Keresés

Részletes keresés

Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31788

Bocs, de nekem kétségeim vannak azirányban, hogy az 1:25-ös keverék füst nélkül elég. De feltételezem, nem akarsz becsapni. :)

 

A gyertyaképet nem csak a kompresszió függvényében kell vizsgálni! Amelyik kormosabb, lehet, hogy több üzemanyagot, vagy kevesebb levegőt kap a kelleténél. Azt nem írtad, hogy mindkettőben azonosak a gyertyák??!! Mert nyilván ez sem mindegy. Aztán az sem mindegy, hogy milyen állapotban van a mocik gyújtási rendszere. Ott is lehet ám különbség! Aztán az sem mindegy, milyen állapotban vannak a kipuffogók!

 

Tehát, több féle összetevőt kell vizsgálni, hogy érthető legyen a különbség!

Előzmény: ideal 64 (31765)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31787

Hát, szerszám nélkül valóban nehézkes a szerelés!!! :-)

 

Ahogy már korábban olvashattad, a fehér színű gyertya kevés üzemanyagra utal!

Lehet tiszta a karburátor és a benzincsap, lehet a schúbertű lemezkéje a legalsó rovátkában, ha alacsony a benzinszint, kevés üzemanyagot kap a motor.

 

Ugye nem fog kiderülni, hogy esetleg mégis elfelejtettél olajat mixelni a benzinbe???

Előzmény: Törölt nick (31780)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31786

Szia Peti!

 

Ezek szerint valszeg átenged a tűszelep, ezért nem reagál a benzinszint beállításra. Ezt ellenőrizd okvetlen!

Előzmény: pedro210 (31783)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31785

Szia!

 

Dehogy vagyunk zártkörű fórum!!! Csak sajnos néha figyelmetlenségből elcsúszunk egy-egy beszólás felett. :-((((

 

A történtekért mindnyájunk nevében szíves elnézésedet kérem!!! És azt is kérem, ne menj el!!! Van úgy, hogy újra fel kell tenni bizonyos kérdéseket, de hidd el, biztos lesz aki válaszol!!

 

Szóval még egyszer bocsi! :)

Előzmény: butha 7 (31760)
pedro210 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31783

Urak!

Babszi motoros rotációs kapámon a következő hibajelenséggel találkoztam:

A karbi szívótorkába és a légszűrő műanyag aljába áll a benzin. Ugye jól gondolom, hogy magas benzinszintre utal ez?

Hiába akarom indítani, nem is pöffen, a gyertyán meg feketés nedves trutyi van két rántás után.

Az úszón hiába állítottam, a jelenség ugyanaz. A tűszelep is pkozhat ilyen túlfolyást?

Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31782

Ugyammá, dehogynem!!!! :-)))

 

Természetesen csak subaaa pajtással viccelődtem, amit ő azonnal le is vett!!! :-))))

 

Nekem az összes Babetta nagyon szimpi közlekedési eszköz, nagyon sokra becsülöm őket!!!

 

Azt meg nézd el nekem kérlek, hogy a 210-es kicsit közelebb áll hozzám, miután 20 éve ezt használom!

Előzmény: tirisztor22 (31776)
pedro210 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31781

Egy pillanatra OFF-olnék:

Alfásgabi!

Vasárnap elmentem a kollegádhoz a babszi alkatrészért.

Köszi szépen, majd meghálálom valahogy!

ON

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31780
A Hengert nem tudtam levenni mert nincs hozzávaló 10es csőkulcsom.De a gyertyám szinte hófehérre van kiégve,mint ha nem kapott volna elég benzint,de a karburátorom és a csapom teljessen tiszta,a súber tű a legalsó rovátkában.
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31779
Most én is a gyertyacserén töröm a fejemet, mert nekem nagyon nem tetszik ez a lilásfehér gyertyakép. Csak azt nem értem, hogy én semmit sem állítottam el, és régen ugyanez a gyertya szép őzbarna volt...
Előzmény: tirisztor22 (31777)
subaaa Creative Commons License 2010.04.19 0 0 31778

Szerintem csak viccelődött Tóni bácsi, szereti ő a 207-est is, de neki történetesen egy elegáncsos 210-ese van, és így akarta hangsúlyozni hogy ez ám az igazi motor! :)

Persze onnan indult ez az egész, hogy ha pénzem lenne és nagy garázsom.... na azt kifelejtettem hogy a 210-es előtt természetesen lenne egy 28-as babi, de olyan gyönyörű és tiszta hogy a hűtőbordákon sütném a reggeli rántottámat :)

Előzmény: tirisztor22 (31776)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31777

225-ös hőértékű???

A márkája milyen?

Szerintem elsősorban próbáld meg PAL 7C gyertyával és utánna a többi módosítás 

Előzmény: tanchee (31771)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31776
Elnézést hogy személyeskedek de te a 207-est nem tartod normális motornak?
Előzmény: Tóni bácsi (31754)
miko? Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31775
A gép benzindús keveréket kap.
Ennek leggyakoribb okai lehetnek a magas benzinszint, eltömődött levegőszűrő, de akár az összenyomodott műanyagcső a porlasztó maszkja és a váz között.
Előzmény: tanchee (31771)
miko? Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31774
Igazad van: a fiú nem csak repülni tud, de a videói is nagyon ütnek.
Mind tartalmilag, mind kivitelezésében profi látásmód, profi megvalósítással párosul.
Előzmény: garázsharcos (31772)
miko? Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31773
Ott egy belső rezókúpnak kellene lennie, de akkor túl jól menne.
Ezért egy két furattal ellátott tárcsa van, és annak a közepébe van rögzítve a menetes szár, ami kijön a dob végéig.
Előzmény: Törölt nick (31770)
garázsharcos Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31772
Semmi gond, erre voltam kíváncsi.Az oldalcímért köszi, most fogok belemélyedni.
Amúgy nem vagyok egy kapkodós fajta, megjött az infó, ez a lényeg.
Valamit még kérdezek, ha lehet: a videóid - hogyan is fejezzem ki magam - nem csak olyan "felvettem és kész", nekem nagyon úgy tűnik, hogy valaki, sok képanyagból rendezi és vágja, zenét tesz alá, szóval, ez már munka, nekem nagyon tetszik.Úgy tűnik, valamit át akarsz adni az érzéseidből és azt hiszem, többnyire ez sikerül.
További jó munkákat és jó szerencsét a repüléshez!

üdv.: R

P.S. A többiektől meg bocsi az off miatt...
Előzmény: sarkanyrepcsis (31755)
tanchee Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31771
Szaisztok!

Kezdő Babettás vagyok, és egy kis segítségre lenne szükségem. Vásároltam egy 1989-es Jawa Babetta 210-es mocit, elvileg minden rendben vele, de mostanában túl hamar (kb. 8-10 km után) beköpi a gyertyát. Ilyenkor lefullad, majd gyertya-takarítás után beindul, de ismét előjön a leállás pár km után. Majd ezek után már nem is hajlandó elindulni csak full-gázon. Alapjáraton elketyeg, de indulni csak teljes gázon akar.

1:40-es keverék van benne, és 225-ös hőértékű gyertya.

Mi lehet a gond?

Előre is köszi.

czizso
subaaa Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31769

Viktornak hegesztett kipuffja van, és abban sztem nincs azbesztzsinór.

Sztem az érdekli, hogy az a hosszú menetes tőcsavar - ami középen végigkíséri a dobot - mire illeszkedik odabent

Előzmény: redman75 (31768)
redman75 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31768
Azbesztzsinor!
Előzmény: Törölt nick (31766)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31767
Mindenekelőtt üdv az ismerősöknek és az ismeretleneknek.

Sárkányrepcsis:
Alag -ról is szoktál felszállni, mert ha igen, akkor szívesen elmotoroznánk 1x -2x és integetnénk, mikor felemelkedsz. Vagyunk páran itt a fórumon észak Pestről... :)
Előzmény: sarkanyrepcsis (31756)
ideal 64 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31765

Ha már így a benzinszinthez került részben a szó.

Az miért van,hogy 6,5-ös kompressziónál az 1:25-ös keverék füst nélkül elég és gyönyörű gyertyát eredményez,míg a 7,5-ös kompressziójú motornál 1:33-as keveréknél okádja a füstöt és ha higgadtan használom nem őzbarna a gyertya hanem közelít a feketéhez. Igaz ez egy Jawa 555 és egy 05 példája.

Ha valakinek van magyarázata rá az segítsen,mert fogalmam sincs miért van.

Polúxx210 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31764

Mielőtt "kerültök"egyet, érdemes bemelegíteni a ""motort""...))))

Előzmény: miko? (31726)
Polúxx210 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31761
Pontosan! De pl a valódi kő(drágakő)csiszolás tanulása elég költséges mulatság,és itt az országba nem is nagyon lehet tanulni!

Előzmény: 53zsiga (31752)
butha 7 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31760
hali Köszi a segítséget!Jól el beszélgettek.Nem tudtam,hogy ez egy "zártkörű"fórum.Bocs,hogy itt előfordultam!
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31758

Köszi az infokat, megnéztem mindent, amit ajánlottál. Igazán tetszik az MT-03-as. :) Szeretem a repülést, még akkor is, ha nem MIG 21 F 13-assal, (ez volt az első típus, aminek a vonzódásomat köszönhetem) vagy F 14-es Tomcattel (ez meg az agyon nézett "Végső visszaszámlálás" meg a "JAG" hatására) tépkedik a pilóták a felhőket. :)

 

Ha úgy döntesz ellibegsz hozzánk, okvetlen értesíts!

Előzmény: sarkanyrepcsis (31755)
subaaa Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31757

A szomszéd jóvoltából kapott új azbesztzsinórt a kipuffdob és a könyökcső találkozása a sárgán, így már nem fúj ott ki! :)

Az mire utal, ha őzbarna helyett szürke színűre ég ki a gyertya??? Így néz ki:

 

sarkanyrepcsis Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31756
Koszonom szepen a meghivast, ha lesz ra modom a nyaron, igerem, hogy lerepulok :) Olyasmin is gondolkodtam, hogy venni/epiteni kellene egy olyan pici kis 2kereku jarganyt, amit rogzithetek a sarkanyrepulore, ha egyedul turazom. Ez azert lenne poen, mert barhol szallok is le (terep vagy repter) lenne bizonyos foku mobilizaciom, el tudnek menni uzemanyagert meg sorert :) Gondolkodtam a Babetta blokkon atszerelesen, de lehet, hogy inkabb egy komplett motoros rollert kene szereznem :)
Előzmény: Tóni bácsi (31753)
sarkanyrepcsis Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31755
Kedves Garazsharcos es Toni Bacsi! Elnezest, nem latta a bejegyzeseteket, nem is jarok erre minden nap, van, hogy csak ugy hirtelen beesek megosztani Veletek az eppen aktualis Babettas elmenyemet :)

Szoval girokopter.. Eloszor is koszonom, hogy megneztetek a videoimat, orommel keszitem oket, de megnagyobb orom ha tetszik is a munkam az embereknek :)
Az autogyro egy MT-03 tipusu, ketszemelyes jargany, jobaratome es tobbszor repultem is vele.

A jogi hattere Magyarorszagon termeszetesen piciket meg problemas, mert se nem merevszarnyu, se nem igazan a forgoszarnyas kategoriaba nem tudjak besorolni, ugyanakkor megis ultrakonnyu, elvileg lajstromozasra nem kotelezett legijarmu.

Az autogyroclub.com cimu magyar oldalon rengeteg erdekesseget es informaciot talalhattok, az a srac uzemelteti akinek en voltam az elso utasa gyro-n, raadasul azota Joe-bacsi megepitette az MT-03 pontos masolatat (a muanyag kasztni kivetelevel). Akit erdekel a tema, annak mindenkepp ajanlom az oldal megtekinteset.

Sajnos az egesz gyros dolgot es az en repulos eletemet is orokre bearnyekolta egy tavaly tragikus baleset, melyben a videoimban lathato gyro pilotaja - a legjobb baratom es tamogatom - elhunyt. Rendkivuli pilota es annal is jobb ember volt, az O emlekere keszitettem ezt a rovid kisfilmet:

http://www.youtube.com/watch?v=YZef4mQgg0o&feature=fvsr
Előzmény: garázsharcos (31324)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31754

....A sok 207-es mellé mutatóba vennék egy 210-est is....

 

Már épp ideje volna. :) Legalább lenne egy normális motor is a portán!!! :-))))))))

Előzmény: subaaa (31751)
Tóni bácsi Creative Commons License 2010.04.18 0 0 31753

Szia repcsis!

 

Mindenek előtt szeretném felhívni a figyelmedet, hogy garázsharcossal kérdeztünk tőled egyet, s mást, de egyik kérdésünkre sem válaszoltál...... Na mindegy, te tudod mennyire titkosak azok az információk.

Ettől függetlenül, ha Tiszasasolásra szánod magad, gyere Szolnokra, itt nagyon szép a szőke folyó! Esetleg találkozhatnál velem is, meg Marcival is.

 

Más:

Általában azt szoktuk mondani, hogy amíg egy moci elfogadhatóan műxik, csak karbantartás jellegű beavatkozásokra van szükség. Szóval ne piszkáld sem a porlasztót, sem a gyújtást, ha megy rendesen!

 

Más:

Tegnap én is megcsináltam a "kötelező" karbantartást a külső hajtóművemen. Ez abból áll, hogy mind a hét pofát és a hozzájuk tartozó dob felületeket enyhén megsmirglizem, és kitakarítom a lekopott ferodol port. Erre az évre még egy dolog maradt hátra, az olajat fogom lecserélni. Ezek után az idén már remélem csak motorozgatni fogok vele. :)

 

Egyébként az én mocim műszaki állapota is olyan, hogy sokkal nagyobb távolság megtételére is képesnek tartom, mint amit a seggem kibír. Így aztán maradok a már megszokott napi max. 50 km.-nél, 40 km/ó tempóval. :)

Nekem speciel nem hiányzik a nagyobb sebesség. :)

 

Szép vasárnapot mindenkinek! :) 

Előzmény: sarkanyrepcsis (31749)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!