-nél többet, szomszédok is vannak a világon, már így is gáz volt :P De a lényeg hogy mindegyik babszi működőképes! Ez persze nem azt jelenti hogy nem kell költeni a gépállományra. Betekerő lánc csere, külső gumi csere(dehamárszétszedjük akkorugye belsőt is...), lyukas tank foltozás, és az egyik babszin szívesebben látnék dellortot, eléggé szeret csöpögni.
Ma azt is sikerült megtudnom, hogy a sárgán F.A.GY. egység van, nem a gyári cucc. Jó kis babettás nap volt a mai!
Javaslom a gázbowdent, vagy a visszapillantó tükröt! Bár az utóbbi már kissé bonyolultabb..... Talán még az üresjárati fordulatszám beállító csavarja is szóba jöhet. Rugó nélkül!!! Azt egy éjszaka valszeg összedobod. :)
Szerintetek melyk babetta alkatrészt a legkönnyebb lerajzolni a műszaki ábrázolás szabályai szerint???
28.-adikára ez a beadandó házifeladat gépszerkesztésből, hogy bármilyen alkatrészt le kell rajzolni, beméretezni, ne legyen túl egyszerű, se nem túl bonyolult :D:D
Én a forgómágnesre gondoltam, vagy a kipuff hangtompítóra (bár az nem könnyű) :)